Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Sateenkaari on tärkeä symboli alkuperäiskansoille.

Sateenkaari kuuluu kaikille maailman ihmisille, eikä alle 1% vähemmistölle.

Ongelma mihin kiinnitän huomiota on se että otetaan tunnettu symboli ja tehdään sillä politiikkaa. Samoin tehtiin 30-luvun saksassa vasta vähän aikaa sitten, nyt heidän varastamansa symboli tunnetaan länsimaissa vain sillä poliittisella merkityksellä mikä sille annettiin. Samoin on käynyt sateenkaaren kanssa. Olisitte keksineet ihan oman symbolin ettekä ottaneet sitä keneltäkään muulta. Mutta koko homma on poliittinen liike jolla halutaan vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin, se liike on paljon laajempi kuin tämä yksi asia mistä nyt puhutaan.

Siis ei minulla ole mitään mielipidettä henkilöiden keskinäisen rakastamisen suhteen, ei se kuulu minulle, eikä se asia kosketa minua millään tavoin.
  2. Vastaus on Hitler
  3. Oikein..
  4. "Ihmehoito", tuo on hoidon plasebo-vaikutus.
    Plaseboa on tutkittu kattavasti, ja vaikuttavin oli polvileikkaus missä tehtiin vain viilto polveen ja potilas parani yhtä hyvin tai ehkä paremmin kuin jos leikkaus olisi oikeasti suoritettu.

Nyt tälläisessä lihavuusleikkauksessa tuon plasebovaikutuksen hankkiminen äärimmäisen vaarallisella tavalla on moraalisesti arveluttavaa ja lääketieteen periaatteiden vastaista.
    Mielestäni tuollaiset täysin turhat leikkaushoidot tulisi kieltää kokonaan.