Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tohtori on oikea mestari. Tuossa on realistinen ote todellisuuteen koko kirjoituksessa alusta loppuun asti. Täsmälleen totta.
11.06.2024 23:14
Mielenkiintoinen idea. Olisiko sitten kyseessä vain pieni porukka joka lietsoo sotaa ja vihaa eri maissa? Samat henkilöt eri aikakausina. Tuo voisi selittää aika paljonkin.
11.06.2024 23:11
Pisteet siitä Hitlerille... itseasiassa ei hitler niitä juttuja itse keksinyt, vaan muut taustahenkilöt.
Kuitenkin nykyään ihmiset eivät pysty erottamaan hakaristiä siitä toisesta pyhästä symbolista, ei kukaan osaa katsoa että miten ne sakarat siinä nyt menevätkään.
11.06.2024 23:08
Siinä menettää kaikki yksinäisyyden hyödyt, ja lisäksi joutuu miettimään koko ajan että mikä on vikana, että onko syy siinä toisessa vai itsessä.
11.06.2024 22:49
Tuo muutes on tosi outoa kun monet naiset haluavat pukeutua miesten vaatteisiin.
On farkut, saappaat, trenssitakki ja lierihattu.
Hämmentävää ja outoa, en tiedä miksi he haluavat pukeutua niin? Ehkä jonkinlainen oman egon pönkittäminen miesten vaatteilla?
11.06.2024 22:47
Kyllä ainakin minun talossani nainen ompelee, piste.
Minä osaan kyllä välttävästi ommella, hyvin isolla neulalla. Mutta kun käteni ovat kuin lapiot, niin se on hyvin vaikeaa. Naisen pienellä kätösillä ompelu onnistuu sujuvasti ja helposti (ellei se nainen sitten ole joku mastodontti).
11.06.2024 22:43
Historia sanoo niin, ole hyvä ja mene väittelemään Historian kanssa.
11.06.2024 22:39
Mielenterveyshenkilöitä on näköjään kaikilla näillä palstoilla, niin eräs taisi minulle kommentoidakin jollain toisella palstalla, että ei niistä eroon pääse.
11.06.2024 22:37
Kannattaa elää todellisuudessa, eikä mielikuvituksellisissa fantasiamaailmoissa.
11.06.2024 18:35
Väittäisin että jos ihmiset pystyisivät todella vaikuttamaan ilmastonmuutokseen (olettaen että ilmastonmuutos on todellinen) niin ihmiset kyllä tekisivät asian suhteen jotain, siis mikäli asia olisi vakava.
Kuten nyt selvästi näemme, asian suhteen ei tehdä mitään todellista, joten joko asiaan ei voida vaikuttaa, tai sitten se ei ole vakavasti otettava uhka.
11.06.2024 18:33
Eikö tuo sanomasi juuri todista sen että esittämäni lause on oikea.
11.06.2024 18:31
Et halua puhua siitä koska tiedät hyvin että asioiden hyvinmeneminen on vain väliaikaista, vuoden päästä asiat voivat olla jo aivan toisin.
11.06.2024 18:22
Mikäli et suostu syömään kanamunia niin et tule selviytymään.
11.06.2024 18:10
Pitääkö sitä jotenkin hävetä vai? Miksi siitä ei voi puhua ääneen?
Vai olisiko kyse siitä että henkilö itse tietää että kyse on valheellisesta totuudesta eikä halua sitä ääneen sanoa. Asia on vain henkilön omassa mielikuvituksessa ja se tietää sen alitajuisesti.
11.06.2024 17:57
Avioliiton perusta on omistusoikeudessa. En tiedä miksi teidän täytyy kieltää selviä tosiasioita.
Ei tuollaiselle liitolle ole olemassa minkäänlaista muuta järkevää perustetta tai syytä. Mihin tuollaisia liittoja ylipäätään tarvittaisiin jos kyse ei olisi omistuksesta?
11.06.2024 17:54
Jospa pysyt erossa niistä naisista. Niistä ei ole kuin pelkkää haittaa, kaikin tavoin.
Tee itsestäsi sellainen minkä kanssa pystyt elämään, sellainen mistä voit olla ylpeä.
Et tarvitse muita ihmisiä sen jälkeen.
11.06.2024 17:46
Miksi nuo toimivissa liitoissa olevat ihmiset eivät sitten ole onnellisia?
11.06.2024 17:41
Olet pelkkää valhetta. Et ole edes todellinen henkilö, mikään mitä väität ei ole totta.
Jos vielä vastaat että "onpas" niin todista se.
11.06.2024 17:38
Ja todennäköisesti omakin liittosi on omistussuhde, mutta sinä olet sen omistajan roolissa, joten mielestäsi kaikki on hyvin ja täydellistä.
Se osapuoli joka on henkisesti vahvempi ottaa omistajan roolin, joissain tapauksissa se on nainen.
11.06.2024 17:34
Hölynpölyä. Nuo liitot ovat vain mielikuvituksessasi, se ei ole todellisuutta mitä sinä näet ja mitä sinulle kerrotaan. Eivät ne sinulle sitä kerro mitä se todellisuus on kun ovet suljetaan.
11.06.2024 17:33
44 / 108