Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Minä en toimi suggestiolla, ainakaan kovin paljoa. Ehkä joku mainos joskus voi vaikuttaa alitajuisesti. En harrasta sosiaalista mediaa, enkä katso uutisia, joten suurin osa suggestiosta menee minun kohdaltani ohitse.
    Suggestio on salakavalaa, et itse tiedä että olet sen vaikutuksen alaisena. Vain suggestiota lähettävä taho tietää että tottelet heitä, mielipideseurannan avulla.
    Voisit huviksesi lukea hieman psykologian kirjallisuutta aiheesta, se on melko järkyttävää tavaraa mikä on mahdollista saavuttaa suggestion avulla.

Äärimmäinen muoto suggestiosta, hypnoosi, sillä on saatu koehenkilö suorittamaan murhan valvotuissa olosuhteissa (paukkupatruunalla sekä näyttelijöiden avustuksella). Ja tämä henkilö ei todellakaan hyväksynyt sitä mitä teki, oli erittäin järkyttynyt kun videolta näytettiin hänelle tapahtunut asia, ja muistaakseni tarvitsi terapiaa jälkikäteen asian käsittelemiseen.
    Luulen että se järkyttävä asia siinä oli se että joku toinen määräsi tämän henkilön suorittamaan murhan, ilman henkilön omaa suostumusta. Koska joka päivä ihmisiä tapetaan, jatkuvasti, ei se ole kovin ihmeellinen asia josta on syytä järkyttyä ja johon tarvitaan terapiaa.
  2. Ok, saarnaa sitten vaan anonyymina näillä palstoilla... tee niinkuin mielestäsi on järkevämpää.

Katselin videota missä jeesus on nähty manifestoituneena erillaisissa paikoissa, usein tuhon ja hävityksen keskellä, maanvyörymässä, kirkon palaessa tulen liekeissä, terrori-iskun muistomerkissä jne. Minusta tuo vaikuttaisi ihan selkeältä demonin manifestaatiolta eri materiaaleihin. Pistää hieman miettimään kyllä että mitä nämä uskovaiset oikeasti palvovat.

Y o u t ube:
    20 Times JESUS CHRIST Was Caught On Camera