Peer Gunt

korvamies

On se kyllä kumma, ettei ko.bändistä saa enää keskustella täällä sanallakaan? Mikä ihmeen mafia lienee taustalla.

14

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttttttt

      M-netissäkin keskusteltiin josko bändi mainostaa itse itseään nimimerkkien takaa.

      • jokker

        ihanko totta? mikä se m-net on? laita linkki.


      • sattumalta...
        jokker kirjoitti:

        ihanko totta? mikä se m-net on? laita linkki.

        meinaa Muusikoiden.net???


      • net.
        sattumalta... kirjoitti:

        meinaa Muusikoiden.net???

        ...koitin kattoo sieltä mutten löytäny mitään mainoksia, tai mitään sellasta keskustelua...onko linkkiä?


      • net. kirjoitti:

        ...koitin kattoo sieltä mutten löytäny mitään mainoksia, tai mitään sellasta keskustelua...onko linkkiä?

        Saapihan sitä täällä keskustella mutta jos haluaa antaa negatiivista palautetta niin sitä osataan ilman morkkaamista tai v*ttu p**k***
        sanojakin. joten jos tollaisia viestejä tänne vielä ilmestyy niin jokainen viesti tullaan poistamaan.

        Joten kirjoittakaa palaute asiallisesti ja ytimekkäästi ilman turhaa päänaukomista kiitos


      • Günt on tietysti
        Doopie kirjoitti:

        Saapihan sitä täällä keskustella mutta jos haluaa antaa negatiivista palautetta niin sitä osataan ilman morkkaamista tai v*ttu p**k***
        sanojakin. joten jos tollaisia viestejä tänne vielä ilmestyy niin jokainen viesti tullaan poistamaan.

        Joten kirjoittakaa palaute asiallisesti ja ytimekkäästi ilman turhaa päänaukomista kiitos

        Beer Cunt.


      • palautetta
        Günt on tietysti kirjoitti:

        Beer Cunt.

        Luuserit. :)


    • I dont´t wanna be...

      Eiköhän se ole kuitenkin selvää, että Peer Gynt oli yksi kovimmista suomalaista bändeistä. He soittivat kunnon äijämusaa, eivät olleet sellaisia meikattuja puppelipoikia...

      Biisit kuten esim Bad Boys are here, saa kylmät väreet tulemaan kun Twist Twistin rumpupatteri alkaa jauhamaan...

      • nykyään...

        ovat sellaisia meikkaavia puppelipoikia....


      • löytyykö...
        nykyään... kirjoitti:

        ovat sellaisia meikkaavia puppelipoikia....

        tätä kautta ,pohjoispohjanmaalta ,osaavaa tuplarumpalia..?Löytyykö?


      • Black Rabbit

        Peer Günt on todellakin hyvä rock-bändi, jos sitä vertaisi johonkin ulkomaiseen niin olisiko Motörhead. Hieno soundi.

        Oma suosikkibiisini on Backseat.


      • kok.pano
        Black Rabbit kirjoitti:

        Peer Günt on todellakin hyvä rock-bändi, jos sitä vertaisi johonkin ulkomaiseen niin olisiko Motörhead. Hieno soundi.

        Oma suosikkibiisini on Backseat.

        oli hyvä, ei oikee enää osaa uusia soittajia nii diggailla, ku entiset oli se ainoa oikee kok.pano mulle.


      • 9990999
        kok.pano kirjoitti:

        oli hyvä, ei oikee enää osaa uusia soittajia nii diggailla, ku entiset oli se ainoa oikee kok.pano mulle.

        Olen kyl molemmat kokoonpanot nähny, tosin molemmat vanhan vaan kerran, mutta kyl tää uudempi oli parempi.


      • mcwoman255
        9990999 kirjoitti:

        Olen kyl molemmat kokoonpanot nähny, tosin molemmat vanhan vaan kerran, mutta kyl tää uudempi oli parempi.

        näin ne tampereen autonäyttelyssä, ja oikein hyvässä iskussa oli bändi, vaikka se pa laitteisto oli aivan paska.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe