On se kyllä kumma, ettei ko.bändistä saa enää keskustella täällä sanallakaan? Mikä ihmeen mafia lienee taustalla.
Peer Gunt
14
1120
Vastaukset
- ttttttt
M-netissäkin keskusteltiin josko bändi mainostaa itse itseään nimimerkkien takaa.
- jokker
ihanko totta? mikä se m-net on? laita linkki.
- sattumalta...
jokker kirjoitti:
ihanko totta? mikä se m-net on? laita linkki.
meinaa Muusikoiden.net???
- net.
sattumalta... kirjoitti:
meinaa Muusikoiden.net???
...koitin kattoo sieltä mutten löytäny mitään mainoksia, tai mitään sellasta keskustelua...onko linkkiä?
net. kirjoitti:
...koitin kattoo sieltä mutten löytäny mitään mainoksia, tai mitään sellasta keskustelua...onko linkkiä?
Saapihan sitä täällä keskustella mutta jos haluaa antaa negatiivista palautetta niin sitä osataan ilman morkkaamista tai v*ttu p**k***
sanojakin. joten jos tollaisia viestejä tänne vielä ilmestyy niin jokainen viesti tullaan poistamaan.
Joten kirjoittakaa palaute asiallisesti ja ytimekkäästi ilman turhaa päänaukomista kiitos- Günt on tietysti
Doopie kirjoitti:
Saapihan sitä täällä keskustella mutta jos haluaa antaa negatiivista palautetta niin sitä osataan ilman morkkaamista tai v*ttu p**k***
sanojakin. joten jos tollaisia viestejä tänne vielä ilmestyy niin jokainen viesti tullaan poistamaan.
Joten kirjoittakaa palaute asiallisesti ja ytimekkäästi ilman turhaa päänaukomista kiitosBeer Cunt.
- palautetta
Günt on tietysti kirjoitti:
Beer Cunt.
Luuserit. :)
- I dont´t wanna be...
Eiköhän se ole kuitenkin selvää, että Peer Gynt oli yksi kovimmista suomalaista bändeistä. He soittivat kunnon äijämusaa, eivät olleet sellaisia meikattuja puppelipoikia...
Biisit kuten esim Bad Boys are here, saa kylmät väreet tulemaan kun Twist Twistin rumpupatteri alkaa jauhamaan...- nykyään...
ovat sellaisia meikkaavia puppelipoikia....
- löytyykö...
nykyään... kirjoitti:
ovat sellaisia meikkaavia puppelipoikia....
tätä kautta ,pohjoispohjanmaalta ,osaavaa tuplarumpalia..?Löytyykö?
- Black Rabbit
Peer Günt on todellakin hyvä rock-bändi, jos sitä vertaisi johonkin ulkomaiseen niin olisiko Motörhead. Hieno soundi.
Oma suosikkibiisini on Backseat. - kok.pano
Black Rabbit kirjoitti:
Peer Günt on todellakin hyvä rock-bändi, jos sitä vertaisi johonkin ulkomaiseen niin olisiko Motörhead. Hieno soundi.
Oma suosikkibiisini on Backseat.oli hyvä, ei oikee enää osaa uusia soittajia nii diggailla, ku entiset oli se ainoa oikee kok.pano mulle.
- 9990999
kok.pano kirjoitti:
oli hyvä, ei oikee enää osaa uusia soittajia nii diggailla, ku entiset oli se ainoa oikee kok.pano mulle.
Olen kyl molemmat kokoonpanot nähny, tosin molemmat vanhan vaan kerran, mutta kyl tää uudempi oli parempi.
- mcwoman255
9990999 kirjoitti:
Olen kyl molemmat kokoonpanot nähny, tosin molemmat vanhan vaan kerran, mutta kyl tää uudempi oli parempi.
näin ne tampereen autonäyttelyssä, ja oikein hyvässä iskussa oli bändi, vaikka se pa laitteisto oli aivan paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483