Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Unohdit lisätä siihen simsalabim! Ei toiminut.
Tai mitä se nyt on mitä ne harrypotterit oikein sanoo, en muista, enkä jaksa etsiä sitä sanaa..
18.05.2024 18:46
Ja ainahan joukkoon mahtuu kaksi tai useampi feministi päätään aukomaan.... paitsi jos on kapea ovi niin eipäs mahdukaan.
18.05.2024 18:43
jaa jos tänne kerran saa linkkejäkin laitella niin tässä
https://www.youtube.com/watch?v=OEDREBKrsZQ
18.05.2024 18:37
ARCH ENEMY – Poisoned Arrow (OFFICIAL VIDEO)
Tässä on oikein tunnelmallinen kitara alussa, pitää laittaa stereot täysille että kuulee oikein hyvin sen intron.
18.05.2024 18:34
Kuullostaa ihan siltä niinkuin sinussa itsessäsi olisi jotain vikaa, mutta eihän se toki ole mahdollista! Siispä syitä täytyykin etsiä niistä muista henkilöistä....
18.05.2024 18:28
Ok, sovitaan sitten vaikka niin... tarkoitukseni ei ollut mitenkää loukata, ehkä hieman vaan näpäyttää. Ehkä ei pitäisi tehdä niin, kun koskaan ei tiedä minkälaisia ongelmia täällä kirjoittavat ihmiset käyvät läpi. Voi olla vakaviakin mielenterveysjuttuja taustalla. Itse kunkin pitäisi miettiä sanojensa vaikutusta jos kuulijana on mieleltään epätasapainoinen henkilö. Tosin sitten taas menee aika kapeaksi se mitä voi ylipäätään sanoa... on aikamoista taiteilua ja nuoralla kävelyä jos joutuu joka sanaa tarkkaan miettimään ja punnitsemaan.
18.05.2024 18:20
Joo, juuri siitä mainitsemastasi "rakkaudesta" tässä haluaisin tietää enemmän, mutta et osaa kertoa siitä mitään. "se on jotain ihan muuta", niinpä.
Äläkä vaan nyt sano että rakkaus löytyy raamatusta... tms.
18.05.2024 18:04
En huomaa. En osaa katsoa sinun mielikuvitus-silmälasiesi läpi, maailma varmaankin näyttää aika ihmeelliseltä niitten läpi katsottuna.
Tiedätkö, kun toiset ihmiset eivät vaan näe asioita samoin kun sinä. Tämä tieto on varmasti shokeeraava ja mieltäsi syvästi järkyttävä, varmaan oikein suutahdat hieman. (jos sitä nyt ylipäätään edes tajuat).
Siitä on hyvä aloittaa opiskelu ja alkaa avartaa maailmankatsomustaan. Tarvitset sitä, oikeasti, todella.
18.05.2024 18:00
>>> Tässä ne mitä ekana tuli mieleen.>>>
Jaa että voisit vielä jatkaa listaa helposti jos miettisit asiaa. Pistä nyt ihmeessä kaikki listalle, onhan tuossa vielä tilaa...
Hienoa on se että olet ainakin rehellinen, useimmat eivät ole. Niillä muilla on tuo sama lista kyllä omassa mielessään mutta eivät sitä paljasta kenellekään toiselle.
18.05.2024 17:55
Eikö mielestäsi ole mitenkään mahdollista että joku kirjoittelisi tänne ja tekisi jotain sekopäistä sen jälkeen. Mielestäni se on jopa todennäköistä. Onhan täällä niin paljon sekopäistä porukkaa, se on jo nähty moneen kertaan.
18.05.2024 17:49
No nyt sitten taannuit lapsen asteelle ja sanoit " itse olet!"....
Tarvinneeko kommentoida tätä nyt enempää.
18.05.2024 17:40
Kiitoksia. Juu ilmeisesti hänellä on hieman ongelmia itsensä kanssa, vaikuttaisi ihan siltä. Ja melko varmasti ongelmia piisaa myös muidenkin kanssa, tuolla menolla...
"Raskasta seuraa", tuosta tuli mieleeni tilanteeseen sopiva Mikko Kuustosen biisi, en löytänyt sitä netistä mutta muistan nämä sanat: "sä oot raskasta seuraa, umpijäätä, mee pois, mee pois, mee pois"....
18.05.2024 17:32
Kiitoksia, huomaan että osui. Kaikki palaute on aina tervetullutta..
18.05.2024 17:21
Huomasin ilmoituksen että tässä ketjussa oli useita vastauksia sinulta ("originalnainen"), mutta ne oli kaikki poistettu, jostain syystä.. Ehkä voisit koettaa vastata uudestaan ilman kirosanoja ja haukkumisia niin viestit jäisivät muiden luettavaksi. Sensuuri vaikuttaa nyt olevan aika tiukkaa näillä palstoilla.
18.05.2024 17:19
Henkilökohtaiset syyt.
18.05.2024 02:20
Tiedän, etten ole täydellinen (vielä). Mutta se on tavoitteeni.
Minulla ei vaan ole minkäänlaisia harhakuvitelmia ihmisten suhteen.
En oikeastaan koe ollenkaan halveksivani naisia, olen vain äärimmäisen realistinen.
Tunteettomuuteeni en enää ota kantaa, siitä kun on jo useaan kertaan "keskusteltu".
.... ja originaalinainenhan se sieltä nimettömien kommenttien takaa taas paljastui.... voit nyt rauhassa jatkaa keskusteluasi muiden sivupersooniesi kanssa..
18.05.2024 02:16
Sivistämässä teitä barbaareja.
Pitäisikö minun kenties olla jossain muualla
ja jättää teidät rauhaan oman ikävänne kesken?
18.05.2024 01:34
Jos tuo kuvailemasi nainen olisi vielä aivan uskomattoman hyvännäköinen, ja upean muotoinen, niin olisi aika täydellinen... eikai naiselta voisi edes tuota enempää vaatia.
Valitettavasti se ulkonäkö tuontyyppisellä ole koskaan sellainen mitä toivoisi.
18.05.2024 01:29
No oikeat naiset, siis oikeasti naisen näköiset naiset, kyllä laittaa rahaa menemään kauneudenhoitoon.
18.05.2024 01:18
On typerää pilata oma elämänsä jonkun naisen takia. Jos todella tuntisit sen, ja tietäisit sen ajatukset läpikotaisin, niin et enää välittäisi siitä pätkääkään. Etkä todellakaan hukkaisi omaa elämääsi sen naisen miettimiseen, et hukkaisi sekuntiakaan siihen, ja katuisit sitä aikaa minkä jo olet menettänyt sen takia.
Usko pois, olen oikeassa. Ja jos todella otat selvää siitä henkilöstä, niin tiedät itsekin sen vielä.
18.05.2024 01:14
66 / 108