Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2145
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vapaata tahtoa ei ole olemassa.
" estää sen, ettei Jumala voinut luoda hyvää maailmaa"
Siis joku ihmisen tahto estää kaikkivaltiasta jumalaa tekemästä jotain mitä hän oikeasti haluaisi tehdä? Ihanko nyt tosissaan väität noin, että ihminen estää jumalaa?
Edelleenkin sanoisin niin ettei mitään tuollaista vajaaälyistä hölinää edes löydy raamatusta. Tuo soopa on ihan sinun itse keksimääsi.
25.12.2024 22:36
Stubbi ei halunnut mennä köyhien sekaan, ei muka ollenkaan tiennyt että kaikki suomen presidentit ennen häntä olivat sinne menneet....
25.12.2024 18:19
Laittoivat sen poikki jottei suomesta voi viedä sähköä ukrainaan.
25.12.2024 18:15
Vai kiellätkö kenties raamatun sanan? Ja korvaat sen omalla keksimälläsi mukavalla mielikuvitustarinalla? Ja levität sitä mielikuvitustarinaa kaikkialle?
25.12.2024 17:53
Täyttä pötyä alusta loppuun asti.
Jeesus itse sanoi näin: "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. "
Mitään tuollaista mitä kuvailit ei löydy koko raamatusta, pelkkää sotaa, vaikeuksia, lakeja(vero ym), kuolemaa ja tuhoa.
25.12.2024 17:51
Uskonto ei ole koskaan ollut viatonta.
25.12.2024 17:28
Kumma kun sen jeesuksen synttäri osuu sopivasti muinaiseen pakanalliseen juhlapyhään, kuten muutkin kristinuskovaisten juhlat. Aikamoinen sattuma.
25.12.2024 14:25
Lisään vielä sen että itse henkilökohtaisesti en vaan näe ko. henkilössä mitään ihailtavaa, enkä yhtään ymmärrä tämän palsta-anonyymin rajatonta ihailua tätä henkilöä kohtaan. Mihin se perustuu? Yliopisto-opintoihin vai julkkiksena esiintymiseen, tai kiertelevänä muusikkona toimimiseen? Mikään noista asioista ei vaan puhuttele minua mitenkään, eikä edes henkilön jatkuvasti esillä oleva ja haastatteluissa toisteltava pituus tee minuun vaikutusta, se ei saa minua katsomaan häntä alhaalta ylöspäin... Eikä pitkä tukkakaan tai meikattu naama tai mustaksi maalatut kynnetkään tee vaikutusta... En siis kertakaikkiaan vaan nyt tajua että miksi tämä henkilö on joillekin palsta-anonnyymeille maailman hienoin ja upein ihminen?
25.12.2024 14:19
Kun menet pimennettyyn ja valmisteltuun huoneeseesi klo 3 yöllä ja pelaat ouija- laudallasi, niin kunhan ensin saat sen toimimaan ja ilmiöitä alkaa tapahtumaan niin voit sitten dokumentoida niitä asioita ihan haluamallasi tavalla sydämesi kyllyydestä. Luulisi että tuo haaste olisi erittäin kiinnostava tuollaiselle tieteelliselle pellelle kuten sinä, ja innoissasi alkaisit koettelemaan onko teoriasi maailmankaikkeudesta pitävä vaiko eikö. Mutta alitajuisesti pelkäät todella paljon sitä että jotain oikeasti tapahtuu, ja menetät koko uskosi tieteelliseen maailmankuvaukseen, jonka varaan rakennat koko elämäsi.
Jos luet tarkasti, sanoin että nuo lentelevät tavarat ovat yksi vähäisimmistä kokemuksistani, mutta sinulle se olisi jotain sellaista joka murtaisi heikon mielesi. Minua asia huvitti, ja yritin saada entiteetin toistamaan tekoa, mutta se toistui vasta seuraavana iltana, entiteetin täytyy kerätä energiaa liikuttaakseen esineitä, tai ehkä maan voimakentissä tapahtuu muutos jota entiteetti osaa hyödyntää tms.
Minua ei kiinnosta pätkääkään dokumentoida kokemuksiani, en ole tiedemies. Jos näkisit videokuvan jossa pieni esine lähtee lentoon pöydältä ja vilahtaa erittäin nopeasti pöydän viereen lattialle, sanoitsit oitis että siinä on kiinni siima ja joku kuvan ulkopuolelta vetäisee sen pois pöydältä. Vain minä itse tiedän varmasti että olin yksin huoneessa ja esineessä ei ollut naruja tai siimoja. Ymmärrätkö nyt henkilökohtaisen kokemuksen tärkeyden. Et voi lukea jostain paperista jotain kokemusta ja ymmärtää siitä mitään, tietää siitä mitään.
Demonien olemassaolo minulle selvisi vasta paljon myöhemmin, kun olin jo pitkällä okkultisissa opinnoissani. Ja kieltämättä se oli jonkinasteinen järkytys, aloin miettimään mihin olinkaan sotkeutunut, ja nyt harkitsen tarkasti joka askeleen mitä teen ja mitä en tee.
Riivauksista, nuo näkyvät riivaustapaukset ovat ehkä 0.01 prosenttia kaikesta demonisesta aktiivisuudesta, suurin osa ei näy päällepäin kovinkaan selvästi. Eri tasoisten demonisten olentojen määrä maan päällä on valtava, mutta vain pieni osa niistä on tarpeeksi voimakkaita ottaakseen henkilön kehon valtaansa, ja siinä henkilössä täytyy olla jonkinlainen heikkous johon ne voivat iskeä kiinni, itseaiheutettu tai muiden aiheuttama. Demonin voit saada seuralaiseksesi itse kutsumalla sen luoksesi, tai muulla tavoin kiinnittämällä huomiota itseesi, tai sillä että joku voimakas taho, osaava taho, langettaa kirouksen yllesi, tällöin demoni seuraa sinua aina, jatkuvasti tarkkailee sinua, ja kun elämässäsi tulee heikoin hetki ja romahdat henkisesti, silloin se iskee. Se voi odottaa vaikka sata vuotta että olet heikko.
25.12.2024 14:10
Nähtävästi nyt erehdyin kommentoimaan itse jeesusta tai jotain vastaavaa, onko tämä jyrki nyt itse jeesuksen toinen tuleminen vai mikä? Supersankari, pyhä mies? Jaloin ja puhtain asia maan päällä? Väki menee kirkkoon katsomaan häntä ja kumartamaan?
Sanoin (tosin ehkä joillain toisilla sanoilla) että tuo näyttää siltä kuin olisi entinen alkoholisti. Piste. Ja siltä se yhä minusta näyttää, vaikka nyt tiedän että on korkeasti koulutettu huipputaiteilija ja kirjailija jjne jnejne.... silti se yhä minusta NÄYTTÄÄ siltä. En toki väitä että se todella näin olisi kuin miltä se minusta näyttää olevan.
Nyt kiinnostuneena tästä henkilöstä, jotain päiviä sitten luin useamman haastattelun mitä lehdistä löysin, ja vaikutti kertovan hyvin vapaamielisesti itsestään niissä haastatteluissa, ja hänen itsensä kertoman perusteella tein analyysin persoonasta, ja se mitä sitä kautta sain selville näyttää aika negatiiviselta tai ongelmalliselta, enkä sitä voi tässä ollenkaan julkaista. Tämän henkilön elämä ei ole ollenkaan niin ongelmatonta kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, ja kateellisena seurata tämän saavutuksia. Jos nyt uskallan yhtään mitään sanoa niin senverran että voisin vaikka haastattelujen perusteella kuvitella niin, siis voisin olla sitä mieltä, että sillä persoonalla joka haastatteluista paljastui on ongelmia identiteettinsä kanssa, joita ei ilmeisesti ole käsitellyt vielä tässä vaiheessa elämäänsä. Mutta joita ehkä nyt tämän pappishomman/teologian opintojen kautta alkaa käsittelemään. Joten tämä teologianopinto onkin hänelle varmaan ihan hyvä suunta elämässä. Itse olisin vallinnut jotain aivan muuta, tai olisin suositellut jotain aivan muuta, mutta ehkä juuri hänelle tämä on sopiva ja oikea suunta kulkea.
25.12.2024 13:29
Enkä ole "demonologian" harrastaja... harrastin nuorempana okkultistisia asioita ja luin alan kirjallisuutta, mutta lopetin ne hommat kokonaan, siitä on yli kymmenen vuotta aikaa kun olin vannoutunut alan harrastaja.
24.12.2024 22:16
Olet pelkkä surkimus. Voisin lyödä vetoa ettet edes uskalla olla yöllä ilman kirkasta valaistusta, ja säikyt jokaista kolausta ja kilahdusta mitä yöllä kuulet.
Minä olen itse nähnyt useita kertoja, siis toistuvasti, kun edestäni pöydältä on täysin omia aikojaan esine lähtenyt lentoon ja lennähtänyt lattialle. Ja tämä on aivan vähäisimpiä niistä kokemuksista mitä minulla on.
Jos jotain vastaavaa tapahtuisi sinulle, tietäisit täysin varmasti itse sen että skeptiset selityksesi eivät päde tässä maailmassa mikä avautuu eteesi kello kahdentoista jälkeen.
Mutta oikeasti et halua tietää. Haluat väkisten ylläpitää omaa uskoasi skeptitismiin.
Mikäli todella haluat kohdata demonin, se kyllä onnistuu.
24.12.2024 22:10
Oletko aikuinen, minkä ikäinen? Oletko nyt siis ihan oikeasti noin *****tin tyhmä?
Siis jos olet aikuinen ihminen ja olet nyt ihan oikeasti tosissasi k****pää skeptikko- pelle ja todella uskot tuohon soopaan mitä suollat ympäriinsä.
Tee näin jos haluat itse henkilökohtaisesti saada selvyyden siihen että onko demoneja olemassa vaiko ei. Tämä ohje on vain ja ainoastaan skeptikkopellelle, kukaan muu ei saa tehdä mitään tälläistä.
Hanki ouija-lauta, musta raamattu, mustia kynttilöitä, peitä huonekalut mustalla kankaalla, jätä peilit näkyviin, itseasiassa hanki mahdollisimman useita peilejä huoneeseen. Istu yöllä kello kolmen aikaan yksin pimeässä huoneessa hiljaisuudessa ja kutsu henkiä ouija-laudan avulla ainoastaan kynttilöiden valossa (ilman älylaitteita tai puhelimia, tai kelloja tai tietokoneita). Panosta välineisiin, älä hommaa mitään halpaa roskaa vaan kunnollisia laadukkaita välineitä, tällä on sinun tapauksessasi todella paljon merkitystä. Lisäksi hiljenny (meditoi) ennen tilaisuutta vähintään puolen tunnin ajan täydessä hiljaisuudessa. Jos toimi näin niin TULET KOHTAAMAAN demonisen hengen jossain vaiheessa. Voit sitten alkaa skeptisen liturgiasi ja yrittää selitellä mistä on kyse, ota Occamin partaveitsi jo valmiiksi käteesi sitä varten.
24.12.2024 20:35
Otan tuon kaiken mitä sanoit ihan vaan vitsinä, sinulla on hieman erikoinen huumorintaju.
24.12.2024 19:58
Voi olla, jos sillä ei ole varaa valtasänkyyn. Verotus on kovaa näinä päivinä.. (kiitos eu:n)
24.12.2024 19:52
Tässä ensimmäinen tällä palstalla joka on lukenut raamattua!
24.12.2024 19:49
"1. Maailman kaikkeutta ei ole olemassa.
2. Maailmankaikkeus on ollut ikuisesti.
3. Maailmankaikkeus synnytti itse itsensä. Big bang.
4. Jumala loi maailmankaikkeuden."
5. Maailmankaikkeus on holografinen
- uusin tiede sanoo että tämä on yhtä mahdollinen mahdollisuus kuin kaikki muutkin selitykset, ja siitä on nähtävissä todisteita.
24.12.2024 19:45
Tämä lause on aivan älyvapaa, aivan täyttä seinähulluutta...
"Raamattu kuitenkin sanoo että maailman on luonut Jumala kenen nimi on Jeesus. "
Mitenkä tämä sama "jeesus" joka itse kieltää olevansa jumala, on myöhemmin taivaassa isänsä jumalan vierellä valtaistuimella?
24.12.2024 19:31
Tuota noin... katsopa ensinnä että mitenkä iso se avaruus on, ja miten paljon siellä on tyhjää tilaa.. Kyllä mahtuu.
24.12.2024 19:17
No onhan se totta tietysti, mutta tarvitseeko siitä nyt tehdä niin isoa numeroa.... tuhansia vuosia se on ollut tosiasia, mutta nykyaikana siitä ei haluta puhua.
24.12.2024 18:57
22 / 108