Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Menkääpäs lentelemään Texasin ylle niillä droneillanne... katotaan montako minuuttia ehditte lentelemään siellä..
14.12.2024 19:10
Tuo koko juttu on niin typerä ettei se voisi mennä läpi missään muualla kuin amerikoissa. No, paitsi ehkä ruotsissa tietysti.
Aivan naurettavaa alusta loppuun asti koko homma.
14.12.2024 18:48
Näihän se ainakin amerikoissa menee, poliisi ottaa epäillyn kiinni, ihan sama kenet, ja sitä puidaan parin viikon ajan lehdissä, kun kohu on ohitse epäilty vapautetaan ja sanotaan ei ollutkaan se. Ja joskus siellä tekijä kuolee ennenkuin joudutaan vapauttamaan, saa nähdä miten on suomessa.
14.12.2024 14:58
Ylläpito voisi mennä ihan itse tutustumaan palstojen tilanteeseen, se selviää yhdellä vilkaisulla. Menkää palstoille, "maailman menoa" ja "ikävä", ja miettikää että mitä voitte tehdä tilanteelle. Jo noiden parin palstan siivoamisessa olisi kova työ, paitsi jos pistätte sen tekoälyn tekemään ne työt automaattisesti.
14.12.2024 14:56
Halla ei vaan ole samanlainen ***kan jauhaja kun ne kaikki muut poliitikot siellä ovat..
14.12.2024 14:50
No siis tuollaista nyt tapahtuu joka päivä eri puolilla suomea, erikoisen tapauksesta teki vaan se että kohde sattui olemaan nyt tällä kertaa kansanedustaja. Kuka hitto tuota nyt edes pystyisi tunnistamaan kadulla, niin harmaan näköinen lihava nainen kun olla voi, miten voisit sen muista kadulla kulkijoista edes erottaa.
Ihan tavanomainen tapaus, meni tutkintaan ja lehtien palstoille vain koska sattui olemaan kansanedustaja jota lyötiin.
Sanoisin että tekijä on ehkä jonkinlaisen "kulttuurin" edustaja... huume tai jonkun muun..
14.12.2024 14:33
Taidat olla itse suomi24llä töissä.....
14.12.2024 14:14
Voi v***u että olet hullu tyyppi!.....
14.12.2024 13:42
En osaa sanoa, mutta on käyttäjiä joilla on useita nimimerkkejä käytössään. Joku näistä on minulle asian myöntänytkin. Ovatko sitten suomi24:llä töissä olevia henkilöitä jotka pääsevät tekemään mitä haluavat, en tiedä. Kerran eräs tälläinen kommentoi aivan toisessa keskustelussa jotain minun sanomaani asiaa jonka olin kirjoittanut, "anonyymina", valitsemalla "käytä nimimerkkiä anonyymi", mistä tämä henkilö voi tietää että minä olin sen anonyymin viestin kirjoittanut, ellei ole suomi24 sisäinen henkilö joka pääsee koneeltaan kaikkiin tietoihin käsiksi.
14.12.2024 13:41
Jos alkavat vaatimaan vahvaa "tunnistautumista", niin silloin tämä homma loppui siihen paikkaan... voisivat yhtä hyvin vaan sulkea koko paikan. Hyvin harvalle tämä kirjoittelu on niin tärkeää että alkaisi jotain tunnistautumista tekemään tämän takia.
Mutta joillain muilla keinoin pitäisi varmistaa ettei yksi käyttäjä pysty tekemään useita eri nimimerkkejä, en ylipäätään tiedä onko nyt sellaista estoa olemassa vaiko ei, mutta olen varma että on käyttäjiä joilla on useita eri nimimerkkejä käytössään, ja joku niistä on minulle myöntänytkin tämän asian joskus.
14.12.2024 13:35
Kyllä, mutta on muistettava että kirjautuneella käyttäjällä saa olla vain yksi nimimerkki käytössään. Tällä hetkellä kirjautuneilla käyttäjillä on useita eri nimimerkkejä joilla he keskustelevat itsensä kanssa, siitä täytyy tehdä mahdotonta.
14.12.2024 13:27
Jotenkin tulee mieleen kun lukee näitä kommentteja että "ennen oli paremmin".
Miksi ihmeessä menitti sotkemaan toimivan systeemin, tai teitte siitä vaan entistä huonomman...
Tuossa yllä oli idea, tekoäly voisi nimetä anonyymit automaattisesti omalla tunnisteella jonka kaikki näkevät, voisi tunnistaa ip perusteella. Tosin jos on vaihtuva ip, niin nimitunniste kuitenkin vaihtelisi.
Toinen pointti oli se ttä jos joku todellinen henkilö täällä avautuu ja kertoo omia syvimpiä tunteitaan ja ajatuksiaan, niin sitä henkilöä vastaan hyökätään miltei heti solvauksin ja törkein kommentein. EIkö tuohon voisi ihan oikeasti puuttua!? Kovinkaan moni ei enää uskalla kertoa omia todellisia ajatuksiaan, vaikka olisikin ananyyminä. Suurin osa kirjoituksista täällä on vain yleisluontoista höpinää, mitä ei kukaan jaksa lukea. Eikä ole mitään järkeä edes lukea mitään tyhjää höpinää, kun huono kirjakin on paljon parempi kuin sellainen roska.
14.12.2024 13:23
En ole edes kuullut että olisi jotain puolueita jotka vastustavat ukrainan tukemista. Onkohan sellainen edes laillista suomessa...
Muistaakseni joku neljä henkilöä äänesti natoa vastaan eduskunnassa.
Kyllä tuollainen poliittinen vouhotus on minun osaltani ohitse, nuorena olin sellaisesta hieman innostunut mutta innostus loppui lyhyeen kun äänestämäni puolue pääsi läpi ja petti kaikki lupauksensa ja käänsi takkinsa täysin nurinpäin heti ensi tilaisuuden tullen.
Tarkoitin sitä että mitä suomalaiset ajattelvat omassa mielessään, salaisesti, eivätkä puhu siitä ikinä kenellekään. Varmasti monia harmittaa että miljardien edestä tavaraa lähetään ukrainalaisille, joista useimmat suomalaiset eivät edes olleet kuulleetkaan kuin pari vuotta sitten uutisista.
14.12.2024 13:15
HAHAA!!! Olet kyllä täysi vitsi koko tyyppi..... Ehkä sinulle kävisi että pitää hakea poliisilaitokselta henkilötodistuksen kanssa lupalappu jotta pääsee kirjoittelemaan tänne soopapalstoille roskaviestejä?
14.12.2024 13:09
USA lähetti sodan aikaan neuvostoliittoon tarvikkeita, ruokaa jne. Niitä löysivät suomalaisetkin rajan tuntumasta silloin. Usa ja neuvostoliitto olivat läheisiä liittolaisia aikoinaan. Mutta mikä rikkoi välit täydellisesti sodan jälkeen, se että usa teki sopimuksen pahimpien natsien kanssa, ja he pääsivät pakenemaan etelä-amerikkaan sekä usa:han, oliko heitä jotain 50 000 usassa. Stalin ei koskaan hyväksynyt tätä, ja oli siitä vihainen hautaan saakka. Tästä vakavasta petoksesta jäi paha maku suuhun venäläisille, eivätkä koskaan tule enää luottamaan amerikkalaisiin.
13.12.2024 23:58
Yllättyisit jos tietäisit miten ihmiset anonyymina ajattelvat, siis omassa mielessään mutta eivät puhu sitä totuutta ääneen. Tuo "ukrainan tukeminen" on vain virallinen valtion ja ylen kanta, ei tavallisella kansalaisella ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Monikaan ei edes tunnistaisi eroa ukrainalaisen tai venäläisen välillä, kielikin on samanlainen. Kadulla on luultu ukrainalaisia venäläisiksi ja heitä on haukuttu sen takia...
13.12.2024 23:24
Pelottaako että useat eri nimimerkkisi katoaisivat yllättäen?
13.12.2024 23:16
Hyvä anonyymi, ilmeisesti olet koulussa tai yliopistossa kuunnellut kun opettaja tai professori lukee sinulle kirjasta otteita historiasta, ja sanoo että se on totuus. Ja sinä vajaatietoinen ihminen uskoit sen ja nyt toistelet sitä sanaa mielessäsi ja ääneen muillekin. Et ole hetkeäkään kyseenalaistanut sitä mitä tämä auktoriteetti sinulle kertoi, vakuuttavin äänenpainoin ja harjoitelluin esiintymisineen.
Miksi uskoit sen silloin, ja miksi uskot siihen yhä?
Voittajat sanelevat sotahistorian. Miksi sen pitäisi olla totuus mitä ne sanovat? Ennen sotaa ne tahot ovat valehdelleet toisesta osapuolesta, sodan aikana ovat keksineet valheita ja levittäneet niitä, MUTTA, sodan voitettuaan ovatkin yhtäkkiä kunnostautuneet ja kertoneet totuuden...
Tuo on vain pelkkää idiotismia.
Vaikka olisitkin käynyt yliopiston, niin menit sinne idioottina ja tulit sieltä samana idioottina ulos, turhan nippelitiedon kera, joka ei edes ole totta. Se on vain "yhteisesti sovittu totuus".
13.12.2024 20:01
On parempi olla dunning-kruger kuin pelkkä idiootti.
13.12.2024 19:29
Tuo on aika hyvin, hoidat varmaan netin kautta kaikki asiat mitä tarvitsee hoitaa? Ruoka tuodaan kaupasta oven taakse, "wolt" tai mitä niitä onkaan.
Itse en ikinä menisi lääkärille!.. No, paitsi hammaslääkärille jos on pakko, minusta se ei ole varsinainen lääkäri, kun tekee ihan oikeaa käytännön työtä. En hetkeäkään usko että tapaamasi lääkäri on mukava ihminen, se vaan osaa esiintyä sellaisena kun sitä työkseen tekee.
Itse en vaan pidä ihmisistä ihmeemmin. Kuitenkin puhun helposti vaikka ihan tuntemattomien ihmisten kanssa, monesti juttelen puolisen tuntia tai enemmän juuri sattumalta tapaamani ihmisen kanssa.
13.12.2024 19:15
27 / 108