Vapaa kuvaus

Wanha.

Sometimes I can be a gentleman but there is still evil inside of me.
Sinkku iskä jolla on aivan liikaa aikaa.

Kaupunki: Jns

Aloituksia

37

Kommenttia

171

1. Näin tiedoksi poistelin kaikki väärät tiedot tästä ketjusta jotka väittävät että irc ja irc-galleria olisi sama asia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Internet_Relay_Chat
    Epäuskojat lukekaa :D

Ja siirsin viestin peräti oikeaan paikkaan koska kysymys koskee irkkausta eikä mtn kuva gallerioiden käyttöä jotta tämä asia tulisi hyvin selväksi.

En tietysti tiedä mitä kysymyksen esittäjä haki?
  2. Minun virallinen kommentti entisenä 16+ huoneen valvojana on vastaava.

Sanoi kuka tahansa kolleega tai ylläpito tähän mitä tahansa. voivat jopa poistaa kommenttini mutta totuutta eivät pysty peittämään.

Sääntöuudistusten takia aika monet ovat jättäneet paikan valvomatta koska ylläpito ei välitä säännöistä eivätkö sitä mitä kys.huoneen sefut huoneessa ovat raportoineet.

Voin sanoa että tuo ei ole edes paha mutta kun siellä huutelee myös pervoja ylellä mese osoitettaan ja privoissa etsivät live/cam seksiseuraa.

katsos joskus ihan pitempään tyttönimellä vaikka mitä privoissa tapahtuu.

joten siksi tämä aihe onkin ajankohtainen JA TÄRKEÄ.

Olen pitkään miettinyt mitä ylläpito meinaa huoneelle tehdä? joo kyllä huoneen käyttäjät ovat yli 16 vuotiaita kyllä ja vastuussa omasta nettikäyttäytymisestään mutta kuka kertoo heille huoneessa mitä he saavat netissä tehdä ja mitä ei.

Onko järkevää että huoneessa on tuollaista juttua tai sitten vastaavasti privoissa porukkaa läähättämässä seksinperään? minusta ei.

Joten toivonkin 16+ huoneen käyttäjiltä kommenttia tähän asiaan minkälaisen huoneen he tahtovat? haluatteko todella että kaapeissa ylelle privassa jatkuvasti on tuollaista menoa vai haluatteko valvotun huoneen jossa on mukava chattailla.

Toivottavasti ylläpito / Kollegani tämän lukevat ja miettivät ehkä minkälaisia nuorten asuttamat huoneen tulisivat olla sisällöllisesti

(JA HUOM) tämähän EI kiellä asiallisesti seksistä puhumista joten siitä on turha alkaa kiistelemään mistä nuoret saisivat puhua ja mistä eivät.
  3. Asia on varmistettu Apulannan netti sivuilta
    www.apulanta.fi

Näinhän siellä lukee
    anteeksi suorakopiointi

Eikä vieläkään ole edes ilta - 2 CD:n live-levy kaupoissa 19.9.2007!
    15 biisin live-levy, 20-sivuinen studiopäiväkirja sekä EVOEI-studiolevy Digipak-pakattuna.
    Liveltä maistiaisina "Kaivo-biisi" osoitteessa http://www.myspace.com/jamesbenner.
    Live-levyn biisit: 1.) Intro, 2.) Viisaus ei asu meissä, 3.) Karman laina, 4.) Ei yhtään todistajaa, 5.) Trauma, 6.) Väistö, 7.) Koneeseen kadonnut, 8.) Ylijäämävalumaa, 9.) Unenkansa, 10.) Odotus, 11.) Tornion kevät, 12.) Kalamiehen toveri, 13.) Minä olen voittaja, 14.) Näytelmä, 15.) Kaivo
    "Trauma"-video alkaa pyöriä tämän julkaisun ilmestymisen aikoihin.

Tätä odottaen =)
    Unen kansaa ainakin odottelen miltä kuulostanut livenä Näitä vanhoja on kuultu muita kyllä livenä niinkun kalamiehen toveri Joensuun Ilosaarirokissa suloklubilla.

nauratti kyllä biisin aikana eräs asia :D