Radiossa soi tähtitaivas.
Elämä on...
Jatkuvaa suossa rämpimistä.
Aikakin on jatkuva kilpajuoksu.
Tämähän on vain totuus.
Kuka katsoisi sitä ruusunpunaisten lasien lävitse?
En ole onneton, älä niin väitä.
Olen vain rehellinen,
katson elämää totuuden kautta.
Lightning
Tähtitaivas
3
163
Vastaukset
En oikein syty siitä jos vastataan pelkillä raamatunlauseilla, mutta tämä tuli heti mieleeni. Mooseksen rukouksesta (Psalmi 90):
"Meidän elinpäivämme
ovat seitsemänkymmentä vuotta
taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta;
ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus,
sillä ne kiitävät ohitse,
niinkuin me lentäisimme pois."
Ruusunpunaiset lasit on heitetty roskiin aikapäiviä sitten jo. :D Mutta voihan se olla hyväkin joskus jos jollain ne on, ne auttavat jaksamaan paremmin.- Anonyymi
Niin onkin, hyvä siis, jos ihminen katsoo elämää valoisasti. Runoilijan sisin on usein raskas vain.
Kiva, kun vastasit.
Radiossa soi kaunis laulu.
Dave Lindholm: pieni ja hento ote.
Tosi tosi kauniit sanat, kuuntelehan.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin, hyvä siis, jos ihminen katsoo elämää valoisasti. Runoilijan sisin on usein raskas vain.
Kiva, kun vastasit.
Radiossa soi kaunis laulu.
Dave Lindholm: pieni ja hento ote.
Tosi tosi kauniit sanat, kuuntelehan.
LightningJep, noissa laulujen sanoituksissa on paljon helmiä... Totta muuten, kurjuudesta nousee ainakin minulla parhaat kynäilyt. Mitä nyt olen männävuosina pöytälaatikkoon raapustellut. Mistähän johtunee? Ehkä se on kypsymättömyyttä, mene ja tiedä.
Menenpä kuuntelemaan tuon kappaleen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959