Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole tuollaisesta tapauksesta kuullutkaan, tai en ainakaan muista.
10.06.2024 00:47
Niin, siis lähi-itäläisiä uskontoja nimeomaan tarkoitin.
Millaisia jumalia niillä mainitsemillasi itäisillä uskonnoilla on? Varmaan useita.
Huvittavaa tässä kristinuskossa on että siinäkin palvotaan kolmea eri jumaluutta... ja ordotoksit vielä lisäksi neitsyt maariaa ja ties mitä. Että piisaa niitä siinäkin. Ehkä se on vaan liian yksitoikkoista tyytyä yhteen jumalaan, silti vaikka kymmenen käskyä taitaa määrätä juuri niin että pitäisi tyytyä vain yhteen.
10.06.2024 00:35
Jaa katolilaisuudessakin. Minun tietämäni tapaus oli Athoksen saarella, yksityisissä menoissa, eristettynä muista. Silminnäkijäkertomuksena kirjassa.
10.06.2024 00:29
En oikein näe tuollaisella glossolalialla mitään käyttöä okkultismissa. Sehän on vain hölynpölyä mitä puhutaan jonkin vajaa-älyisen hengen vaikutuksen alaisena. Ihmettelen myös sitäkin että joku kirkon piirissä pitää tuota minkään arvoisena.
Eri asia olisivat ihmeteot, kuten parantaminen, selvännäkeminen, ennustaminen jne. Ne olisivat jo jonkin arvoisia. Spontaania levitaatiota on kuulemma myös esiintynyt sekä kirkon menoissa että okkultistisissa menoissa, näyttävää kyllä, mutta hyödytöntä.
10.06.2024 00:14
Miksi olet niin kiinnostunut uskonnosta? Minulle uskonto on vain yksi kymmenistä henkisen alan asioista.
Ainahan se idea näissä uskonnoissa on että vain heidän oma uskontonsa on oikea, ja kaikki muut on vääriä ja pitää hävittää.... Ja jokaisella uskonnolla on se ainoa oikea jumala...
09.06.2024 23:56
Kyllä. Erittäin tietoinen.
09.06.2024 23:38
Sori mutta en jaksa lukea kaikkia noita juttuja....
Olen tietoinen kristinuskon ja raamatun magiasta. Kuudennes ja seitsemäs mooseksen kirja joka on jätetty raamatusta pois, on täynnä loitsuja. Eipä nämä rukoukset virallisessa raamatussakaan paljoa niistä jälkeen jää.
09.06.2024 23:06
En nyt näin äkkiseltään sanoisi että olisi teeskentelystä kyse. Tuo mitä videolla oli on vielä kevyttä voodoo-rituaaleihin verrattuna, mutta kyllä samankaltaista. Mahdollisesti ovat jonkinlaisten henkien kanssa tekemisissä, jotka saavat ihmisten kehot liikkumaan itsestään. Tälläinen olisi kokijoille erittäin voimakas uskonnollinen kokemus, jos he eivät tiedä mistä on kyse.
Itse en ikinä antaisi minkään hengen vallata kehoani, edes osittain. Henki (tai demoni) on yrittänyt sitä kyllä, en suostunut vaan ajoin sen pois.
Toki tuollaista vastaavaa kuin videolla olisi helppoa esittää muutamien näyttelijöiden kera.
09.06.2024 22:55
Kun olin nuori niin tuli tämä uusi elokuva "Terminator 2 tuomion päivä", ja siinä oli erittäin realistisesti toteutettu ydinräjähdyskohtaus, niin se teki lähtemättömän vaikutuksen.. siinä vaan oli jotain niin hienoa.
09.06.2024 19:15
Olisi vaan kiva nähdä se.
Mutta uskoni siihen mahdollisuuteen on nyt alkanut loppumaan, en enää usko että suurvallat edes pystyvät sitä tekemään, niillä on jokin ongelma mikä estää ydinaseiden käytön.
09.06.2024 19:08
Niin, mielenkiintoista että useiden muiden uskontojen edustajat ovat ehkä vuosituhansia eläneet keskenään ja tulleet toimeen, mutta kun näitä lähi-idän uskontoja leviää alueelle, alkaa sota. Ilmeisesti tästä valloitus-asenteesta johtuu nämä konfliktit.
09.06.2024 18:58
Haha!... ja minä kun olen jo vuosia toivonut ydinsotaa.... mutta kyllä, kuitenkin taidan olla rauhanomaisempi kuin kristityt, siitä huolimatta.
09.06.2024 18:53
Kiivasta...
Tuohan on toki oleellinen osa näitä lähi-idän uskontoja, vääräuskoisten käännytys (tai tappaminen) kuuluu asiaan. Itseasiassa koko tavoite näissä lähi-itäläisissä uskonnoissa taitaa olla uusien uskovaisten käännyttäminen, ilmeisesti on jonkinlaiset tavoite-kiintiöt siitä kuinka monta uutta uskovaista täytyy vuodessa saada lisää.
09.06.2024 18:49
En nyt ymmärtänyt, että pitäisikö niitä pommittaa vaiko eikö?
09.06.2024 18:43
Tuolla videolla näin nyt yhden lapsen, kurja kohtalo sillä. Yksi lapsi ei nyt välttämättä ole riittävä syy mihinkään toimenpiteisiin. Jotenkin luulisi että näillä aikuisilla tuolla itsellään olisi edes jonkinlaista kontrollia ja osaisivat olla viemättä lapsia tuollaisiin tilaisuuksiin. Nähtävästi ei ole.
09.06.2024 18:41
>>> jos he julistavat sen ainoaksi ja ainoaksi uskonnoksi ja määräävät sen muille, se on paha.>>>
Jos noin käy, niin silloin on kyllä aika tarttua a seisiin.
09.06.2024 18:39
Palsta on "idän uskonnot", mutta kristinusko kuuluu kylläkin lähi-idän uskontoihin.
Käsittääkseni idällä viitataan enemmänkin Intian ja Kiinan suuntaan kuin lähi-itään.
09.06.2024 18:11
Tuo näyttää samantapaiselta kuin Voodoo- rituaaleissa Haitilla.
Ns."pyhä" henki menee ihmiseen ja tekee sillä mitä haluaa.
Antaa niitten tehdä mitä lystäävät, näyttäisi olevan aikuisia kaikki tuolla. Jos vaan pitävät lapset erossa tuosta niin mitä väliä?
09.06.2024 18:04
Mitähän mielestäsi niille äärihinduille pitäisi tehdä, Naton pitäisi pommittaa niitä ehkäpä?
Mitä tuo nyt suomalaisille kuuluu yhtään mitenkään. Ei mitään tekemistä asian kanssa.
09.06.2024 18:00
Minusta myös tämä asia on hyvin kummallinen, en ymmärrä uskontoa missä sääntöjä voi muutella tarpeen mukaan aikakauteen sopivaksi. Ehkä tuollaisellekin on paikkansa, mutta mielestäni sellainen ei ole vakavasti otettava uskonto.
Erityisesti uskonnonharjoittajan pitäisi ITSE noudattaa niitä sääntöjä, eikä vaan määrätä sääntöjä muille ihmisille. Varsinkaan kirkkoon kuulumattomille...
09.06.2024 17:06
46 / 108