marjapartanen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
14
- Rönsyilevä koivu rikkakasvina.Tiedääkö kukaan mikä on rikkakasvi joka on pesiytynyt uudelle kuunlilja-alueelle maahumalan alle. Sen lehdet muistuttav1243
- Kakat pitkin taloa, onko keinoja?Kissa on vuoden verran lisääntyvässä määrin kakkinut hiekkalaatikon viereen ja matolle. Onko nukutuspiikki ainoa keino p6168
- Pyyhitkö seinätkin jouluksi?Olen mielestäni ollut siisti ihminen kodin hoidon suhteen, kunnes ystäväni kertoi itsestään selvyytenä mm. pyyhkivänsä k8267
- Pyyhitkö seinätkin jouluksi?Olen mielestäni ollut siisti ihminen kodin hoidon suhteen, kunnes ystäväni kertoi itsestään selvyytenä mm. pyyhkivänsä k8187
- Toivon isoja kirjaimia vaikka numeroiden kustannuksella.Miksi peruskännyköissä ei löydy mallia, jossa olisi kirjaimet ISOMMAT kuin numerot. Olen yli 60:nen ja joudun paljon tek5258
- Missä viipyy näkyvät kirjaimet ja numerot!Miksi ei ole saatavilla kunnolla näkyviä numeroita ja tekstiä! Kahlasin kaikki Nokiat läpi enkä löytänyt esim. kunnon ke7753
- Kaipaan näkyvämpiä merkkejäMiksi ei ole saatavilla kunnolla näkyviä numeroita ja tekstiä! Kahlasin kaikki Nokiat läpi enkä löytänyt esim. kunnon ke0174
- Uusi kärhövauvaTeimme eilen kärhölle penkin, kalkitsin runsaasti, lehtikompostia ja turvekompostia vuorotellen. Sain siihen naapurista51157