Vapaa kuvaus

Nainen -81.

Aloituksia

3

Kommenttia

47

1. Rukoilin puolestasi ja samalla itsenikin puolesta, kärsin myös hengitysvaikeuksista. (Enkä ole saanut lääketieteen puolelta vielä riittävää apua, vaikka sitä olen hakenut. Sanon tämän siksi kun tännekin ilmestyy viisastelevia kommentteja). Mutta anotaan, siihen meillä on lupa. Toivon sinulle voimia ja rauhaa.
  2. "Mutta nuo pari fanaattista sapatistavouhkaajaa tällä palstalla antavat kyllä aivan toisenlaisen kuvan adventisteista. Päivästä toiseen he postaavat noita sapattijuttujaan siinä luulossa, että joku ottaisi todesta heidän juttunsa. Tullainenhan on PAKKOSYÖTTÖÄ ja siitä on miellyttävyys kaukana.
    Tuo jalkojen pesu voisi olla mukavaa kun ei itse aina viitsi pestä niitä. Käytetäänkö siinä saippuaa? Voisivatko he pestä myös sukat?"

No en pistäis näiden nettikeskustelujen varaan mitään... Ei voi yhtään tietää kuka kukakin todellisuudessa on. Näiden tekstien perusteella mitä täällä näkee on vaikea uskoa että täällä ylipäänsä on montakaan normaalia uskovaa ihmistä. Paljon on herjaajia, riidan haastajia, lapsellisia pissakakkajuttuja. Tulee mieleen niin kuin alakouluikäiset kävisivät täällä temmeltämässä. Aina levitetään vaan negatiivista. Kyllä tämä Suomi24 on semmoinen likaviemäri että aikaisemmin tuli aina huono olo jos joskus kävi lueksimassa jotain. Nyt olen vissiin jo kovettunut, mikä ei ole hyvä merkki... Olen kyllä miettinyt että onko viisasta käydä täällä ollenkaan, koska autuas se mies joka ei istu siellä missä pilkkaajat istuvat... Tottahan se on että seura tekee kaltaisekseen jos ei todella pidä varaansa.

Enpä kyllä muista käytettiinkö saippuaa - mielestäni ei. Saishan tuostakin huumoria tosiaan, mutta kunnioitan että se oli toisille merkityksellinen hetki, ja arvostan sitä sellaisena.