Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mietit ihan liikaa itseäsi, suorastaan uppoudut itseesi, siihen kiilloitettuun minäkuvaan mikä on vain ja ainoastaan omassa mielikuvituksessasi. Sinulla on illuusio omasta upeudestasi. Olet äärimmäisen itsekäs ja täysin itseesi keskittynyt henkilö. Olet mielestäsi vaatimaton, koska pystyisit helposti vaatimaan vielä enemmän huomiota muilta kuin mitä nyt teet, mutta sillä ei ole mitään tekemistä vaatimattomuuden kanssa. Jos joku tutustuisi sinun sisäiseen maailmaasi, sinun syvimpiin ajatuksiin (itsestäsi) niin kukaan ei haluaisi enää olla kanssasi missään tekemisissä, vaan tuntisivat pelkkää ja syvää inhoa sinua kohtaan.
18.05.2024 00:45
HAH HAH HAHAA!!!
Tuo oli vitsi, eikö vain?
18.05.2024 00:30
Vai kärsitkö elääksesi?
18.05.2024 00:14
>>>on kehittyneempiä ja vähemmän kehittyneitä siviilisaatioita.
No joo tää alien oli vähemmän kehittynyt>>>
Kyllä se "alien" oli sentään ihmistä kehittyneempi,
vaikkei nyt kovin lahjakas ollutkaan.
17.05.2024 23:44
Jos itse olisit uskovainen ts. "uskis", niin et IKINÄ menisi naimisiin ei-uskovaisen kanssa. Sehän on jo ihan uskontosi vastaista.
Joten soopaa on taas tämäkin juttu alusta loppuun asti.
17.05.2024 23:42
Entä jos oletkin täysin oikeassa?
17.05.2024 23:39
Tuo lehtijutun henkilö oli varmaan joku täältä palstalta....
17.05.2024 23:30
Koska sinulla näyttää olevan aikaa kirjoitella tänne pötyä, et selvästi ole parisuhteessa.
Tuo on täyttä hölynpölyä mitä kirjoittelet, täysin epäuskottavaa. Et edes ole todellinen henkilö, olet pelkkä vitsi.
17.05.2024 19:04
Ahaa, no mikset sitten ota semmoista sateenkaari-miestä itsellesi? Miksi sitten vaan roikut täällä päivästä toiseen.
17.05.2024 18:53
Juuri meinasin kommentoida että tämäkö oli nyt se syy EU:sta eroamiseen.... voivat nyt itse päättää millaista politiikkaa haluavat edistää omassa maassaan.
17.05.2024 18:51
Ei varmaankaan tarvitse aloittaa, tai harhauttaa siihen .
Kovasti ne ihmiset ihan itse sitä valmistelevat hurjaa vauhtia.
Tekoäly voisi paremminkin estää sen, jos mitään muuta.
17.05.2024 18:47
Pötyä. Ovat kuitenkin kolmatta sukupuolta, ei miehiä.
17.05.2024 18:44
En hyväksy mitään.
17.05.2024 18:43
Sitten kyllä kannattaa suuntautua ihan suoraan vain naisiin, pääset paljon helpommalla kun suoraan menet siitä missä aita on matalin.
17.05.2024 18:27
>>>Koen maailman olevan paha paikka enkä koe kuuluvani tänne>>>
Laita paino sanalle "koe". Et koe niin. Mutta kuitenkin olet täällä.
Jokainen ihminen joka täällä maan päällä on kuuluu juuri tänne. Et ole tänne joutunut vahingossa, epähuomiossa, vaan tarkoituksella.
Nyt voit alkaa pohtimaan elämääsi ja omaa itseäsi, siis sitä mitä todellisuudessa olet, siltä pohjalta että olet juuri siellä missä kuulutkin olla ja elämäsi on juuri sellaista kuin sen kuuluukin olla.
Järkyttävää, eikö vain. Ei minunkaan elämäni ihmeellistä ole, ja ainoa toivoni on siinä että sitä on enää ehkä noin 30 vuotta jäljellä, ellei mitään ihmeellistä tapahdu. Mutta tiedän miksi täällä olen, ja tiedän miksi elämäni on juuri sellaista kun on. En silti pidä siitä, ei ole mikään pakko pitää, on vaan pakko suorittaa sitä joka päivä.
17.05.2024 18:24
Jos se pinnan palvonta on vain miesten ominaisuus, niin miten sitten selität kaikki naisten kauneushoidot, kampaamokäynnit, meikit, kynsilakat, korvakorut, plastiikkakirurgiat, kuntosalit, jne. Miksi naiset pistävät valtavia rahasummia noihin asioihin jos sillä pinnalla ei oikeasti ole merkitystä, jos vain sisimmällä on. Miksi se ei näy tavallisessa elämässä minkä muut näkee, miksi se jää vain ajatuksen tasolle naisilla itselläänkin.
17.05.2024 17:29
Pötyä, täysin uskon asia on kyseessä.
No naisilla sitä pintaa piisaa, ja siihen se lähinnä vaan jääkin, sisältö ei ole minkään arvoista. Se pinta on ainoa arvokas asia mitä naisella on. Ja sitten te vielä halveksitte itse sitä. Käsittämättömän typerää.
17.05.2024 17:00
Kuullostaa niinkuin sinulla olisi jonkinlainen psykologinen tilanne päällä. Kovia harhoja menossa. Hanki apua ajoissa ennenkuin tilanne menee pahemmaksi.
17.05.2024 16:54
Tuo on niin sanoinkuvaamattoman typerää kun olla voi, koko teksti. Tai olisihan minulla kyllä sanoja, mutta ei niitä voi tänne laittaa (automaattinen poisto toimii).
Pistää vaan miettimään että mitä ihmettä oikein kuvittelet, että mitä ihmettä päässäsi oikein liikkuu. Tuo on niin käsittämätöntä soopaa kun olla voi.
>>>kyllä se rakkaus perustuu muuhun, kuin mielikuvitukseen tai asioihin, joista pitää, ei pidä>>>
MIHIN sitten? Kerro ihmeessä että mihin se "oikea rakkaus" perustuu, varmasti tälllä palstalla tosi moni muukin haluaisi tietää tämän. Siis se "rakkaus" mikä ei ole hormonaalisten toimintojen vaikutusta, mihin se oikein perustuu?
17.05.2024 16:51
Nyt olet totuuden jäljillä.
Tuo mielikuva on täysin henkilön omassa mielessä, se on mielikuvituksen avulla muodostettu ja koostuu vain muutamista tosiseikoista, jotka tukevat kuvitelmaa. Kun toinen henkilö tekee jotain mikä ei mitenkään sovi siihen kuvitelmaan, se särkyy sekunnissa.
Itse en usko että mitään muunlaisia ihastumisia tai rakastumisia on edes olemassa kuin vain mielikuvitukseen perustuvia.
17.05.2024 01:37
67 / 108