Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajatele jos lbgt+ väki olisikin ottanut symbolikseen auringon, mitä seurauksia sillä olisi ollut, mietipä. Se olisi ollut aivan äärimmäisen törkeää, ja vastaanotto maailmalla olisi ollut aivan erillainen kuin nyt on, erittäin vihamielinen. Ehkä suuri osa vihamielisyydestä mitä kohtaatte johtuukin sen symbolin varastamisesta kuin itse asiasta. Ja tietysti sen politiikan ajamisesta, politiikka herättää aina vihaa.
05.06.2024 16:30
Sateenkaari on tärkeä symboli alkuperäiskansoille.
Sateenkaari kuuluu kaikille maailman ihmisille, eikä alle 1% vähemmistölle.
Ongelma mihin kiinnitän huomiota on se että otetaan tunnettu symboli ja tehdään sillä politiikkaa. Samoin tehtiin 30-luvun saksassa vasta vähän aikaa sitten, nyt heidän varastamansa symboli tunnetaan länsimaissa vain sillä poliittisella merkityksellä mikä sille annettiin. Samoin on käynyt sateenkaaren kanssa. Olisitte keksineet ihan oman symbolin ettekä ottaneet sitä keneltäkään muulta. Mutta koko homma on poliittinen liike jolla halutaan vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin, se liike on paljon laajempi kuin tämä yksi asia mistä nyt puhutaan.
Siis ei minulla ole mitään mielipidettä henkilöiden keskinäisen rakastamisen suhteen, ei se kuulu minulle, eikä se asia kosketa minua millään tavoin.
05.06.2024 16:24
Tuossa olet oikeassa. Ja mielestäni on erittäin törkeää että alkuperäiskansoille pyhän sateenkaaren värit otetaan ja tehdään niistä jokin nykyajan poliittista agendaa tukevan mielenilmaisun väline. Sateenkaari ei kuulu poliitiikkaan millään tavoin, se kuuluu ainoastaan Äiti Maan ja Luonnon ylistykseen.
05.06.2024 01:05
Vastaus on Hitler
05.06.2024 00:33
Hitler se oli.
Enpä osaa sanoa tuosta esimerkistä, mutta hänellä oli hullu lääkäri joka kokeili erillaisia uusia hoitokeinoja terveyden ylläpitämiseen, määräsi kasvisruokavalion sekä piikitti huumausaineita suoraan suoneen. Loppuajasta Hitler oli täysin sekaisin hoitojen ansiosta.
Harva tietää Hitlerin suhteesta nuoriin naisiin, hänellä riitti ihailijoita joka kaupungissa missä kävi, ja useat nuoret naiset tekivät itsemurhan tai yrittivät sitä koska Hitler ei ollut heistä kiinnostunut. Kuuluisimmat tapaukset olivat sen siskontyttö? sekä eräs englantilainen nainen joka tappoi itsensä.
05.06.2024 00:32
Oikein..
05.06.2024 00:26
Ihmettelen mikseivät uskovaiset katso näitä videoita, on tavattoman mielenkiintoisia.
Tässä mies kertoo kokemuksestaan käydessään Helvetissä, ja tuo kuvauksen alkupuoli kuullostaa kovin tutulta. Minulle joskus vuosia sitten tuli yöllä eräs kuollut sukulainen uneeni, ja näin ensin pimeän paikan missä oli erikoinen valopylväs ja sen kapea valo, mitään muuta valoa siellä ei ollut, sitten se sukulainen tuli eteeni ja näin sen kärsineen naaman ja ymmärsin että se oli minulle varoitus. Otin sen kyllä vakavasti ja muutin käyttäytymistäni sen seurauksena. Uskon että kuollut sukulainen otti minuun yhteyttä Helvetistä, tai ehkä sen "esikartanosta".
Yo ut u b e:
The Scariest and Most Intense Description of Hell You will ever Hear - R. Cook's Testimony
Touching The Afterlife
04.06.2024 23:40
Ainoa asia mikä rajoittaa sinua on sinun oma mielesi.
04.06.2024 22:52
Esim. buddhalaiset munkit pystyvät säätelemään sydämen lyöntejään ja hidastamaan ne aivan olemattomaksi.
Vapaasukeltajat säätelevät hengitystään ja sukeltavat viiden minuutin aikoja meren pohjassa, altaassa pidättäen hengitystään yli kymmenen minuutin aikoja ja pisin on 24 minuuttia.
Kaikki on mahdollista.
04.06.2024 22:51
Itsekään en mitenkään erityisesti poliiseista pidä. Mutta kyllähän niillä on valtaa. Niillä on "poliisin oikeudet" ja voivat käyttää pakkokeinoja lähes mielivaltaisesti tavallisia henkilöitä kohtaan. Voivat ajella autoillaan miten huvittaa, jalkakäytäviä pitkin jne. Eräs nainen joitain vuosia sitten otti tavallisesta poliisiautosta valokuvan, ja poliisit veivät naisen putkaan. Kuullostaa ihan kommunisti-kiinalta mutta taisi tapahtua Helsingissä tai Espoossa.
Valvontaa niillä ei juurikaan ole, aina on toinen mukana joka tukee jos tulee joku ongelma. Minusta olisi ihan ok. jos näitä mielivaltaisia keinoja käytettäisiin oikeita rikollisia vastaan, ihan vapaasti, mutta nykyään poliisi on enemmänkin mielipidepoliisi kuin oikea taho johon voisi luottaa. Ja poliisin oma mielipide on aina oikea... huolimatta tilanteesta tai laista.
04.06.2024 18:05
On aika selkeä tulos "kokeilullasi", menetät lihasmassaa tuon "kaurapuurodieettisi" seurauksena, ja koska lihas painaa enemmän niin laihdut nopeasti.
Tuon kokeilusi sivuvaikutuksena terveytesi todennäköisesti kärsii sekä ulkonäkösi menee vauhdilla mäkeä alaspäin.
Mutta toki ihan vapaasti voit syödä vaikka pahvilaatikoita minun puolestani....
04.06.2024 17:54
Oletko nuori vai vanha? En tunne tuota annapuu musiikkia yhtään, ei näytä kovinkaan nuorelta tuo laulaja. Siis en kuuntele radiota, muuta kuin klassista.
04.06.2024 17:27
Minä olen aikuinen mies, ja mittasin juuri reiden paksuuden, se oli noin 55cm. Ja olen pitkä ja normaalipainoinen mies. Joten sinun reitesi ei mitenkään kuullosta paksulta mielestäni.
Paksut reidet ovat hyvin naiselliset ja viehättävät. Se on naisellinen ominaisuus. Mikäli sinulla sellaiset joskus olisi, niin sietäisi olla vaan ylpeä niistä.
Mielestäni ongelmasi on tuo lyhyytesi, toivottavasti saat pituutta lisää ettet vaan jää kääpiökokoiseksi. Koeta nyt syödä hyvin, älä välitä vaikka saisit hieman ylipainoa, sen voit aina laihduttaa pois helposti, mutta pituutta et saa enää lisää kun kasvukausi on ohitse.
04.06.2024 17:18
Ole hyvä ja googlaa plasebo- vaikutus, tai plasebo effect.
04.06.2024 17:09
Enpä osaa sanoa, liekö kuuntelevat sanoja.
Huvittavaa on vaan se että klassista musiikkia pidetään sivistyneenä ja älyllisesti kehittyneiden henkilöiden harrastamana musiikkityylinä. Ja se on täysin nuorison vastaista... haha...
Itse kuuntelen joka aamu klassista radiota, ja kun tulee jotain suomalaista oopperaa niin se on kyllä kieltämättä rankkaa, sitä ei vaan kestä kuunnella. Muut kappaleet kyllä menee sujuvasti. Mielenkiintoista olisi testata nuorisoon vaikutusta sellaisella kevyemmällä klassisella mikä ei häiritsisi muita ihmisiä. Esim. ostoskeskuksille olisi erittäin hyödyllinen tieto tämä kyllä.
04.06.2024 17:07
Koetko kenties jotenkin että on sinun vallassasi mitä muut ihmiset sanovat, tai koetko että on sinun tehtäväsi säädellä muiden ihmisen puhetta? Vai haluatko kenties kontrolloida muiden ihmisen ajatuksia, haluatko hallita sitä mitä muut ajattelevat, ja mihin muut ihmiset uskovat?
Tuo saattaa olla jokin psykopatologinen tila, vaikuttaa melko vakavalta.
04.06.2024 17:01
Siis haluaisit tuntea jotain. Ongelma on nyt varmaan se että psyykenlääkityksesi on tuhonnut aivojesi normaalin toiminnan, voi olla että vuoden-kahden päästä aivosi alkavat palautumaan ja toimimaan normaalilla tavalla. Voit tuntea jotain jo muutamassa kuukaudessa, mutta tarvitsisit ehkä hyviä rasvahappoja jotta aivoilla on aineita joilla korjata itsensä.
Nyt jos tunteesi alkava palailemaan, niin koeta pitää ne kontrollissa alusta asti, etteivät mene "ylitse" ja vyöry päällesi hallitsemattomina. Mikäli vähän kerrassaan saavutat kontrollin niin voit säädellä omia tunteitasi jatkossa, etkä ole niiden vallassa.
04.06.2024 16:43
Pistä se älypuhelin äänettömäksi ja kädestä pois. Olosi paranee heti, kunhan vieroitusoireet helpottavat noin viikon kuluessa.
Nämä median tuottajat eli toimittelijat ovat saastaisia hengeltään, ja luultavasti jonkinlaisen tuomion tulevat saamaan teoistaan. Älä lue mitä he kirjoittavat, älä ole missään tekemisissä heidän kanssaan. Sama koskee sosiaalisen median tuottajia. Tuossa toiminnassa kyse on vain voitosta, paljasta rahaa he tekevät, kaikki moraali on heillä syrjään heitettynä.
04.06.2024 16:31
Jos minä joutuisin sellaiseen tilanteeseen niin lopettaisin hengittämisen tai pysäyttäisin sydämeni. Joten sekään ei pelota.
04.06.2024 16:10
"Ihmehoito", tuo on hoidon plasebo-vaikutus.
Plaseboa on tutkittu kattavasti, ja vaikuttavin oli polvileikkaus missä tehtiin vain viilto polveen ja potilas parani yhtä hyvin tai ehkä paremmin kuin jos leikkaus olisi oikeasti suoritettu.
Nyt tälläisessä lihavuusleikkauksessa tuon plasebovaikutuksen hankkiminen äärimmäisen vaarallisella tavalla on moraalisesti arveluttavaa ja lääketieteen periaatteiden vastaista.
Mielestäni tuollaiset täysin turhat leikkaushoidot tulisi kieltää kokonaan.
04.06.2024 16:08
51 / 108