Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2145
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis piilokameraohjelmista on vaan leikattu pois ne kaikki kymmenet pyyteettömästi auttavat ja empaattiset naiset jotta saadaan ruutuun jotain parempaa. Ok.
Aika iso salaliitto siis kyseessä ilmeisesti. Enpä ole tuollaisesta edes kuullutkaan aiemmin, mahtaa olla hyvin salainen salaliitto kyseessä sitten.
05.04.2024 19:11
Tunsin nuorempana kyllä, mutta siitä on niin pitkä aika etten oikein muista tarkasti millaista se oli. Voisin varmaan yhä tuntea jos haluaisin niin, en vaan näe minkäänlaista syytä siihen. Enkä tähänkään aloitukseen saanut minkäänlaisia järkeviä perusteita että miksi pitäisi tuntea sellaista.
Aloin vaan miettimään asiaa kun väitettiin että olen jollain tavalla "väärä" jos en sitä tunne, tai että menetän jotain tms. Ja lisäksi minut luokitellaan "huonoon kastiin" kuten sinäkin tuossa heti teit.
05.04.2024 18:50
Voin lohdutuksesi kertoa että et ole koskaan yksin kun pimeässä istut ja vietät yötä, siellä on aina jotain muutakin paikalla, varsinkin klo 02 - 03 aikoihin
05.04.2024 18:11
Siis johtuen siitä mitä minä itse olen, nämä hienot ja kunnolliset naiset eivät vaivaudu edes keskustelemaan kanssani vaan käyttäen selvänäkökykyjään tunnistavat heti mikä minä olen ja menevät menojaan nokka pystyssä... sen takia en ikinä näitä näe missään, edes keskustelupalstoilla tai lehtien sivuilla tai ed.mainituissa piilokameraohjelmissa. Ok.
05.04.2024 17:52
On varmasti hyvin vaikea löytää oikeita ja aitoja ihmisiä mistään.
Mitä olen katsonut piilokamerajuttuja missä esim. esitetään kadulla köyhää ja pyydetään apua (niissä on monia erillaisia tilanteita) niin kyllä ne miehet on niitä jotka on välittäneet ja oikeasti auttaneet. En muista että nainen olisi ketään auttanut. Mutta jos on joku poliittinen juttu, rasistinen tms. niin silloin se nainen kyllä on paikalla huutamassa kovaan ääneen ja vaatimassa oikeutta....
05.04.2024 17:44
Jos nyt ensin luetaan se artikkeli, niin siinä isä kertoo että lapsen äiti on täysin kylmä lastaan kohtaan, ei välitä vaikka se itkee eikä välitä siitä vaikkei se itkisikään, äidillä ei ole minkäänlaista kontaktia lapseen. Nyt anoppi huolehtii lapsesta, ja anoppi oli kuultuaan adoptiosta jopa kaapannut lapsen mukaansa ja mennyt asumaan hotelliin.
Ilmeisesti on huolissaan lapsen hyvinvoinnista eikä uskalla jättää lasta vanhempien haltuun. Jospa isäkin on huolissaan siitä mitä äiti saattaisi tehdä lapselle jos on sen kanssa kahdestaan. Jokatapauksessa tuossa on taustalla paljon enemmän kuin vain se että vanhemmat haluavat viettää vapaata elämää.
05.04.2024 17:39
Voi olla niin että nainen jaksaa tietyn ajan olla empaattinen ja välittävä (vaan esittää), kun kyllästyy siihen rooliin niin pudottaa sen roolin pois ja on vain kylmä ja ikävä ihminen.
Myös minun mielestäni naiset ovat oikeasti välinpitämättömiä, itsekeskeisiä, omaan itseensä täysin keskittyvä, hoitaa vaan pakolliset tehtävät ja esiintyy senverran kuin vaan tarvitsee esiintyä kunnollisena ihmisenä..
Jotkut miehet taas saattavat olla kovin sympaattisia, tuntevia ja mukavia kaikille, välittävät oikeasti toisista ihmisistä. Hyviä tyyppejä.
Niin kummallista.
Minä itse taas en ole mitenkään hyvä ihminen,
ja siksi olen aina tullut hyvin toimeen naisten kanssa...
koska ymmärrän heitä paljon syvemmältä kuin mitä he itse haluaisivat minun ymmärtävän...
Mutta en vaan pysty arvostamaan naisia yhtään, ja sitä he ehdottomasti vaatisivat jos haluaisin parisuhteeseen heidän kanssaan.
05.04.2024 00:12
Mitä ihmettä.. tämä aloitushan on vuodelta 2011!
Voi olla ettei tuo kaveri enää ole elävien maassa.
05.04.2024 00:01
Kuule, minä olen tavallista pidempi, hoikka ja pitkä, ja minulla on silti samankaltainen ongelma kuin sinullakin, mutta minun kohdallani syy siihen ongelmaan on heikko terveys. Aina on joku syy, usko pois. Aina löytyy jotain. (Nyt muuten selvisi myös että en osaa tuntea oikealla tavalla)
Joku saattaisi ehdottaa että tapaile kääpiötä, niinkuin metrin mittainen nainen tms. mutta tosiasia on että nämäkin haluavat yli 180cm pitkän miehen, ihan totta, tiedän tämän kun olen jutellut erään tuollaisen kanssa. Ihan sama onko se nainen 1m mittainen tai istuuko se rullatuolissa pysyvästi, niin se on just se sama nainen kuin ne kaikki muutkin, usko pois. Minä tiedän.
Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu.
Itse päädyin siihen että en aio pilata elämääni jonkun ****n typerän naisen takia, vaan keskityn elämässäni niihin asioihin joista itse olen henkilökohtaisesti kiinnostunut, ja katson mitä pystyn elämässäni saavuttamaan ITSEÄNI VARTEN, en elä ketään muuta varten kuin vain itseäni.
Kuitenkin sanoisin että kun olet nuori vielä niin kannattaa silti vielä yrittää, mutta jossain vaiheessa vaan pitää sanoa että nyt riittää ja lopettaa siihen, naisten miellyttämiseen ei kannata hukata omaa elämää.
Tietysti voisit nyt käyttää kaiken aikasi asemasi parantamiseen ja rahan tienaamiseen tosissaan, ja mittatilaus-puku päälläsi noin 30-vuotiaana voitkin sitten valita kymmenistä upeista naisista juuri sen minkä haluat, tai useamman. Mielestäni silti se kaikki työ minkä joutuisit tekemään ei vaan ole sen arvoista. Olen elämäni aikana tutustunut todella moniin naisiin ja olen lukenut paljon kertomuksia parisuhteista, eikä ne vaan ole kovin kummoisia, en vaan haluaisi uhrata omaa aikaani ja työtäni jonkun naisen eteen, se ei kertakaikkiaan vaan ole järkevää, siinä ei ole mitään mieltä.
04.04.2024 23:05
Joo, no ei ole minun juttu tuo. En ymmärrä yhtään mitään tälläisestä. Taitaa olla vaan naisten mielikuvitusjuttuja koko homma.
04.04.2024 22:40
>>>>Toisille on hyvin tärkeää tulla kohdatuksi tunteen tasolla. Ja se on sitä yhteenkuuluvuuden kokemusta. Ei niinkään toisen tunteen kokeminen. Vaan sen mitä se itsessä herättää. Se kertoo toiselle onko toinen tunne tasolla mukana.>>>>
Menee kyllä ihan liian monimutkaiseksi minun ymmärrykselleni... mutta olisiko kyseessä tunteiden peilaaminen, tai että halutaan että se toinen vastaa samalla tunteella takaisin kuin mitä itse tuntee, että on "samalla taajuudella".
Joo, minua ahdistaa nyt jo...
04.04.2024 19:10
>>>>>empatia on aikalailla välttämättömyys. Tai näin ainakin itselläni. En mä voisi ikinä edes kiinnostua miehestä, joka ei osoita lähimpiään kohtaan empatiaa.>>>>
Mielestäni sanoit aika eri tavalla tuossa ensimmäisessä vastauksessasi kuten yllä olevasta lainauksesta ilmenee, kuin mitä nyt puhut, pidit empatiaa ensiarvoisen tärkeänä ominaisuutena.
Siis toisista välittäminen ja empatia ovat eri asioita, ok.
04.04.2024 18:43
Minusta tunteet mitä joku henkilö mielessään tuntee ovat henkilökohtaisia ja hänen omaan persoonaansa ja elämäntilanteeseensa liittyviä, mielestäni ne asiat eivät kuulu muille kuin sille henkilölle itselleen, enkä ymmärrä miten samojen tunteiden tunteminen (apinoiminen) voisi tätä henkilöä auttaa millään tavalla. Vaikuttaa vaan ihan älyvapaalta vaatia muilta jotain empatiaa tms.
Mutta ehkä tässä kuitenkin on jonkinlainen (naisten oma)logiikka taustalla mitä en vaan ymmärrä, en tiedä.
04.04.2024 18:12
Rinnastat siis välittämisen ja empatian toisiinsa.
Entä jos henkilö pystyy välittämään niin halutessaan ja myös ymmärtämään mitä toinen kokee ja ajattelee, mutta ei vaan välitä tuntea sitä mitä toinen tuntee (myötätunto), onko se sitten ihan OK...?
04.04.2024 18:04
Ok, siis sinun kirjoittamiasi mielipiteitä ei saa kukaan täällä kommentoida, tai kenties se on vain rajoitettua sukupuolen mukaan.
Sinä siis saat kommentoida minun ilmaisemiani ajatuksia ja vetää minut mukaan johonkin podcast juttuun, mutta sinun kirjoittamaasi tekstiä minä en saa kommentoida. Ok, no se tuli nyt selväksi sitten...
Selväksi tuli sekin ettet halua kuullakaan mitään todellisuudesta, etkä halua tietää miksi miehet käyttävät jotain tiettyä ilmaisua puhuessaan naisista, et halua kuulla perusteita joillekin asioille, et yksinkertaisesti halua tietää yhtään mitään, haluat vain saada miesten mielipiteenilmaisut poistetuksi yleisiltä palstoilta, koska ne ovat VÄÄRIÄ MIELIPITEITÄ.
Jos et halua kuulla mitä olen mieltä niin älä kommentoi minun mielipiteitäni, äläkä vedä minua mukaan mihinkään juttuun mihin en liity millään tavalla.
Toivottavasti saavutimme nyt vihdoin yhteisymmärryksen asian suhteen.
03.04.2024 19:08
>>>>>Heiskarin ulkonäönkin puolesta mieleen Darknessin ulkonäön oletus, se minkälaiseksi kukin täällä kenetkin fyysisesti mieltää : , tummahko, pistävät ilkeät silmät ja tiukasta ,kovasta, joustamattomuudesta , ehdottomuudesta kertova kasvojen ilme.>>>>
Olin joskus kymmeniä vuosia sitten hieman tuon heiskarin näköinen, mutta nyt olen paljon paljon paljon pahemman näköinen kuin tuo.... ei oikeastaan voi verrata, tuo heiskari näyttää ihan mukavalta ja kiltiltä pojalta minuun verrattuna.
Luin lehtijutun noitten heppujen puheista ja olen täysin samaa mieltä mitä he sanoivat, ja NIIN ON JOKAINEN MIES; eri asia sanooko sitä ääneen vaiko ei. Heillä vaan tuo ilmaisukyky oli hieman rajoittunutta ja suorasukaista.
Jos naisten itsetuntoa loukkaa kuunnella tuollaisia juttuja, niin onko pakko kuunnella? Entäs jos olisi joku media tms. jossa miehet voisivat vapaasti ilmaista ajatuksiaan ilman sensuuria ja ilman pelkoa linnaan joutumisesta. Olisiko hyvä idea? Niin että jokaisella olisi mahdollisuus ilmaista omia ajatuksiaan vapaasti, eikä vain ainoastaan naisilla.
03.04.2024 18:14
MI on lyhenne Michiganista, usan osavaltiosta.
En tiedä mikä oikein olet, ja mitä todellisuudessa tavoittelet aloituksellasi.
03.04.2024 17:57
Hyvä veli, tuo on erinomainen huomio, ja pidän täysin mahdollisena että kuvailemasi kaltainen tilanne on toteutunut ja ehkä toteutuu parhaillaan. Naisen salaisessa mielessä nainen kokee dominoivan miehen seksuaalisesti viehättäväksi, ja erityisesti ilmaisukykyisen ja älyllisesti dominoivan miehen joka selkeästi nousee muiden yläpuolelle henkisiltä kyvyiltään. ( Ja joka vieläpä näyttää oikealta MIEHELTÄ eikä miltään lippispäiseltä nörttipojalta)
03.04.2024 17:51
Mitä tuosta pitkäksi venyneestä valituksesta ymmärsin, oli se että vaadit siis mielipidekontrollia? Ettei vääriä mielipiteitä saa ilmaista missään julkisesti? Tälläisiä maita on jo olemassa.... voisit vaan suoraan muuttaa johonkin niistä.
Kuvailet että joillain urheilijamiehillä on samankaltaiset mielipiteet kuin minulla on, ja se yllättää sinua jotenkin? Nämä ovat normaalin miehen normaalit mielipiteet, piste. Eri asia on se että kuka tänä päivänä uskaltaa enää sanoa niitä ääneen, itse en lähtisi ääneen puhumaan niitä missään radiossa tms. ihan vain siksi koska olen päivittäin useiden naisten kanssa tekemisissä, ja joutuisin jatkuvasti odottamaan kostoa heidän taholtaan. Ja joutuisin myös naisten yleisen hyökkäyksen kohteeksi, juuri kuten kävi mainitsemillesi radio-miehille.
Puhut ylipainosta, omasta mielestäni minä en ole puhunut siitä, enkä ole huomannut kenenkään muunkaan puhuvan siitä. Se on vain numeroita vaakalla, sillä ei ole mitään merkitystä. Tuo ilmaisu joka sinua niin loukkaa, "valas" kuvaa naisen muotoa, tai paremminkin muodottomuutta. Suomalaisilla naisilla sekä eskimoilla on tuo oblong-muoto, joka myös valailla on virtaviivaisuuden takia. Kun taas etelänmaalaisilla naisilla on hyvin muodostunut kurvikas keho, siis ihan riippumatta siitä mitä vaaka näyttää. Syyt tähän on genetiikassa, pohjoismaissa elävät ihmiset ovat sopeutuneet äärimmäiseen kylmyyteen, ja paksu ihrakerros eristää sisäelimet jääkylmästä ulkoilmasta. Kun taas etelän kuumuudessa on täytynyt rasva sijoittaa kauas sisäelimistä jottei keho ylikuumene. Tai pitäisikö sanoa että kuumassa maassa keho on voinut sijoittaa ne rasvat oikeille paikoilleen missä ne kuuluvatkin olla, ja tämä pohjoinen hyljettä matkiva muoto on poikkeava muunnos normaalista.
03.04.2024 17:43
Ensinnäkin olet mies joka esittää naista, toiseksi kaikki mitä kirjoitat on äärimmäisen yliampuvaa soopaa, joka sana suunniteltu ärsyttämään ja aiheuttamaan reaktioita.
03.04.2024 17:23
102 / 108