Ihmisjätteelle naista ihanahkonlaista?

Kevät lähestyy, mieli virkeytyy, kiima lisääntyy.

Nyt olisi oiva tilaisuus ja aika tutustua, kun nietokset ja pakkaset vielä ulkona vellovat.

Olen siis tämmöinen outo, humoristinen ja lämminsydäminen, nelikymppinen ihmettelijä.

Kainalopaikka vapaana, en haaveile entisistä, enkä muistakaan. Ei siis ole luurankoja kaapeissa.

Olen aika kotihiirimäinen eläin. Keväästä eteenpäin kuitenkin piknikit kissojen kanssa. Museoilua, kirppareita yms.

En käy baareissa, enkä juopottele. Tupakki tosin palaa.

Seuraa naisesta tietokonepelaamiseen, leffailtoihin ja sarjoihin. Kävelyille ihmettelemään. Sohvalle köllimään ja fyysiseen hekumaan. 😉

36

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta tsemppiä ja onnea etsintään!

      • Kiitos! Taidan olla jonkinlainen masokisti, kun taas heitän verkot vesille. Vaikka onhan se jo nähty monet kerrat. Mutta kuka tietää. Olen ennenkin ollut väärässä joissain asioissa.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Kiitos! Taidan olla jonkinlainen masokisti, kun taas heitän verkot vesille. Vaikka onhan se jo nähty monet kerrat. Mutta kuka tietää. Olen ennenkin ollut väärässä joissain asioissa.

        No ei se ole niin justiinsa, sitä on liikkeellä, masokismiä nimittäin.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­y­­m­f­­­o­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vinkkinä, että sen kainalopaikan summittainen maantieteellinen sijainti saattaisi olla jollekin olennainen tieto.

      • Hyvä kun mainitsit. Ehkä se vähän oleellinen on. Toisaalta ei se niin tarkkaa. Turussa asustelen tällä hetkellä.

        Yhteystieto löytyy myös profiilin kääntöpuolelta.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Hyvä kun mainitsit. Ehkä se vähän oleellinen on. Toisaalta ei se niin tarkkaa. Turussa asustelen tällä hetkellä.

        Yhteystieto löytyy myös profiilin kääntöpuolelta.

        No on sillä siinä mielessä vähän väliä, että jos toinen on vaikka Oulussa, niin tuota paikkaa on hyvin vaikea kovin usein käyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on sillä siinä mielessä vähän väliä, että jos toinen on vaikka Oulussa, niin tuota paikkaa on hyvin vaikea kovin usein käyttää.

        Jos oikein sopiva ihminen löytyy, niin välimatka on vain alkuhidaste.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Jos oikein sopiva ihminen löytyy, niin välimatka on vain alkuhidaste.

        Joskus on ja joskus taas ei. Monelle pitkän matkan muutto ei ole asia, jonka voisi tehdä tosta vaan tai jota edes haluaisi tehdä, vaikka toinen olisi kuinka sopiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on ja joskus taas ei. Monelle pitkän matkan muutto ei ole asia, jonka voisi tehdä tosta vaan tai jota edes haluaisi tehdä, vaikka toinen olisi kuinka sopiva.

        Niinhän se monelle taitaa olla. Mutta eipä mua mikään Turussa pidättele.


    • Anonyymi

      Sun kaltainen mies olisi mullakin hakusessa, joten kyllä sä varmasti itsellesi seuraa löydät. Meissä on muutama sellanen ero, että ei toimisi, mutta eivät ne kuitenkaan mitään universaaleja ongelmi ole ja molemmat varmasti voivat löytää itselleen sopivan. Onnea etsintään! 🙂

      • Mitäköhän tähänkin vastaisi. 😄 Mutta kiitos kuitenkin, ja samoin.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Mitäköhän tähänkin vastaisi. 😄 Mutta kiitos kuitenkin, ja samoin.

        Kiitos on ihan hyvä vastaus. Vaikka mua itseäni jokin asia tökkisikin, niin sä olet varmasti monelle muulle mieleen. Mulla nyt on vain omat kotkotukseni, jotka tuskin taas omalta osaltaan sua ilahduttaisivat. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos on ihan hyvä vastaus. Vaikka mua itseäni jokin asia tökkisikin, niin sä olet varmasti monelle muulle mieleen. Mulla nyt on vain omat kotkotukseni, jotka tuskin taas omalta osaltaan sua ilahduttaisivat. 🙂

        Veikkaan että savukkeen poltto on yksi kotkotuksen aihe. 😄 Sen voi aina lopettaa.

        Tietysti jos ei tykkää seksistä, niin se on toinen seikka. Itsellä on aika vahva libido, joten sitä olisi suotavaa olla. 😉


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Veikkaan että savukkeen poltto on yksi kotkotuksen aihe. 😄 Sen voi aina lopettaa.

        Tietysti jos ei tykkää seksistä, niin se on toinen seikka. Itsellä on aika vahva libido, joten sitä olisi suotavaa olla. 😉

        No ei nyt vrsinaisesti kumpikaan noista. Mielummin tietysti ei röökiä, itse kun en polta, enkä ole koskaan polttanut, niin eihän se haju mikään nautinto ole. Kunhan ei sisätuloissa polta, niin en mä siihen hajuun kuitenkaan kuole.

        Seksi on vain positiivista, Ei sekään ole mikään ongelma. Me vain ollaan selvästi ajattelutavaltamme ja varmaan huumorintajultamme kaiukana toisistaan. Tuo sana ihmisjätte ei isommin innosta, vaikka sen vitsillä sanoisitkin. Erityisesti kuitenkin tuo sana kiima, nostaa mun niskavillani pystyyn. Se tuo ihan liikaa mielleyhtymiä tietyntyyppisiin ihmisiin, joiden kanssa en halu olla missään tekemisissä ja vielä yhdistettynä "fyysiseen hekumaan", niin melkein jo tulee kakomisrefleksi (toki hieman huumorilla todettuna). Monille nuo kuitenkin varmasti ovat ihan ok, enkä tarkoita tässä mitenkään moittia, vaan selkeyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt vrsinaisesti kumpikaan noista. Mielummin tietysti ei röökiä, itse kun en polta, enkä ole koskaan polttanut, niin eihän se haju mikään nautinto ole. Kunhan ei sisätuloissa polta, niin en mä siihen hajuun kuitenkaan kuole.

        Seksi on vain positiivista, Ei sekään ole mikään ongelma. Me vain ollaan selvästi ajattelutavaltamme ja varmaan huumorintajultamme kaiukana toisistaan. Tuo sana ihmisjätte ei isommin innosta, vaikka sen vitsillä sanoisitkin. Erityisesti kuitenkin tuo sana kiima, nostaa mun niskavillani pystyyn. Se tuo ihan liikaa mielleyhtymiä tietyntyyppisiin ihmisiin, joiden kanssa en halu olla missään tekemisissä ja vielä yhdistettynä "fyysiseen hekumaan", niin melkein jo tulee kakomisrefleksi (toki hieman huumorilla todettuna). Monille nuo kuitenkin varmasti ovat ihan ok, enkä tarkoita tässä mitenkään moittia, vaan selkeyttää.

        😄 Eläimiähän me ollaan, vaikka kehittynyttä teknologiaa käytämmekin. Olemme vain olevinamme parempia kuin muut eläimet. Siitä siis tulee kiima ja hekuma. Sekä Hekumallisuus on mielestäni hienon kuuloinen sana.

        Voin kyllä kuvitella minkälainen ajatelma siitä saattaa joillekkin ihmisille tulla. Joku 55v kaljamahainen remontti-Reiska kuola suupielestä valuen huohottamassa teinityttöjen pukkarin ovenraosta. Haistelemassa pikkareita HK-Sininen kädessä. 😅 Vähemmästäkin ajatuksesta alkaa kakomisrefleksi toimimaan

        Ymmärrän kuitenkin näkemyksesi ja sen hyväksyn. 🙂 Mukavaa kevään odottelua kuitenkin sinne.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        😄 Eläimiähän me ollaan, vaikka kehittynyttä teknologiaa käytämmekin. Olemme vain olevinamme parempia kuin muut eläimet. Siitä siis tulee kiima ja hekuma. Sekä Hekumallisuus on mielestäni hienon kuuloinen sana.

        Voin kyllä kuvitella minkälainen ajatelma siitä saattaa joillekkin ihmisille tulla. Joku 55v kaljamahainen remontti-Reiska kuola suupielestä valuen huohottamassa teinityttöjen pukkarin ovenraosta. Haistelemassa pikkareita HK-Sininen kädessä. 😅 Vähemmästäkin ajatuksesta alkaa kakomisrefleksi toimimaan

        Ymmärrän kuitenkin näkemyksesi ja sen hyväksyn. 🙂 Mukavaa kevään odottelua kuitenkin sinne.

        Tuo nyt on taas minusta ihan epäolennaista. Lähinnä tuollaista sanojen perustelua, eikä niitä tarvitse mun mielestäni mitenkään perustella. Eikä niiden myötä tulevia mielikuvia voi perustelemalla poistaa. Sanat ovat asioita, joita ihmiset kokevat eri tavoin ja mä nyt satun viehättymään vain sanotaan nyt vaikka pehmeämmästä sanallisesta ilmaisusta. Tuo on kai suht neutrali tapa ilmaista tuo.

        Tuo "Voin kyllä kuvitella minkälainen ajatelma siitä saattaa joillekkin ihmisille tulla. Joku 55v kaljamahainen remontti-Reiska kuola suupielestä valuen huohottamassa teinityttöjen pukkarin ovenraosta. Haistelemassa pikkareita HK-Sininen kädessä." ei ole lainkaan se mun mielikuvani, vaikka ihan viihdyttävä kuvaus olikin. Mielikuvat varmaan liittyvät paljolti siihen mitä nyt itsekukanenkin on elämässään nähnyt. 🙂


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        😄 Eläimiähän me ollaan, vaikka kehittynyttä teknologiaa käytämmekin. Olemme vain olevinamme parempia kuin muut eläimet. Siitä siis tulee kiima ja hekuma. Sekä Hekumallisuus on mielestäni hienon kuuloinen sana.

        Voin kyllä kuvitella minkälainen ajatelma siitä saattaa joillekkin ihmisille tulla. Joku 55v kaljamahainen remontti-Reiska kuola suupielestä valuen huohottamassa teinityttöjen pukkarin ovenraosta. Haistelemassa pikkareita HK-Sininen kädessä. 😅 Vähemmästäkin ajatuksesta alkaa kakomisrefleksi toimimaan

        Ymmärrän kuitenkin näkemyksesi ja sen hyväksyn. 🙂 Mukavaa kevään odottelua kuitenkin sinne.

        Ai niin ja mukavaa kevään odottelua sullekin! 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on taas minusta ihan epäolennaista. Lähinnä tuollaista sanojen perustelua, eikä niitä tarvitse mun mielestäni mitenkään perustella. Eikä niiden myötä tulevia mielikuvia voi perustelemalla poistaa. Sanat ovat asioita, joita ihmiset kokevat eri tavoin ja mä nyt satun viehättymään vain sanotaan nyt vaikka pehmeämmästä sanallisesta ilmaisusta. Tuo on kai suht neutrali tapa ilmaista tuo.

        Tuo "Voin kyllä kuvitella minkälainen ajatelma siitä saattaa joillekkin ihmisille tulla. Joku 55v kaljamahainen remontti-Reiska kuola suupielestä valuen huohottamassa teinityttöjen pukkarin ovenraosta. Haistelemassa pikkareita HK-Sininen kädessä." ei ole lainkaan se mun mielikuvani, vaikka ihan viihdyttävä kuvaus olikin. Mielikuvat varmaan liittyvät paljolti siihen mitä nyt itsekukanenkin on elämässään nähnyt. 🙂

        Tottahan tuokin. Mielikuvia on vaikea poistaa, jos sellaisia päähän saa. Pari juttua elämässä nähnyt, mitkä ei lähde millään pois, joskus mieleen tulevat. En kuitenkaan niitä lähde kuvailemaan. Sinänsä ei ne haittaa kuitenkaan.

        Sensuellisempaan tyyliin? Kesän sadepisarat säkenöivät hänen paljaalla ihollaan kuin pehmeät timanttiset helmet, heijastaen pilvien lomasta pilkottavaa Aurinkoa. Vieno tuulenvire väreilytti ja kuivatti sateen tuoman kosteutta hiljalleen. Hän istui pelkästään pyyhe vyötäröllään. Odottaen Auringon kohta tuomaa lämpöä. Hänen vartalonsa valmistui. Auringonpaisteen tuoman lämmön kasvaessa, hänen pyyhe avautui enemmän ja enemmän. Paljastaen hänen kauniin vartalonsa ja täydelliset rintansa. Hän oli kuin Afrodite istuessaan pyyhe avonaisena aurinkotuolissaan.

        Tai jotain sinnepäin.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Tottahan tuokin. Mielikuvia on vaikea poistaa, jos sellaisia päähän saa. Pari juttua elämässä nähnyt, mitkä ei lähde millään pois, joskus mieleen tulevat. En kuitenkaan niitä lähde kuvailemaan. Sinänsä ei ne haittaa kuitenkaan.

        Sensuellisempaan tyyliin? Kesän sadepisarat säkenöivät hänen paljaalla ihollaan kuin pehmeät timanttiset helmet, heijastaen pilvien lomasta pilkottavaa Aurinkoa. Vieno tuulenvire väreilytti ja kuivatti sateen tuoman kosteutta hiljalleen. Hän istui pelkästään pyyhe vyötäröllään. Odottaen Auringon kohta tuomaa lämpöä. Hänen vartalonsa valmistui. Auringonpaisteen tuoman lämmön kasvaessa, hänen pyyhe avautui enemmän ja enemmän. Paljastaen hänen kauniin vartalonsa ja täydelliset rintansa. Hän oli kuin Afrodite istuessaan pyyhe avonaisena aurinkotuolissaan.

        Tai jotain sinnepäin.

        🤣 Juu, ei todellakaan. Tuo on melkein vielä pahempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤣 Juu, ei todellakaan. Tuo on melkein vielä pahempi.

        😅 Ai on vai? Rankempaa menoa? Raippaa ja käsirautoja? Tosin sitten se menee jo aikuisten kanavalle. 😄


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        😅 Ai on vai? Rankempaa menoa? Raippaa ja käsirautoja? Tosin sitten se menee jo aikuisten kanavalle. 😄

        Lähinnä vähemmän tyhjää lässytystä. Mä en oikeasti jaksanut lukea sitä ensimmäistä lausetta pidemmälle. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä vähemmän tyhjää lässytystä. Mä en oikeasti jaksanut lukea sitä ensimmäistä lausetta pidemmälle. 🙂

        Fair enough. :)


    • Anonyymi

      Muuten kiva mutta haiskahtaa.

      • Suosittelen tuulettamaan asuntoasi siinä tapauksessa.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Suosittelen tuulettamaan asuntoasi siinä tapauksessa.

        Ei kun tuo ihmisjäte. Jätehän alkaa aina haista jossain vaiheessa.


    • Anonyymi

      Hienoa, tervetuloa :) Tiedoksi, ettei kukaan tällä palstalla tupakoi, polta maria tai käytä alkoholia, eikä peittokaan heilu. Paitsi ehkä lasillinen kerran vuodessa, tai sitten niin ilmoittaen, että olisi ottanut, mutta päätti jättää väliin.

      Kaikesta em. tulee rankkuria ja tapakasvatusta, luennonomaisesti kaikki varoitukset, mitä iltalehdissä ja vähän vielä sen päälle.

      Ja nämä ohjeet koskee siis rekatuja. Anonyymien luonteeseen on paha mitään sanos, mikä herättää närästystä ihan luonnollisesti. Siellä kaikki paha kasvaa, joten sun on varottava keskustelemasta kenenkään sellaisen hattivatin kanssa *buahahaa*

      • Kiitos kiitos. Tuttu mestahan tämä on enemmän tai vähemmän.

        Juuh sano. Joillakin ihmisillä on taipumusta saarnata kaikesta ja pahoittaa mielensä toistenkin puolesta. Mahtaa olla elämä ankeaa ja stressaavaa.

        Omaan elämänkatsomukseen kuuluu vahvasti: Antaa toisten olla ja tehdä niin kuin tekevät ja haluavat. Ei se minulta pois ole. Kunhan ei satuta ketään.


    • Anonyymi

      Kevät kyllä lähestyy, mutta kiima ei lisäänny.

      Näillä pakkasilla, koti on niin kylmä, että penis jäätyy...

    • Anonyymi

      Sulla on nyt jotain tässä markkinoinnissa pielessä.

      Luin muuten ensin, että naista ihanakoloista :))
      Kaikenlaista sitä mielessä liikkuu.

      -keinovaginamies-

      • Se on paljon mahdollista. Mutta ainakin se on omanlaiseni. Mitä sitä suotta ruveta valehtelemaan ja vääristelemään totuuksia. Voisinhan kertoa ummet ja lammet kaikenlaista. Mutta mitä sitä suotta. 😄


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Se on paljon mahdollista. Mutta ainakin se on omanlaiseni. Mitä sitä suotta ruveta valehtelemaan ja vääristelemään totuuksia. Voisinhan kertoa ummet ja lammet kaikenlaista. Mutta mitä sitä suotta. 😄

        No joo,
        Näin miesnäkökulmasta, niin pisteet persoonallisuudesta ja oletetusta rehellisyydestä.

        Mutta tuo ihmisjäte voi kyllä monilla hiertää. Itsensä arvostaminen lähtee kuulemma siitä mitä itsestään ajattelee ja kuinka itseään puhuttelee.

        No jaa. Eihän tämä minunkaan nimimerkki mikään yltiölennokas ole, mutta näillä mennään :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo,
        Näin miesnäkökulmasta, niin pisteet persoonallisuudesta ja oletetusta rehellisyydestä.

        Mutta tuo ihmisjäte voi kyllä monilla hiertää. Itsensä arvostaminen lähtee kuulemma siitä mitä itsestään ajattelee ja kuinka itseään puhuttelee.

        No jaa. Eihän tämä minunkaan nimimerkki mikään yltiölennokas ole, mutta näillä mennään :)

        -keinovaginamies-

        Älä käsitä väärin. Arvostan kyllä itseäni, sekä itsetuntoni on hyvä. Se ei varmaankaan tekstin välityksellä välity. 😄 Mutta yleensä melkein kaikki ihmiset imee sen hyvän irti mitä saa. Kehuu ihanaksi ja kaikkea muuta, kun kannustan, tsemppaan, kuuntelen ja lohdutan. Sitten heittää menemään kuin jätteen maahan.

        Eräskin kovin kehui aina ihanaksi kun olen olemassa. Illanistujaisissa sitten suuteli kovin ja halaili. Parin päivän päästä kertoi että oli vaan humalassa, sekä ei halua satuttaa tai muutakaan. No sehän sattui.

        Toinen oli tosi iloinen kaikesta henkisestä avusta ja jälleen tapaamisesta. Kehui kaikenlaista. Piti enemmänkin alkaa tavata, mutta sitten ilmoitti tyhjältä taivaalta aloittaneensa suhteen jonkun toisen kanssa.

        Nämä oli siis ihan aikuisia kolmekymppisiä ihmisiä silloin.

        Ihmisjätteenä oleminen on toisaalta myös vapauttavaa. Ei jaksa enää kiinnostaa turhat säätäjät tai muiden mielipiteet. Olen mikä olen. Tietty itseään voi aina kehittää ja tulla paremmaksi ihmiseksi siltikin. Elämä on jatkuvaa henkistä oppimista.


    • Heipä hei seuranhakija 🙂

      Harvemmin täällä ihan näitä aloituksia näkee..😄 omaperäisestä tekstistä plussaa..👍🏼

    • Toivottavasti viihdyt palstalla muutenkin. Tänne tarvitaan uutta verta.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      ❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018215031gq

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2105
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      175
      1534
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1475
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1209
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe