Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2145

1. Vapaata tahtoa ei ole olemassa.

" estää sen, ettei Jumala voinut luoda hyvää maailmaa"

Siis joku ihmisen tahto estää kaikkivaltiasta jumalaa tekemästä jotain mitä hän oikeasti haluaisi tehdä? Ihanko nyt tosissaan väität noin, että ihminen estää jumalaa?

Edelleenkin sanoisin niin ettei mitään tuollaista vajaaälyistä hölinää edes löydy raamatusta. Tuo soopa on ihan sinun itse keksimääsi.
  2. Kun menet pimennettyyn ja valmisteltuun huoneeseesi klo 3 yöllä ja pelaat ouija- laudallasi, niin kunhan ensin saat sen toimimaan ja ilmiöitä alkaa tapahtumaan niin voit sitten dokumentoida niitä asioita ihan haluamallasi tavalla sydämesi kyllyydestä. Luulisi että tuo haaste olisi erittäin kiinnostava tuollaiselle tieteelliselle pellelle kuten sinä, ja innoissasi alkaisit koettelemaan onko teoriasi maailmankaikkeudesta pitävä vaiko eikö. Mutta alitajuisesti pelkäät todella paljon sitä että jotain oikeasti tapahtuu, ja menetät koko uskosi tieteelliseen maailmankuvaukseen, jonka varaan rakennat koko elämäsi.

Jos luet tarkasti, sanoin että nuo lentelevät tavarat ovat yksi vähäisimmistä kokemuksistani, mutta sinulle se olisi jotain sellaista joka murtaisi heikon mielesi. Minua asia huvitti, ja yritin saada entiteetin toistamaan tekoa, mutta se toistui vasta seuraavana iltana, entiteetin täytyy kerätä energiaa liikuttaakseen esineitä, tai ehkä maan voimakentissä tapahtuu muutos jota entiteetti osaa hyödyntää tms.

Minua ei kiinnosta pätkääkään dokumentoida kokemuksiani, en ole tiedemies. Jos näkisit videokuvan jossa pieni esine lähtee lentoon pöydältä ja vilahtaa erittäin nopeasti pöydän viereen lattialle, sanoitsit oitis että siinä on kiinni siima ja joku kuvan ulkopuolelta vetäisee sen pois pöydältä. Vain minä itse tiedän varmasti että olin yksin huoneessa ja esineessä ei ollut naruja tai siimoja. Ymmärrätkö nyt henkilökohtaisen kokemuksen tärkeyden. Et voi lukea jostain paperista jotain kokemusta ja ymmärtää siitä mitään, tietää siitä mitään.
    Demonien olemassaolo minulle selvisi vasta paljon myöhemmin, kun olin jo pitkällä okkultisissa opinnoissani. Ja kieltämättä se oli jonkinasteinen järkytys, aloin miettimään mihin olinkaan sotkeutunut, ja nyt harkitsen tarkasti joka askeleen mitä teen ja mitä en tee.
    Riivauksista, nuo näkyvät riivaustapaukset ovat ehkä 0.01 prosenttia kaikesta demonisesta aktiivisuudesta, suurin osa ei näy päällepäin kovinkaan selvästi. Eri tasoisten demonisten olentojen määrä maan päällä on valtava, mutta vain pieni osa niistä on tarpeeksi voimakkaita ottaakseen henkilön kehon valtaansa, ja siinä henkilössä täytyy olla jonkinlainen heikkous johon ne voivat iskeä kiinni, itseaiheutettu tai muiden aiheuttama. Demonin voit saada seuralaiseksesi itse kutsumalla sen luoksesi, tai muulla tavoin kiinnittämällä huomiota itseesi, tai sillä että joku voimakas taho, osaava taho, langettaa kirouksen yllesi, tällöin demoni seuraa sinua aina, jatkuvasti tarkkailee sinua, ja kun elämässäsi tulee heikoin hetki ja romahdat henkisesti, silloin se iskee. Se voi odottaa vaikka sata vuotta että olet heikko.
  3. Nähtävästi nyt erehdyin kommentoimaan itse jeesusta tai jotain vastaavaa, onko tämä jyrki nyt itse jeesuksen toinen tuleminen vai mikä? Supersankari, pyhä mies? Jaloin ja puhtain asia maan päällä? Väki menee kirkkoon katsomaan häntä ja kumartamaan?

Sanoin (tosin ehkä joillain toisilla sanoilla) että tuo näyttää siltä kuin olisi entinen alkoholisti. Piste. Ja siltä se yhä minusta näyttää, vaikka nyt tiedän että on korkeasti koulutettu huipputaiteilija ja kirjailija jjne jnejne.... silti se yhä minusta NÄYTTÄÄ siltä. En toki väitä että se todella näin olisi kuin miltä se minusta näyttää olevan.

Nyt kiinnostuneena tästä henkilöstä, jotain päiviä sitten luin useamman haastattelun mitä lehdistä löysin, ja vaikutti kertovan hyvin vapaamielisesti itsestään niissä haastatteluissa, ja hänen itsensä kertoman perusteella tein analyysin persoonasta, ja se mitä sitä kautta sain selville näyttää aika negatiiviselta tai ongelmalliselta, enkä sitä voi tässä ollenkaan julkaista. Tämän henkilön elämä ei ole ollenkaan niin ongelmatonta kuin ulkopuolinen voisi kuvitella, ja kateellisena seurata tämän saavutuksia. Jos nyt uskallan yhtään mitään sanoa niin senverran että voisin vaikka haastattelujen perusteella kuvitella niin, siis voisin olla sitä mieltä, että sillä persoonalla joka haastatteluista paljastui on ongelmia identiteettinsä kanssa, joita ei ilmeisesti ole käsitellyt vielä tässä vaiheessa elämäänsä. Mutta joita ehkä nyt tämän pappishomman/teologian opintojen kautta alkaa käsittelemään. Joten tämä teologianopinto onkin hänelle varmaan ihan hyvä suunta elämässä. Itse olisin vallinnut jotain aivan muuta, tai olisin suositellut jotain aivan muuta, mutta ehkä juuri hänelle tämä on sopiva ja oikea suunta kulkea.
  4. "1. Maailman kaikkeutta ei ole olemassa.
    2. Maailmankaikkeus on ollut ikuisesti.
    3. Maailmankaikkeus synnytti itse itsensä. Big bang.
    4. Jumala loi maailmankaikkeuden."

5. Maailmankaikkeus on holografinen
    - uusin tiede sanoo että tämä on yhtä mahdollinen mahdollisuus kuin kaikki muutkin selitykset, ja siitä on nähtävissä todisteita.