Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Ok, no tuo selittää paljon. Luulin jo hetken aikaa että tämä palsta on täynnä pelkkiä sekopäitä. Siis tässäkin keskustelussa saattaa yksi kirjoittaja esiintyä monena eri henkilönä, ja kirjoittaa samantyylisiä sekavia tekstejä.

Itseasiassa oikeat todelliset uskovaiset eivät voi edes lukea näitä palstoja, saatikka käyttää internettiä, koska se on saatanasta kotoisin.
    Mutta minua nimenomaan kiinnostivat nämä luterilaiset vapaan uskonnon edustajat, joitten ei tarvitse välittää mistään säännöistä koska he pelastuvat joka tapauksessa uskonsa voimalla (kuullostaa muuten ihan jonkun tosi huonon elokuvan käsikirjoitukselta).
    Selvisi siis se ettei heitä häiritse tämä maallinen elämä yhtään, koska he pelastuvat joka tapauksessa mitä hyvänsä tekevät. Jopa sarjamurhaaja vankilassa kuolemantuomiota odottamassa voi olla kristitty ja saa syntinsä anteeksi kun pyytää. Melko hurjaa. Aika uskomaton uskonto täytyy sanoa, ei ole mikään ihme että se on niin suosittu uskonto. Sitten toinen minua suuresti ihmetyttävä asia on se että mistä se usko oikein tulee? Miten kukaan pystyy uskomaan tuollaiseen? Varmaan se usko vaatii jatkuvia jokapäiväisiä ponnisteluja ettei sitä menetä. Ja jos sen uskon menettää joutuu automaattisesti Helvettiin. Melko vakavaa.
  2. Sama elämäntapa.