Mies naisten vaatteissa?

bambi

Mitä mieltä olette kun mies haluaa pukeutua naisten vaatteisiin?
Itse olen asiasta hämmentynyt, kun tulin kotiin sovittua aikaisemmin, mieheni oli pukeutunut hameeseen ja korkokenkiin ja tilanne oli nolo molemmille osapuolille.
Miksi? Onko sairautta vai miksi?

124

14380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man

      Onneksi olkoon!

    • hmm

      -Joo mulla on hieman samanlaisia kokemuksia,enkä tiedä tuohon vastausta.Mun mies nimittäin tykkää pukeutua naisten nahkahousuihin.hän on ostanut niitä ja säilyttelee niitä eri paikoissa esim varastossa..Ei hän niitä yleensä käytä kunhan vain ne ovat.kait hän sitten kun en ole kotona niin sitten käy niitä katselemassa tai yms en tiedä mitä hän oikein niillä tekee.Sit selailee netistä nahkahousujen myyntiilmoituksia ja nähtävästi aina joskus meilailee naisille joilla on nahkikset myytävänä...

    • transvestiitti

      Ei se sairaus ole, jos mies pukeutuu naisen vaatteisiin, usein tämä pukeutumisvietti alkaa jo lapsuudusta ja käy läpi monia vaiheita, moni on siitä yrittänyt eroon päästä, mutta minkäs luonteelleen voi, ko. aiheesta löytää paljon tietoa sivuilta www.dreamwearclub.net.

      Tietysti ymmärrän puolison pelon, että mikä perverssi luonne miehessä paljastuu, mutta suuri osa transvestiiteista on kyllä ihan tavallisia heteroita, heillä vain on ajoittain aika ilmentää itseään naisena.

      Naisille on jo kautta aikain suotu puketuminen ristiin, mutta miehelle sitä ei ole suotu, ei se asia sen kummempi ole, kuin naisten pukeutuminen housuihin ja pikkutakkiin.

      Toivotan sinulle sopeutumiskykyä ja uskoisin, että parisuhteenne voi saada pukeutumisleikeistä vaikka kuinka paljon uutta potkua.

      Ps. Itse olen pukeutunut kanssa lapsesta asti naisten vaatteisiin ja vaimoni sai tietää asiasta vasta yli 20 yhdessäolovuoden jälkeen ja on pikkuhiljaa asian hyväksynyt.

    • abc

      Kyllä tilanne varmaan oli hämmentävä, mutta ei se kuitenkaan sairautta mielestäni ole.
      Jos oma mieheni haluaisi pukeutua naisten vaatteisiin, voi olla että olisin myös alkuun hämmentynyt. Kyse on kuitenkin siitä, että miehelle pukeutuminen tuo hyvää oloa ja sitä mikä toisesta tuntuu hyvälle pitää kunnioittaa, kunhan se ei vahingoita ketään/mitään. Naistenvaatteisiin pukeutuminen voi olla miehille yhtä ihanaa kuin meille naisille raskaan työpäivän jälkeen lämpimään vaahtokylpyyn meno.
      Sama mies hän on edelleen.

      • Anonyymi

        Tämä maailma menee entistä hullummaksi, ennen kuin se posahtaa, Lähellä ollaan jo. Revitään housut ja sitten pannaan jalkaan. Siinäkään ei ole mitään järjeä.


      • Anonyymi

        Outoa kyllä, en hyväksyisi!


    • M22vTku

      niin, itse olen sellaisessa tilanteessa että pidän todella paljon pukeutua naiseksi. olen 22v mies, ja olen asunut tyttöystäväni kanssa vuoden saman katon alla ja lähestulkoon aina kun tyttöystäväni on jossain muualla (töissä jne) muutaman tunnin siten, että itse olen yksin kotona niin melkein väkisin tulee mentyä sinne vaatekaapille ja laitettua sukkahousut, korkkarit ja jokin hame ja toppi tai mekko päälle.

      olen myös joskus lakannut kynsiäni kun olen tiennyt ettei ole "yllättämisen" pelkoa. tietysti olen ne lakat sitten ottanut pois jossain vaiheessa päivää. olen myös toisinaan tehnyt kotitöitä yksin kotona (tyttöystäväni on ollut esimerkiksi töissä ja itse olen ollut sairaana tai muuten vain lomalla.) kuten tiskannut, imuroinut jne.

      jotenkin olen tätä puolta tavallaan ehkä näyttänyt julki sillä omistan muutamia string-alushousuja, toiset tyttöystäväni osti minulle ja toiset hän antoi omasta kaapistaan. ja pidän niitä kotona ihan avoimesti päällä, sen hän on hyväksynyt. Tosin kerroin perusteluiksi stringien pitämiselle sen, että ne tuntuvat mielestäni mukavalta jalassa ja että ne istuvat niin hyvin.. mutta onko se sitten hänelle liian suuri järkytys jos paljastan että minulla on taipumuksia pukeutua täysin naiseksi? ja tarkennettakoon että olen 100% hetero, mitään homouteen/seksiin viittaavaa en ole edes koskaan kuvitellut tekeväni. tiedän että tyttöystäväni ensireaktio tulee olemaan kysymys "ootko sä siis joku homo?" eli mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa? annanko vain asian olla ja teen sitä edelleen "piilossa" vai kerronko asian julki? olen muun muassa myöntänyt hänelle pitäväni sitomisleikeistäkin, sitä hän aluksi vähän ihmetteli mutta on kyllä muutamia kertoja sitonut minua pyynnöstäni, tosin ei hän siitä erityisesti pidä.

      • Anonyymi

        Kerroitko tyttöystävällesi vai? Kiinnostaisi tietää kun itsekkin tykkään pukeutua silloin tällöin. Itsellä ei vielä ole tyttöystävää.


      • Anonyymi

        Hei, mies Turusta. Minun mielipiteeni (olen 49 v. nainen) on että en pitäisi siitä, että mies pukeutuu naiseksi silloin kun olen kotona. Muuten hän saa sitä tehdä. Mutta eihän sitä tiedä, ehkä pikku perjantantai-huppelissa voisi jopa meikata hänet jne. Mutta se, että hänellä on nimenomaan naisten stringit jalassa - anteeksi, mutta ei ainakaan sopisi minulle :-( Saa pitää omana aikanaan ja voikin olla, että joskus uteliaisuus heräisi että laitappas ne seksikkäät vaatteet päälle- vaihe, mistä sitä tietää?


      • Anonyymi

        Eikös sulla ole munat? Jos on, niin rauhoitu ja ole mies, äläkä variksenpelätin.


    • Anonyymi

      Ei tuossa muuten mitään, mutta korkokengät ovat epäkäytännölliset.

      • Anonyymi

        Saisin hepulin jos mies kiinnostuisi naisten kamppeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisin hepulin jos mies kiinnostuisi naisten kamppeista.

        Eipähän olisi ainakaan mun ukkeli se on varma. Muutenkin tuo näyttää hirveältä kyllä sais harrastaa niitä pukuleikkejä jonkun toisen kanssa. En myöskään ymmärrä sitä että kaikki vaan olisi henkilöitä. Oman lapseni ja onneksi lapsenlapseni olen ja ovat kasvattaneet ihan perinteisesti. Ei kaikkea tarvitse sietää.


      • Anonyymi

        On asiasta "kokemusta" Olin pukeutunut täysin naiseksi: Peruukki, meikit korut, pusero, pitkä hame, sukkahousut ja ne korkkarit!
        Korkkarin kanta upposi erään mökkilaiturin rakoseen ja kun yritin irrottaa sitä, niin putosin järveen! Siinä oli niin syvää, että jouduin uimaan ihan oikeasti.
        Tulipahan testattua, että miltä tuntuu uida vaatteet päällä ja etenkin pitkässä hameessa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On asiasta "kokemusta" Olin pukeutunut täysin naiseksi: Peruukki, meikit korut, pusero, pitkä hame, sukkahousut ja ne korkkarit!
        Korkkarin kanta upposi erään mökkilaiturin rakoseen ja kun yritin irrottaa sitä, niin putosin järveen! Siinä oli niin syvää, että jouduin uimaan ihan oikeasti.
        Tulipahan testattua, että miltä tuntuu uida vaatteet päällä ja etenkin pitkässä hameessa!!

        Olen itse harrastanut naisten vaatteisiin pukeutumista heti ensi orgasmista lähtien. Ei naisten vaatteisiin pukeutuminen ole sen kummempaa kuin kiihotus yhdyntään ja orgasmiin, synonyymi esileikille. Itse kiihotun jopa vieläkin, kun näen naisen pukeutuneena tukevavakoiseen vakosamettihameeseen, jollainen kolmannen luokan kansakoulun opettajallani oli. Kokemuksellani tiedän, että tämän fetissin kokonaan poistamisen yrittäminen on turhaa. Sitä voidaan lieventää tai näennäisesti häiventää hyväksymällä se.
        Naisten ja miesten vaatteet tulee myydä samasta "rekistä".
        Tula nähdyksi pukeutuneena naisten vaatteihin pukeutuneena on ihaninta elämässä, pelkään että meiltä kaltaisiltani näin viedään tyttöilyn viehätäs pois.

        Nähdessäni naisen pukeutuneena tavalla, joka kiihottaa minua, tekee mieli päästä yökylään ja päästä alakautta sisään.
        Miesten pukeutumista naisten vaatteisiin pitäisi naisten osata käyttää hyväkseen paremman parisuhteen savuttamiseksi.

        Jaannan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisin hepulin jos mies kiinnostuisi naisten kamppeista.

        Koska olet suvaitsematon


    • Anonyymi

      Käytän terveydellisistä syistä nailoneita. Eivät purista nilkoista kuten sukat. Enkö saisi?

    • Anonyymi

      Ei minua haittaa jos mies käyttää naistenvaatteita. Mun puolestani voi kulkea ihan avoimesti mekossa, käydä vaikka kaupassa jnpp. Kunhan oma mieheni ei niin tee. Ei kyllä yhtään sopisi hänen tyyliinsä, koska hän on klassisen maskuliininen tyyppi. Luulen, että ihmiset kuolisivat nauruun jos näkisivät hänet mekossa ja korkkareissa. :D

      Sukkahousuja en käytä edes itsekään, koska ne ovat niin epämukavat. Onneksi on olemassa puristamattomia sukkia ja stay-uppeja, joita tosin käytän vain mekon/hameen kanssa.

      • Anonyymi

        "Sukkahousuja en käytä itsekään, koska ne ovat niin epämukavat."

        Sukkahousut epämukavat? No, ei todellakaan ole! Pitää vaan raaskia ostaa vähän paremmat sukkahousut. Nytkin mulla on jalassa Tights merkkiset 20 denin mustat sukkahousut hameen alla. Ovat todella miellyttävät pitää. Muutenkin naisten vaatteet ovat paljon mukavampia päällä!

        Ihmettelen kun naiset eivät nykyisin halua esiintyä naisina, vaan pukeutuvat kuin miehet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sukkahousuja en käytä itsekään, koska ne ovat niin epämukavat."

        Sukkahousut epämukavat? No, ei todellakaan ole! Pitää vaan raaskia ostaa vähän paremmat sukkahousut. Nytkin mulla on jalassa Tights merkkiset 20 denin mustat sukkahousut hameen alla. Ovat todella miellyttävät pitää. Muutenkin naisten vaatteet ovat paljon mukavampia päällä!

        Ihmettelen kun naiset eivät nykyisin halua esiintyä naisina, vaan pukeutuvat kuin miehet!

        No kyllä vaan minusta sukkahousut ovat epämukavat. Saatika sitten rintaliivit, varsinkin kun on iso varustus niin inhottavat pitää. Stringit hiertävät inhottavasti pyllyvakoa. Stay-up:it menettelee, ellei aina pitäisi niitä kiskoa ylös joka käänteessä. T. Nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä vaan minusta sukkahousut ovat epämukavat. Saatika sitten rintaliivit, varsinkin kun on iso varustus niin inhottavat pitää. Stringit hiertävät inhottavasti pyllyvakoa. Stay-up:it menettelee, ellei aina pitäisi niitä kiskoa ylös joka käänteessä. T. Nainen.

        Ja korkokengät- esim.yhden illan jälkeen jalka pohjia pakottaa niin että mikä ihana helpotus kun saa ne pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja korkokengät- esim.yhden illan jälkeen jalka pohjia pakottaa niin että mikä ihana helpotus kun saa ne pois.

        Onko sinulla painoa liikaa, vai vääränlaiset korkkarit? Olen pitänyt korkkareita joskus pitempäänkin ja ei ole jalat tulleet kipeiksi. T. Mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä vaan minusta sukkahousut ovat epämukavat. Saatika sitten rintaliivit, varsinkin kun on iso varustus niin inhottavat pitää. Stringit hiertävät inhottavasti pyllyvakoa. Stay-up:it menettelee, ellei aina pitäisi niitä kiskoa ylös joka käänteessä. T. Nainen.

        Aivan pakko väittää minunkin vastaan. Sukkahousut ovat erittäin miellyttävät pitää ulkoilupuvun housujen alla esim, juoksulenkillä. Vaikka jalat kastuvat lenkkareissa, niin siitä huolimatta sukkahousut tuntuvat kuivalta ja lämpimältä jaloissa. Huomaa kun riisuu vaatteet pois lenkin päätteeksi, niin vaikka luulee jalkojen olevan kuivat, ovatkin päällysukat aivan märät, mutta sukkahousut tuntuvat kuivilta. itse käytän 20 denin sukkiksia koko 40-44, aika sopivat.

        Tuntuu muutoinkin aika seksikkäältä olla lenkillä täysin naisten vaatteissa, lenkkarit, ulkoilupuku, hiuspanta. Käyn juoksemassa usein iltayöllä pimeällä. Kuutamo on myös kiva, kun kiiltäväpintainen ulkoilupuku heijastaa kuun valoa. Vaatteet kahisevat, pitkät hiukset rapsuttavat rytmikkäästi hartioihin joka askeleella. Alla naisten sopivasti täytetyt urheiluliivit korostavat rintoja.

        On lenkkeiltävä "tyttönä" kotiseudulla yöllä, kun täällä maaseudulla tuskin kaikki ymmärtäisivät tai katsoisivat hyvällä "harrastustani". Huvittaakin useiin kun hölkkää uinuvalla kylällä, että eivätpä arvaa tälläisen "tytön" olevan liikenteessä!
        Luulenpa kyllä jos jäisin kiinni, niin jos mua ei hakattaisi niin vähintäänkin pääsisin varmaankin uimaan jokeen tai pahimmassa tapauksessa paska_altaaseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla painoa liikaa, vai vääränlaiset korkkarit? Olen pitänyt korkkareita joskus pitempäänkin ja ei ole jalat tulleet kipeiksi. T. Mies.

        Ja minä 60 mies jo 20 vuotta korkkareissa.ja naisten asuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sukkahousuja en käytä itsekään, koska ne ovat niin epämukavat."

        Sukkahousut epämukavat? No, ei todellakaan ole! Pitää vaan raaskia ostaa vähän paremmat sukkahousut. Nytkin mulla on jalassa Tights merkkiset 20 denin mustat sukkahousut hameen alla. Ovat todella miellyttävät pitää. Muutenkin naisten vaatteet ovat paljon mukavampia päällä!

        Ihmettelen kun naiset eivät nykyisin halua esiintyä naisina, vaan pukeutuvat kuin miehet!

        No etpä se sinäkään tahdo näköjään näyttää mieheltä, jos pukeudut kuin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä 60 mies jo 20 vuotta korkkareissa.ja naisten asuissa

        Olis se järkyttävää nähdä. Kyl häpeäisin olisi mies oma tai jonkun toisen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sukkahousuja en käytä itsekään, koska ne ovat niin epämukavat."

        Sukkahousut epämukavat? No, ei todellakaan ole! Pitää vaan raaskia ostaa vähän paremmat sukkahousut. Nytkin mulla on jalassa Tights merkkiset 20 denin mustat sukkahousut hameen alla. Ovat todella miellyttävät pitää. Muutenkin naisten vaatteet ovat paljon mukavampia päällä!

        Ihmettelen kun naiset eivät nykyisin halua esiintyä naisina, vaan pukeutuvat kuin miehet!

        "Ihmettelen kun naiset eivät nykyisin halua esiintyä naisina, vaan pukeutuvat kuin miehet!" Mutta miehet saavat pukeutua naiseksi?mirä eroa noissa on.jokainen pukeutuu kuten hyvältä tuntuu...


    • Anonyymi

      itse käytän naisten asuja

      • Anonyymi

        Minä nautin myös pukeutua naisten vaatteisiin
        Kulli seisoo aina kovana kun on naisten alusvaatteet , hame , korkokengät pällä , kohta on aivan pakko runkata . Saan aina parhaat orkut naiseksi pukeutuneena.
        M 61 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nautin myös pukeutua naisten vaatteisiin
        Kulli seisoo aina kovana kun on naisten alusvaatteet , hame , korkokengät pällä , kohta on aivan pakko runkata . Saan aina parhaat orkut naiseksi pukeutuneena.
        M 61 🙂

        Mul.sama vika tai varmaan normaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul.sama vika tai varmaan normaalia

        Ei se ole mikään vika , se on nautinto .
        Naisten vaatteisiin pukeutuneena on niin kiihottava runkkaa ja laueta sermat .
        M 62 🙂👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä nautin myös pukeutua naisten vaatteisiin
        Kulli seisoo aina kovana kun on naisten alusvaatteet , hame , korkokengät pällä , kohta on aivan pakko runkata . Saan aina parhaat orkut naiseksi pukeutuneena.
        M 61 🙂

        Se on totta, että naiseksi pukeutuneena saa parhaat orgasmit. Yritän kuitenekin pitkittää sitä mahdollisimman pitkään, vaikka lyhyessä hameessa ja korkkareissa sipsutellessa tuntuu hyvältä ja se peilissä näkyvä nainen näyttää tosi kiihottavalta.


      • Anonyymi

        Ehkä nämä "naiset" ovat vielä lasten tasolla. Eihän tuo ole tervettä missään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nautin myös pukeutua naisten vaatteisiin
        Kulli seisoo aina kovana kun on naisten alusvaatteet , hame , korkokengät pällä , kohta on aivan pakko runkata . Saan aina parhaat orkut naiseksi pukeutuneena.
        M 61 🙂

        Taitaa olla demoni tai riivaaja, jotka tekevät ihmiset järjettömiksi.


      • Anonyymi

        Olen mies ja tunnen olevani väärää sukupuolta.pidän aina sukkahousuja ja rintaliiviä ne ovat tosi ihanat,samoin naisten alushousuja.


    • Anonyymi

      Käytän naisten alusvaatteita joka päivä, ne antavat minulle lisäboostia vaativaan työhöni, tunnen niissä olevani ylivertainen muihin nähden.

    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoinen lisävivahde suhteeseen. Tosin en usko, että miestä kiinnostaa . Olisin jo asian huomannut. Hän on bi, sen tiedän toki

      • Anonyymi

        Mieheni pitää välillä vartaloa myötäileviä mekkoja kotona. Sopivat hänelle, kun on sopusuhtainen. Asut ovat hänelle lähinnä fetissi. Mutta olen erityisesti samaa mieltä siitä, että on kiva, kun on leikkisyyttä suhteessa.


    • Anonyymi

      Kyl teillä on helppoa, jos mies pukeutuu joskus naisten vaatteisiin kotona.

      Mun rakas naiseni, pukeutui kerran dongareihin, kun menimme lentokentälle. Selitti että niissä on helppo matkustaa. Kertoi oikein ostaneensa farkut sitä varten. Jouduimmehan vaihtamaan lentokenttääkin, lentojen välillä. Lentokentältä vielä minibussilla hotelliin.

      Selitin, ettei edes satamajätkät enää käytä farkkuja töissä.
      Hän sentään on normaalisti, parhaiten pukeutuva nainen, jonka olen koskaan tavannut. Hänen vaatekaappinsa pursuaa naisellisia kauniita vaatteita.

      Onneksi, hän ymmärsi tilanteen vakavuuden ja hotelliin päästyämme riisuikin ne ensitöikseen :) Matkamme oli muuten hyvin onnistunut. Täynnä rakkautta, läheisyyttä ja romantiikkaa.

      • Anonyymi

        😂😂😂 kiitos


    • Anonyymi

      Tuomo hih

    • Anonyymi

      Vaatteilla ei ole sukupuolta. Miehet voivat ihan vapaasti käyttää mekkoja, korkokenkiä ym. Älytöntä, että pitää vielä vuonna 2020 salata asia.

      • Anonyymi

        Sama mieltä , eihän se ole kenltäkään pois jos mies haluaa käyttää naisten vaatteita. Itse olen pukeutunut naisten vaatteisiin pojasta asti , viimeksi tänään oli rintaliivit , sukkanauhavyö ja nylonit päällä , kyllä tuntui mukavilta .
        M 61 🙂


      • Anonyymi

        Juuri noin. Vain rohkeat miehet uskaltavat käyttää korkokenkiä ym. Hyvät miehet, ottakaa ne haltuun. Tasa-arvo ei luista muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mieltä , eihän se ole kenltäkään pois jos mies haluaa käyttää naisten vaatteita. Itse olen pukeutunut naisten vaatteisiin pojasta asti , viimeksi tänään oli rintaliivit , sukkanauhavyö ja nylonit päällä , kyllä tuntui mukavilta .
        M 61 🙂

        Katsoin joku aika sitten telkasta ohjelman. Siinä joku mies Oulussa pukeutui "naisten" vetimiin, ja lähti kaupungille kävelylle. Oli upea ilmestys. Turha salailla tällaista.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mieltä , eihän se ole kenltäkään pois jos mies haluaa käyttää naisten vaatteita. Itse olen pukeutunut naisten vaatteisiin pojasta asti , viimeksi tänään oli rintaliivit , sukkanauhavyö ja nylonit päällä , kyllä tuntui mukavilta .
        M 61 🙂

        Kyllä se on pois. On naisia, jotka kiihottuvat maskuliinisista miehistä. Ja sitten jos mies paljastuukin tyttöilijäksi, niin se on erittäin älllöttävää ja kuvottavaa. En halua olla naisen kanssa, haluan miehen korkealla testolla.


      • Anonyymi

        Niimpä.oon ihmetelly sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on pois. On naisia, jotka kiihottuvat maskuliinisista miehistä. Ja sitten jos mies paljastuukin tyttöilijäksi, niin se on erittäin älllöttävää ja kuvottavaa. En halua olla naisen kanssa, haluan miehen korkealla testolla.

        Minulle on käynyt juuri näin. Sain liian myöhään tietää puolisoni tyttöilystä. Minä olen umpihetero ja pidän Miehistä, jotka tietävät miten nainen otetaan ja saadaan tuntemaan naiseksi. Mies (siis puolisoni) mekko päällä on ihan kamala ajatus. Muut tehköön mitä lystää, mutta minun on todella vaikea päästä tästä yli. Samoin ymmärrän nyt, miksi joskus tuntuu siltä, että hän on enemmän naismainen kuin minä, vaikka olen todella naisellinen. Tarkoitan tällä esim käytännön asioiden hoidetuksi tulemista. Tästä ei tiedä kukaan muu kuin minä enkä voi enkä kehtaa asiasta kenellekään kertoa. Minua ahdistaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on käynyt juuri näin. Sain liian myöhään tietää puolisoni tyttöilystä. Minä olen umpihetero ja pidän Miehistä, jotka tietävät miten nainen otetaan ja saadaan tuntemaan naiseksi. Mies (siis puolisoni) mekko päällä on ihan kamala ajatus. Muut tehköön mitä lystää, mutta minun on todella vaikea päästä tästä yli. Samoin ymmärrän nyt, miksi joskus tuntuu siltä, että hän on enemmän naismainen kuin minä, vaikka olen todella naisellinen. Tarkoitan tällä esim käytännön asioiden hoidetuksi tulemista. Tästä ei tiedä kukaan muu kuin minä enkä voi enkä kehtaa asiasta kenellekään kertoa. Minua ahdistaa!

        Sulla on henkisiä lukkoja ja ongelmia.

        Sen lisäksi olet laiska, kun oletat, että jonkun pitää tietää miten ottaa sut ja saada sut tuntemaan itsesi naiseksi.

        Et vaikuta kovin älykkäältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Vain rohkeat miehet uskaltavat käyttää korkokenkiä ym. Hyvät miehet, ottakaa ne haltuun. Tasa-arvo ei luista muuten.

        Ei koskaan pelleillä, naurunalaiseksi. Naiset joutuvat armeijassa käyttämään miesten vaatteita. Sen ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on henkisiä lukkoja ja ongelmia.

        Sen lisäksi olet laiska, kun oletat, että jonkun pitää tietää miten ottaa sut ja saada sut tuntemaan itsesi naiseksi.

        Et vaikuta kovin älykkäältä.

        Päinvastoin. Todella järkeviä ihmisiä, jotka eivät lähde pelleilyyn elämään vastoin luontoa. Jo noin 4000 vuotta sitten oli määräys, että naisten ei saa käyttää mienten tamineita. Sehän on todella luonnonvastaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Todella järkeviä ihmisiä, jotka eivät lähde pelleilyyn elämään vastoin luontoa. Jo noin 4000 vuotta sitten oli määräys, että naisten ei saa käyttää mienten tamineita. Sehän on todella luonnonvastaisuutta.

        Taitaa nykyisin olla niin, että kaikki ”roolit” ja luomistarinat ovat muuta kuin tieteellisiä totuuksia - uskomme siihen, mitä meille on sukupuolirooleista ensimmäisten kasvuvuosien aikana kerrottu; eikös näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mieltä , eihän se ole kenltäkään pois jos mies haluaa käyttää naisten vaatteita. Itse olen pukeutunut naisten vaatteisiin pojasta asti , viimeksi tänään oli rintaliivit , sukkanauhavyö ja nylonit päällä , kyllä tuntui mukavilta .
        M 61 🙂

        Juuri noin olen vuosia pukeutunut naiseksi ihana tunne nautin siitä vaimokin asian hyväksynyt. Pidän päivittäin kaikkia naisten ihania alusasuja, joita Kertun vuosien aikana paljon samoin kuin hameita mekkoja lehginsejä jne. Koskaan en luovu naisten asuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on käynyt juuri näin. Sain liian myöhään tietää puolisoni tyttöilystä. Minä olen umpihetero ja pidän Miehistä, jotka tietävät miten nainen otetaan ja saadaan tuntemaan naiseksi. Mies (siis puolisoni) mekko päällä on ihan kamala ajatus. Muut tehköön mitä lystää, mutta minun on todella vaikea päästä tästä yli. Samoin ymmärrän nyt, miksi joskus tuntuu siltä, että hän on enemmän naismainen kuin minä, vaikka olen todella naisellinen. Tarkoitan tällä esim käytännön asioiden hoidetuksi tulemista. Tästä ei tiedä kukaan muu kuin minä enkä voi enkä kehtaa asiasta kenellekään kertoa. Minua ahdistaa!

        Niin siis eihän se naiseksi pukeutuminen estä tietämästä ”miten nainen otetaan”. Yllättäen naiset voivat toivoa tätä myös silloin kun itse saavat toteuttaa omaa naiseuttaan ihan miten tahansa. Ja jos siihen puututtaisiin niin saisi kuulla. Jos mies sanoisi että nainen ällöttää kun on lyhyet miesten hiukset ja farkut niin 🤷🏼‍♀️


    • Anonyymi

      Ei sairautta mutta fetissi se on. Ehkäpä teillä on vielä asioita joista ette ole olleet ihan rehellisiä toisillenne. Fetissejä on niin erilaisia ja jokaisella omansa vaikkei sitä myönnäkkään :) Isoin kysymys ehkä on että mien pystyt elämään tämän tiedon kanssa. Miehesi on edelleen se sama rakas miehesi mutta nyt tiedät hänestä jotain vähän syvällisempää. Joko tuet ja hyväksyt sen tai sitten et.

    • Anonyymi

      Suomalaiset naiset eivät muuhun pukeudu kuin miesten vaatteisiin. Olen yrittänyt saada naistani hankkimaan itselleen hameita ja kesämekkoja mutta ei. On farkkuhousuja ja nahkatakkeja niinkuin jollain perhanan rekkakuskilla.

      Sitten yksi mies vetää päälleen naisten vaatteita, ja heti epäillään sairaaksi.

      Mikä ihme teitää vaivaa naiset? Ettekö yhtään osaa katsoa peiliin?

      • Anonyymi

        Vaatteilla ei ole sukupuolta kuten tuossa jo sanottiin. Naiset saavat myös pukeutua miten haluavat - ja miten ITSE haluavat. Turha heti tulla tänne haukkumaan rekkakuskeiksi.


      • Anonyymi

        Ei se siitä välttämättä ole kiinni, että emme tykkäisi pukeutua seksikkäästi mutta olisiko se vaikka suomalainen kulttuuri. Kukaan ei halua tavallaan herättää huomiota. Muistan kerran, kun pukeuduin vartalonmyötäiseen hameeseen ja lähdin töihin. Vaikka Helsingissä oltiinkin, sain tuijotuksia ja miehet häpeilemättä kääntyivät ja tuijottivat. Tuntui epämukavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatteilla ei ole sukupuolta kuten tuossa jo sanottiin. Naiset saavat myös pukeutua miten haluavat - ja miten ITSE haluavat. Turha heti tulla tänne haukkumaan rekkakuskeiksi.

        Menin ensi kertaa 1987 Leningradiin. Ihmettetin, miten naisilla oli kauniit vaatteet. Naisten vaatteet. Suomessa naiset käyttävät vaatteita, joilla he näyttävät tumpuille. Varsikin talvellä ei välttämättä takaa päin, että onko kyse naisesta tai miehestä


    • Anonyymi

      Ja maskina, hengityssuojaimena naisen vaaleanpunaiset käytetyt pikkupöksyt?

      • Anonyymi

        Niitä jos käyttää hengityssuojaimena niin seisokki on taattu 🙂


      • Anonyymi

        Varo hiivatulehdusta hengitysteissä. Ihan oikeasti ajatelkaa vähän. Oletko käyttänyt oikeaa kertakäyttömaskia? Hetken päästä - max 3h se alkaa haista oksennukselle. Ei ole ihan leikin asia mitä käyttää maskina ja kuinka kauan. Bakteerit ja virukset vaanivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo hiivatulehdusta hengitysteissä. Ihan oikeasti ajatelkaa vähän. Oletko käyttänyt oikeaa kertakäyttömaskia? Hetken päästä - max 3h se alkaa haista oksennukselle. Ei ole ihan leikin asia mitä käyttää maskina ja kuinka kauan. Bakteerit ja virukset vaanivat.

        Kävin iltapäivällä kauppareissun kukkamekossa ei kukaan tirskunut ym.
        Olen sentään 188 pitkä mies! En enää edes omista miesten alusasuja. Housuja hameitta ym käytän tilanteen mukaan, elelen parisuhteessa naisenkanssa.


    • Anonyymi

      Olisihan se outoa varmasti aluksi. Mutta en kyllä sen takia miestä jättäisi jos se tekisi hänet onnelliseksi niin kyllä minä voisin sen asian kanssa elää. Eri asia jos haluasi vaikka muuttaa sukupuolen naiseksi. Olen kuitenkin hetero niin en usko että suhde enää sen jälkeen jatkuisi.

      • Anonyymi

        Jos saisi sitten itse vastaavasti avoimen suhteen periaatteella käydä panemassa kunnon panomiesten kanssa. Koska ei tuollaisten vaatehommelien jälkeen enää oikein pysty seksiin oman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saisi sitten itse vastaavasti avoimen suhteen periaatteella käydä panemassa kunnon panomiesten kanssa. Koska ei tuollaisten vaatehommelien jälkeen enää oikein pysty seksiin oman miehen kanssa.

        Jos mielestäsi paljastuu transvestiitti, niin otan mielelläni omaksi. Pidän feminiinistä miehistä 😊


    • Anonyymi

      Eikös ole sitä show meininkiäkin ollut jo vuosia missä miehet pukeutuu naisiksi. Katon kyllä itse meilummin vaimoani sukkiksissa kuin miestä.

    • Anonyymi

      Onko siis olemassa naisia jotka tykkäävät tyttöilevistä miehistä? Jos minä laittaudun naiseksi, pukeudun sukkahousuihin, hameeseen, jakkuun, meikkaan ja tällään, niin voisiko joku oikea nainen pitää siitä?

      Minä nimittäin harrastan ajoittain tälläistä. Naiset kiinnostaa, ei miehet. Olen tutkinut tätä ja huomannut, että suurin osa Transvestiiteista tykkää miehistä. Katson tämän pukeutumisen omalla kohdallani olevan ehkä enemmänkin fetissi, koska saan seksuaalisen tyydytyksen tästä.
      Kun olen lauennut, haluan heti riisua naisten vaatteet pois!

      Joskus miettinyt kun löytyisi nainen jonka kanssa voisi tyttöillä yhdessä. Pidän myös kastumisesta, en pissa tai kakka leikeistä, mutta vaatteet päällä uimisesta. Teen sen joskus myös naiseksi laittautuneena.
      Mahtava horjahtaa jostain laiturilta ikään kuin vahingossa veteen, etenkin kun on viimeisen päälle tällingissä ja kun alkaa tasapaino horjua eikä voi enää perua vaikka haluaisikin, tajuaa kohta uivansa!

      • Anonyymi

        Itse ajattelen, että mulla on periaatteessa oikeus pettää miestä, jonkun oikein ihanan maskuliinisen ja miehekkään miehen kanssa, jos oma mies alkaa leikkimään naista. Koska mies ei ole enää silloin mies, vaan transu.


      • Anonyymi

        Naisen pitää olla varmaan lesbo tai bi kyetäkseen pitämään tuollaisesta. Feminiininen miehistä tykkäävä nainen tarvitsee sänkyhommiin testolta tuoksuvan "luolamiehen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen pitää olla varmaan lesbo tai bi kyetäkseen pitämään tuollaisesta. Feminiininen miehistä tykkäävä nainen tarvitsee sänkyhommiin testolta tuoksuvan "luolamiehen".

        Lesbot eivät ainakaan pidä miehistä pukeutuivatpa he naisiksi tai eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen, että mulla on periaatteessa oikeus pettää miestä, jonkun oikein ihanan maskuliinisen ja miehekkään miehen kanssa, jos oma mies alkaa leikkimään naista. Koska mies ei ole enää silloin mies, vaan transu.

        Ajattelet väärin, koska se ei sinua oikeuta pettämään miestäsi vaikka hän alkaisi pukeutumaan naiseksi, jos hän ei sinua petä?

        Tosin, uskoakseni tämä naiseksi pukeutuminen/esittäminen lienee jo jossakin nuoruudessa saatu "ominaisuus" , joten luultavasti siihen ei voi noin vain alkaa?

        Se on Transveestiittinen ominaisuus, mutta kaikkia naisten vaatteisiin pukeutuvia miehiä ei kuitenkaan voi asettaa ainakaan täysin Transveestiittien kategoriaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen, että mulla on periaatteessa oikeus pettää miestä, jonkun oikein ihanan maskuliinisen ja miehekkään miehen kanssa, jos oma mies alkaa leikkimään naista. Koska mies ei ole enää silloin mies, vaan transu.

        Et ole kovin fiksu, kun noin yksioikoisesti ajattelet.


      • Anonyymi

        Kyllä meitä naisellisista miehistä tai transvestiittien pitäviä naisia on. Tiedän itseni lisäksi useampia. Mutta itse ainakin haluan kumppaniltani jonkin verran tyylitajua eli pelkkä pikkuhousuissa ja/tai nyloneissa runkkaava köriläs ei oikein olisi koskaan toiminut.

        Autan mielelläni miestäni tyylien kanssa ja olen mielelläni makutuomarina, mutta pelkäksi stylistiksi en hänelle alkaisi. Mieheni feminiinisyys ei myöskään ole parisuhteemme keskiössä enää vaikka se sitä alkutaipaleella olikin hieman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meitä naisellisista miehistä tai transvestiittien pitäviä naisia on. Tiedän itseni lisäksi useampia. Mutta itse ainakin haluan kumppaniltani jonkin verran tyylitajua eli pelkkä pikkuhousuissa ja/tai nyloneissa runkkaava köriläs ei oikein olisi koskaan toiminut.

        Autan mielelläni miestäni tyylien kanssa ja olen mielelläni makutuomarina, mutta pelkäksi stylistiksi en hänelle alkaisi. Mieheni feminiinisyys ei myöskään ole parisuhteemme keskiössä enää vaikka se sitä alkutaipaleella olikin hieman.

        Elämme samanlaista aikaa, kuten Sodomassa, joten saamme saman tuomion kuin silloin. Älkää ihmetelkö, mitä tapahtuu. Muutamassa vuodessa ihmiskunta on kokenut koronan, alkaneen sodan, joka voi laajeta ja sitten on alkamassa nälänhätä. Miksi? Siksi, koska olemme menneet liian pitkälle, kuten Sodomassa. Taitaa tulla aika, jolloin ihmiset polvistuvat Luojansa eteen armoa anoen. Syntinen pelastuu, jos nöyrtyy ja hulluttelu loppuu. Muistan, kun viime sodan aikana valtivalta kielsi esim. tanssit, vaikka silloin elämä ei ollut näin jumalatonta kuin tänä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen, että mulla on periaatteessa oikeus pettää miestä, jonkun oikein ihanan maskuliinisen ja miehekkään miehen kanssa, jos oma mies alkaa leikkimään naista. Koska mies ei ole enää silloin mies, vaan transu.

        PMP Sinulla ei ole oikeutta pettää miestäsi pukeutumisen takia.
        Ne avioeropaperit kannattaa täyttää ja sen jälkeen on molemmilla parempi elämä.
        Ymmärsin rivien välistä että olet kotikiusaaja sekä hirviömäinen nainen miestäsi kohtaan.
        Siis anna hänen tulla onnelliseksi henkilöksi joka voi vielä iloita elämästään ilman riitelyä ja haukkumista.


    • Anonyymi

      Kyllä tuollaisten miesten pitäisi jättää naiset rauhaan. Tai ainakin kertoa asiasta heti suhteen alussa. Itse löysin miehen hepeneissä ja eipä ole seksiä ollut meillä sen jälkeen. Avioeroa olen välillä miettinyt, asia on kuvottavaa. Minulla on ihan erilaiset fetissit, mitkä ei sovi lainkaan yhteen tuollaisen kanssa. Haluaisin semmoista seksiä, mitä joissain pornopätkissä on naisilla erittäin miehekkäiden miesten kanssa. Miehen pitää dominoida seksissä.

      • Anonyymi

        JOSPA sitä seksiä ei ole ollut teillä riittävästi aiemminkaan? Täytyy miehesi hakea tyydytystä vaatteistasi, kun ei sinulta ole saanut sitä?


      • Anonyymi

        Sinun kannattaisi erota, koska jos pidät asiata noinkin kuvottavana niin silloinhan sinä inhoat ja halveksit miestäsi jo aivan tiedostamattakin.
        Mitä järkeä on yleensä roikkua tuollaisessa suhteessa jos kerran seksielämäkin on lopullisesti kuollutta?

        Oletko kenties taloudellisesti riippuvainen miehestäsi, että pelkäät tai tiedät elintasosi laskevan jos tienne erkanevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOSPA sitä seksiä ei ole ollut teillä riittävästi aiemminkaan? Täytyy miehesi hakea tyydytystä vaatteistasi, kun ei sinulta ole saanut sitä?

        Joo taas kerran, se on naisen vika jos mies homppeloituu ja keikailee naisten vaatteissa. Kyl kyl..eiköhän se ole ihan miehen oman pään sisäinen juttu.


      • Anonyymi

        Miehen pitää ja pitää. Kuinka laiska ja itsekeskeinen oikein olet?


      • Anonyymi

        Olen aivan samaa mieltä, että tämmöisten miesten pitäisi jättää naiset rauhaan, sillä parisuhteessa on tosi vaikea tyydyttää omaa haluansa pukeutua naiseksi. Voin sen omasta kokemuksesta sanoa. Olisin onnellisempi kun eläisin yksin ja voisin laittautua ja pukeutua naiseksi ihan milloin itse haluaisin. Jos olisin elänyt koko tämän naimisissa oloajan yksin, olisin varmaan aika hyvä laittautumaan naiseksi. Se kyllä kaduttaa minua, että en uskaltanut tehdä aikoinaan sitä valintaa, sillä tiesin kyllä vaimooni tutustuessa, että olen transvestiitti, eikä se siitä muutu miksikään. Tämän vietin tukahduttaminen aiheuttaa vain ongelmia minulle ja minun käyttäytymiselle.


    • Anonyymi

      On täällä omituisia juttuja. Sairastahan tuo on. Nykyään tiedotusvälineissä olevien vietien perusteella voi tulla tulokseen, että naiset eivät saa teatterissakaan esiintyä miehinä, eikä päinvastoin, valkoiset eivät saa esiintyä mustina, eikä päinvastoin, eikä ilmeisesti aikuinen saa esittä lasta, eikä päinvastoin. Näyttelijät saavat esittää vain itseään.
      Tasa-arvon nimissä äänilevyt, joissa usein mainitaan varsinkin naisten nimiä, pitää muuttaa sukupuolineutraaleiksi tai kieltää. Sama koskee elokuvia ja näytelmiä...

      • Anonyymi

        No, jos tarkoitat sitä, että mies pukeutuu naisten vaatteisiin tasa-arvon vuoksi, erehdyt kyllä pahasti?!

        Fetissi = sairaus? Varmaankin sitten näin! Onhan se hyvin linjassa tämän sairaan maailman kanssa!


    • Anonyymi

      Kannustan. Vaatteilla ei ole sukupuolta. Kaikki voivat pukeutua sellaisiin vaatteisiin kuin haluavat.

    • Anonyymi

      Kyllä mä kiihotun hirveesti kun katson cd pätkiä siitä syystä et se on jotenkin niin likaista.
      Mut kyllä ne naisten vaatteet kiihottaa miehen päällä.
      Olen siis mies mut tykkään naisista,mut jotain uutta tullu etsiskeltyä ku tuntuu tuo normi niin tylsältä nykyään.

      • Anonyymi

        Olen mies ja minua ei kiihota naisten vaatteet toisen miehen päällä lainkaan. Pukeudun itse naisten vaatteisiin aina välillä myös ja meikkaan ja tällään itseni aivan naisen näköiseksi rintoja myöten. Kiihotun katsellessani itseäni peilistä. Otan joskus kokovartalopeilin kyljellensä sänkyyni viereeni ja sanon sille nätille naiselle joka katsoo peilistä mua, että tahdon rakastella kanssasi.
        Kun ei ole löytynyt sitä oikeaa naista vierelleni, niin täytyy sitten olla itse itsensä nainen!

        Turha sitte kenenkään sanoa, että käytä maksullisia naisia jos et kerran saa muuten naista? Vastaan samalla: En käytä, koska maksulliset naiset eivät kiinnosta mua. Ainakin melkein jokainen varmaankin löytää kumppanin itsellensä jos kovasti yrittää tai sitten ehkä ei? Uskon itse oikeaan rakkauteen ja rakkauteen ensi silmäyksellä. Tälläistä rakkautta en kuitenkaan ole onnistunut kohtaamaan, joten tyydyn sitten "itseeni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies ja minua ei kiihota naisten vaatteet toisen miehen päällä lainkaan. Pukeudun itse naisten vaatteisiin aina välillä myös ja meikkaan ja tällään itseni aivan naisen näköiseksi rintoja myöten. Kiihotun katsellessani itseäni peilistä. Otan joskus kokovartalopeilin kyljellensä sänkyyni viereeni ja sanon sille nätille naiselle joka katsoo peilistä mua, että tahdon rakastella kanssasi.
        Kun ei ole löytynyt sitä oikeaa naista vierelleni, niin täytyy sitten olla itse itsensä nainen!

        Turha sitte kenenkään sanoa, että käytä maksullisia naisia jos et kerran saa muuten naista? Vastaan samalla: En käytä, koska maksulliset naiset eivät kiinnosta mua. Ainakin melkein jokainen varmaankin löytää kumppanin itsellensä jos kovasti yrittää tai sitten ehkä ei? Uskon itse oikeaan rakkauteen ja rakkauteen ensi silmäyksellä. Tälläistä rakkautta en kuitenkaan ole onnistunut kohtaamaan, joten tyydyn sitten "itseeni".

        Joka toinen mies on homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka toinen mies on homo.

        Selvästikin naisen kirjoittama kommentti!


    • Anonyymi

      Kyllä minäkin hämmentyisin, jos yllättäisin mieheni noin. Oma asiansahan se toki on, mutta hyvin hänmentävä tilanne toi olis. Toivottavasti olivat kuitenkin miehen omia vaatteita. Jos mies mun vaatteissani hippulois, niin siitä vois kyllä tulla myös sanomista. Varsinkin jos alusvaatteissa kuljeskelis. Sain kyllä pitää ne itellään. Mä en niitä enää päälleni pukis 😅.

    • Anonyymi

      Kyse on itsensä hyväksymisestä sellaisena kuin on ja rohkeudesta kertoa siitä toiselle. Se vaatii suurta luottamusta. Sekä sitä, että hyväksyt sen toisen sellaisena kuin hän on.
      Seksuaalisuus on yksi meidän herkimpiä ja tärkeimpiä alueita.
      Jos miehesi kiihottuu naisten vaatteisiin pukeutumisesta, anna hänen pukeutua, mutta pidä se vain omana tietonasi. Aina.
      Hyväksy hänet ja antamalla hyväksymiseksi tälle asialle ja olemalla mukana tässä jutussa, annat hänelle enemmän kuin arvaatkaan.
      Minä hyväksyn tämän miehessäni ja minusta se on suuri lahja, että hän luottaa minuun. En kerro näistä meidän jutuista tässä muille sen enempää, seksi ja nämä vaatejutut on vain meidän juttu, mutta kannustan sinua rohkeasti. Mieheni ei ulkona juokse naisen vaatteissa ja ei se oikein hänelle sopisikaan, ei ole ihan hänen juttu, kotona kahdestaan.

      • Anonyymi

        Jotkut miehet haluavat näyttäytyä naisten vaatteissa ulkona, eivätkä kumppaninsa sitä estele, vaan ovat mukana. Näinkin voi olla. Kukin tyylillään.


    • Anonyymi

      Kyllä se on vaikea uskoa että nainen kiihottuisi miehestä joka on pukeutunut naiseksi.

      • Anonyymi

        Toi on totta, ettei kiihota. Ex-mies halusi olla mun huora, laittoi päälleen korsetin, verkkosukat, korkkarit, punaa huuliin ja kynsiin. Mä en siihen pystynyt, ei paljoa seksielämä kiinnostanut sellaisen miehen kanssa, oikean miehen olisin halunnut... ex tuli hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on totta, ettei kiihota. Ex-mies halusi olla mun huora, laittoi päälleen korsetin, verkkosukat, korkkarit, punaa huuliin ja kynsiin. Mä en siihen pystynyt, ei paljoa seksielämä kiinnostanut sellaisen miehen kanssa, oikean miehen olisin halunnut... ex tuli hänestä.

        Taitaa nykyisin olla niin, että kaikki ”roolit” ja luomistarinat ovat muuta kuin tieteellisiä totuuksia - uskomme siihen, mitä meille on sukupuolirooleista ensimmäisten kasvuvuosien aikana kerrottu; eikös näin?
        Noin 2000 vuotta sitten ei ollut näitä tarinoita sukupuolirooleista eikä pukeutumisista vaan riitti, että mies tyydytti naisen ihan ilman vaatteita tai vaikka vuohenhame päällä :)


    • Anonyymi

      Ite käytän naisten vaateita vaikka olen mies

    • Anonyymi

      Kyllä häpeäisin tilannetta ja miestä.
      Onneksi ei ole miestä.

    • Anonyymi

      Olin julkisesti mekko päällä yli kesäviikonlopun ja olen 58v mies, ihanaa! Jos joku kokee, että loukkaan häntä, sitten niin, se ei kuitenkaan ole tarkoitukseni. Mitä sillä oikeasti on väliä, mitä yllään käyttää, ihminen vaatteen sisällä käyttäytymisellään tekee toiselle merkityksen. Jotkut ovat homoja jotkut hereroja, jotkut lesboja sellaisellekaan ei ihminen itse mitään mahda, joten so what! Olen tänäänkin mekko päällä ja nautin siitä.

    • Anonyymi

      Mun mies jäi kiinni kun yksi body venyi ja ihmettelin sille et ootko kokeillu mun alusvaatteita, mieheni myönsi kokeilleensa rintaliivejä ja alushousuja sekä tätä bobya joka venyi pilalle, lupasi ostaa uudet tilalle, en ollut hänelle vihainen mutta nauroin makeasti. Koska rakastamme toisiamme ja kun minulla on ns. kuiva kausi laitan hänelle vaatekaappiin seksikkäitä alusasuja jota itse enää pidä, mies näyttää puuhailevan naisten vaatteissa jotain kivaa, kun vaatteet palautuu pyykkiin liukkarin ja sperman tahrimina.

      • Anonyymi

        Olet ihana nainen kun suhtaudut asiaan noin ,
        Sama mies hän on silti kaikesta huolimatta.
        Itse pidän myös pukeutua naisten vaatteisiin ja ne kiihottaa minua paljon. Mitä sitä kieltämään , elämässä pitää olla nautintoja , ja jos mies nauttii
        Naiseksi pukeutuneena niin en näe siinä mitään ongelmaa.
        M 62 Ukm 🙂👍 CD


    • Anonyymi

      Kaikkia maa päällänsä kantaa.

    • Anonyymi

      Kaikki kunnia seksikkäille naisille jotka pitää esim. Korkkareita, stay up sukkia, nailoneita, sukkanauhoja toppeja tai mitä pitävätkään, en vain ymmärrä miksi mies sonnustautuisi vastaaviin jos ei kyse elokuvasta tai näytelmästä. Muijallani on jo kova homma pukea nailon sukkia ja onpa tuo pitänyt nuorempana sukkanauhojakin ja verkkosukkia joskus, jos muija näkis mun päälläni vastaavia käskis tutkituttaa pään.

    • Anonyymi

      Nykyaikana juomavedessä on kaikkia kemikaaleja, että tällainen on yleistynyt.

    • Anonyymi

      Transu miesten vaatteet päällä on herralle kauhistus

    • Anonyymi

      Tyntyy että minä kirahvi olen

    • Anonyymi

      Ei se sairautta ole, mutta jos minun rakastamani ihminen pukeutuisi noin, niin kyllä siitä ero tulisi.

    • Anonyymi

      Tämä on sitä hulluttelua, joka osoittaa ihmisen eksyneen. Valitettavasti virallinen yhteiskunta on samassa veneessä. Lapset ei saa olla poikia ja tyttöjä. Ei ihme, että lasten mielenterveys horjuu. Onko sillä miehellä miesten vehkeet? Sano hänelle, että lopeta pelleily!

    • Anonyymi

      Mun mies pitää nailonsukkiksia ja aina naisten stringejä,hän ei omista boxereita,kummastelin ja ihmettelin sitä alussa,mutta olen siihen tottunut. Se on hälle jonkinlainen fetissi kai😁

    • Anonyymi

      HAhaha.... vähän keskustelun aloituksesta paistaa ikäryhmä nyt läpi. Tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko miehen mielestä on vain kiva pukeutua ristiin ja saa siitä kiksejä. Tai sitten on perinteinen keski-iän homostelu lähdössä käyntiin ja ottaa jo sukkiksissa kyrpää perseeseen.

      • Anonyymi

        Taitaa nykyisin olla niin, että kaikki ”roolit” ja luomistarinat ovat muuta kuin tieteellisiä totuuksia - uskomme siihen, mitä meille on sukupuolirooleista ensimmäisten kasvuvuosien aikana kerrottu; eikös näin?
        Noin 2000 vuotta sitten ei ollut näitä tarinoita sukupuolirooleista eikä pukeutumisista vaan riitti, että mies tyydytti naisen ihan ilman vaatteita tai vaikka vuohenhame päällä :)


    • Anonyymi

      Sinällään asia olisi mulle ihan sama. Se olis kuitenkin ongelma, jos mies olisi pukenut päälleen minun vaateitani. Siitä nostaisin kyllä metelin. Surullista kuitenkin, että mies tekee tuota salaa.

    • Anonyymi

      Mulle mies kertoi 15 vuoden yhteisen elon jälkeen että hän tykkää tyttöillä. Vuosien varrella hän pukeutui silloin tällöin satunnaisesti mun pikkuhousuisin, se oli mulle ihan ok. Pikkuhiljaa homma on edennyt siihen että hän haluaa et panen häntä strapillä kun hän on tyttöroolisaan, omistaa nyt enemmän naisten alusvaatteita kuin minä. Ja nyt hän on alkanut kertoa tästä fetississtään mun läheisille. Esim. hiljattain halusi pukeutua huoraksi kun siskoni tuli käymään. Annoin luvan ja hän vietti sitten iltansa naisena meidän seurassa. En tuosta hänen perseensä panemisesta todellakaan innostu ja ollaan päädytty ratkaisuun. Hän käy dominan luona pukeutuneena naiseksi ja saa sieltä sitä käsittelyä täydessä tällingissä mitä minä en halua tai kykene hänelle vaimona antamaan. Kuulostaako tämä teistä normaalilta? Meillä on muuten hyvä ja onnellinen liitto mutta tämä hänen fetissinsä on hajottamassa meidät. Ja minut.

    • Anonyymi

      Hyi hlvetti. Kaikenlaisi sekasikiöitä sitä vapaana kuljeksii

    • Anonyymi

      Kenen naisen vaatteisiin? Se on oleellista noissa syytöksissä. Jos ne on sen omat, niin helvettiäkö se sulle kuuluu.

    • Anonyymi

      Hei olen menestyvä perheellinen Mies oeln pukeutunut naisten vaatteisiin 70-luvulta aina tähänpäivään asti,ja olen tosi onnellinen tästä, Perheeni on sen jo aikoja sitten hyväksynyt sekä osa ystävistä tutuista ymm ja joille tämäi käy se on heidän
      ongelmansa. On niin ihanaa liikkua kaupungilla soppailla käydä syömässä ymm
      ja antaa kauniin mekkoni kerätä katseita ,olen muutenkin erikoisen kaunis ja
      tyttömäinen mies ,
      Joten herätkää Miehet ja antaa mekkojen ja korkkareiden ymm loistaa vartalollamme'
      Terveisin Erica

    • Anonyymi

      Kenties hän viihtyy paremmin naisten vaatteissa ja si toisaalta ihmisillä on erilaisia tapoja suojautua ympäröivältä maailmalta

    • Anonyymi

      Jos ei ole sinulle suuri turn off, niin käytä hyväksi ja saat varmasti hyvät "kyydit".
      Kokeile sitä että saa pukeutua ja onko sillä seksi elämään vaikutusta. Jos alat moittimaan ja mollaamaan, niin sillä on ainakin vaikutusta miehen itsetunnolle.
      Kokokeileminen ei maksa mitään ja sittenhän se on kokeiltu.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä...


    • Anonyymi

      Minulla itsellä kokemuskena tyttöystävä joka tykkää pukeutua kuin mies ja itse puolestani tykkään pukeutua kuin nainen. Esim sukkahousut, stringit hame/mekko välillä. Hänelle se on fine ja hän tykkää siitä, toki ujous ja hämmeys hänellä on koska hän voi ekaa kertaa puekutua kuin mies ja puolestaan minä pukeudun kuin nainen. Kivaa tasapainoa tuo kun ns vaihtaa rooleja ja toinen on se maskuliisnisempi ja toinen feminiininen osapuoli. Tätä siis teemme vain kotona mutta julkisella olemme ns "tavallisia".

    • Anonyymi

      No varmaankin sinulla on ajatus pidätkö tuosta vai et... Miehesi kuitenkin tykkää, ilmeisesti arka asia hänelle kun ei ole asiasta sinulle puhunut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hehheh.

    • Anonyymi

      Skottiruutukiltti ylle, niin tuulettuu paikat hyvin. Mitä sitä turhaan muniansa hautomaan? Onhan family guyssakin se vauva joka esittäytyy aina ylpeänä nudistin "asussa". Eli so what vaikka tavara pääsisi välillä hieman pilkottamaan sieltä hameen alta :).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1507
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1168
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      960
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      174
      941
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      852
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      90
      748
    Aihe