Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei voi uskoa, se on 37 vuotias! mitä kettua tämä nyt on olevinaan!... luulin että se on jotain 25v.
Just tätä olen aina sanonut, ne etelänmaalaiset naiset vanhenee ihan eri tavalla kun nämä täällä, tai siis ne ei vanhene juuri ollenkaan. Tämä on kyllä aivan ******n epäreilua... meidän täytyy täällä suomessa katsella vaan niitä vanhoja akkoja, mitkä vanhenee jo kun ylittävät 30v.
11.05.2024 23:16
Kreikalla oli tosi upea nainen esiintymässä, musiikki vaan oli täyttä roskaa... Mutta ihan tuon kauniin naisen takia varmaan saavat ääniä... On niin täydellinen.
googlaa
Marína Sátti
11.05.2024 23:10
Irlanti saattaa hyvinkin voittaa... melkoinen esitys niillä. Ainoa joka poikkeaa valtavirrasta.
11.05.2024 23:02
Opiskele asioita ja kehitä itseäsi niin sitten tiedät.
11.05.2024 23:00
Luuletko että olen joku idiootti. En tietenkään niille naisille mitään tälläisiä puhu, typerää ajatellakin niin.
Tarkkailen niitä, käytöstä eleitä, sanoja. Yleensä jo aikaisessa vaiheessa tunnistan ne tietyt eleet ja asenteet joista tiedän mikä se on. Ei minun tarvitse tietää yhtään sen enempää siitä henkilöstä, enkä haluakaan.
Ja mitä tuo sitä saa mitä tilaa on olevinaan? Täyttä soopaa.
Jos käyttäydyt tökerösti naista kohtaan, toki saat sen pinnalla olevan kuoren murtumaan ja nainen näyttää sinulle mitä oikeasti sisimmässään on ja tuntee. Se on se aito persoona minkä silloin kohtaat, kaikki muu on esitystä.
11.05.2024 22:51
Hyssyttelyllä vaan annetaan tilanteen jatkua ja masennuksen pahentua. Kun tajuaa että on tuossa tilassa niin pitää alkaa HETI toimimaan, eikä viivytellä yhtään. Tilanne on kriittinen jo alussa koska sairastuneen toimintakyky laskee tasaista vauhtia koko ajan, jos ei heti aloita toimia tilanteen parantamiseksi niin pian se on myöhäistä. Hyssyttelijät ja ymmärtäjät ovat se ongelma joka saa masentuneen jatkamaan sillä linjalla mikä lopulta johtaa henkilökohtaiseen tuhoon.
Masennus on vakava, hitaasti etenevä, kuolemaan johtava sairaus.
11.05.2024 17:06
Niin, ei saa neuvoa, pitää antaa henkilön vaan tehdä sitä mistä itse tykkää. Mutta jos henkilö itse tykkää olla masentunut, pyöriä itsesäälin tunteissa, surussa, ikävässä. Eiköhän silloin olisi parempi pistää nuo tunteet vaan syrjään ja keskittyä oikeisiin ongelmiin, joita varmasti ihan jokaiselta löytyy elämästään. Jos saisi jonkun oikean ongelman ratkaistua elämässään niin tuntisi olonsa paremmaksi, ja jos tekee jotain muuta/ ajattelee jotain muita aisoita, niin ei ole aikaa velloa niissä huonoissa tunteissa.
Jos masennus on päässyt niin pitkälle että henkilö itse on täysin kykenemätön tekemään mitään oman tilanteensa parantamiseksi, niin silloin lääkitys on ainoa toimiva vaihtoehto.
11.05.2024 16:59
Mielestäni tuo toteamus on lähtökohditaan täysin väärä. "Kaikille tulee masennus", ei, ei noin vaan käy kaikille. Osa ihmisistä on positiivisia syntymästään kuolemaan asti, ilmeisesti aika iso osa ihmisistä on tuollaisia. Ei tosin suomessa. Mielenterveysongelmat ovat usein perinnöllisiä. Eikä se vaan "mene ohi". Ilmeisesti puhut tässä tunteesta, jota voisi paremmin kuvailla surulla. Masennus taas on erittäin vakava sairaus.
11.05.2024 16:49
En siis ole koskaan pitänyt tuosta Gervaisista henkilönä, mutta komedialliset kyvyt ja nokkeluus on huippuluokkaa. Eräs asia tuossa hieman vaan pistää miettimään, Gervais puhuu koko ajan homoista, siis kun vapaasti tekee omaa showtaan niin miltei joka vitsi kohdistuu homoihin. Erikoista. Miksi hänen mielessään liikkuu miehet seksuaalisessa mielessä, itse ajattelisin naisista tuolla tavalla kuin mitä hän ajattelee miehistä. Voi olla että jossain vaiheessa Ricky tulee "kaapista ulos." Itseasiassa tuo fiksaatio (pakkomielle) tuohon kohderyhmään pilaa hänen huumorinsa tasoa, liika on liikaa. Mielestäni Graham Norton on paljon miellyttävämpi ja asiallisempi henkilö, eikä hän tuo ainakaan jatkuvasti homouttaan esille, toisin kuin tämä Gervais joka ei edes julkisesti ole julistautunut homoksi. Olisi varmasti mielenkiintoinen henkilö psykologin analysoitavaksi, löytäisi vaikka mitä tuosta persoonasta. Itselleni homovitsien lisäksi toinen missä hän ylitti rajat oli vitsailu kemoterapiassa olevista lapsista.
11.05.2024 16:33
Ricky Gervais, en koskaan pitänyt sen Konttori-sarjasta, minusta se oli idioottimainen ohjelma, mutta kun hän on yksinään lavalla ja myös kun on mukana keskusteluohjelmissa niin on jotain ihan muuta. Aivan loistava koomikko.
Eipä taideta suomessa ikinä esittää tätä ohjelmaa, tai jos esitetään niin raskaasti sensuroituna.
y u tu be:
Ricky Gervais - Out Of England 2
Gonzo Reacts
Ricky Gervais - Out Of England 2 full come show - watch the full comedy on our channel and plenty other episodes are available.
11.05.2024 00:52
No minun suvustani varmasti löytyy joka lähtöön sairaita ihmisiä...
En vaan mitenkään koe että pystyisin menettämään järkeni vaikka yrittäisin sitä, siis että ihan noin sattumalta kävisi niin normaalissa elämässä, kohtuullisissa elämänolosuhteissa. Tietysti jos vaikka joutuisi johonkin CIA:n vankilaan ulkomailla missä pidettäisiin pimeässä ja eikä saisi nukkua yhtään, ilman ravintoa, jne... niin varmaan sitä sekoaisi sitten. Ehkä pelkästään se että jos olisi ilman ravintoa vaikkapa kuukauden ajan riittäisi sekoamiseen, en tiedä.
Itselläni elämäntavoitteena on äärimmäisen selkeän ajattelun saavuttaminen, ja joku sekoaminen jostain syystä on kaiken sellaisen äärimmäinen vastakohta.
11.05.2024 00:19
Toki olen yrittänyt varautua, mutta tähän ei ihan niin vaan pysty varautumaan.
Se on jotain mitä olen oikeasti odottanut miltei koko ikäni. Tuntuu että olen etuoikeutettu kun elän tätä aikaa että saan sen nähdä omin silmin, ehkä jo lähitulevaisuudessa.
11.05.2024 00:08
Kummallista, mutta itse en tunne minkäänlaista pelkoa tuota kohtaan.
Nyt joku varmasti sanoo ettei minun tarvitse sitä enää tässä vaiheessa pelätäkään... haha...
Itse asiassa joskus useita vuosia sitten olin äärimmäisen lähellä järkeni menettämistä, niin että itsekin aloin ihmettelemään miksei järkeni mene, miksen vaan sekoa ja kiipeile seiniä pitkin tms. (seinähullu on muuten sellainen joka entiseen aikaan kytkettiin ketjuilla seinään kiinni). Mutta ei, säilytin järkeni. Nyt en usko että mikään voisi aiheuttaa järkeni menettämistä.
11.05.2024 00:04
Itseasiassa se on elämässäni eräs kiinnostavampia asioita, muuten se on melko tylsää.
Samalla tietysti pelottavaa voisi sanoa, kun ei tiedä milloin alkaa tapahtumaan. Eikä tiedä varmasti tuleeko samalla henkilökohtainen menetys, itseni ja kaiken tuntemani menetys.
Ehkä se onkin se epävarmuus, se kun jotain ei tiedä varmasti. Odotus.
Jos tietäisin varmasti mitä tapahtuu ja milloin, niin olisin valmis siihen.
10.05.2024 23:56
Hän ei ole todellinen.
10.05.2024 23:49
Hah hah!.... Sellaisia ne kyllä on kaikki, ihan kaikki, jokainen niistä. Alkuun voivat ollakin jotain muuta, mutta aikaa kun kuluu niin muuttuvat sellaisiksi. Tai sitten se esitys vaan väljähtyy, kyllästyy rooliinsa ja vaan lopettaa esittämisen. Kaikki ne on oikeasti just niitä samoja akkoja, kuoret on vaan eri näköiset niillä päällä. Ei kannata koskaan olettaa mitään muuta.
10.05.2024 23:18
Vai esiintymiskammo, jos katsoo ammattiesiintyjiä, muusikoita näyttelijöitä niin kaikki ne käyttää jotain lääkettä tuohon vaivaan, joko alkoholia, huumeita tai sitten reseptilääkkeitä, tai vaikka kaikkia sekaisin.
Eiköhän tuo esiintymiskammo ole ihmisen normaali olotila suuren yleisön edessä, olisi epänormaalia jos ei sellaista ihmisellä olisi, silloin olisi jokin psykiatrin määriteltävissä oleva mielenhäiriö jos sitä ei tuntisi.
Jokainen joka on ollut yli sadan ihmisen edessä lavalla esiintymässä tietää varmasti mistä puhun, kun yli sata silmäparia tuijottaa juuri sinua odottavasti... en tiedä voiko siihen mitenkään tottua, voi pärjätä sen kanssa mutta on se vaan niin luonnoton tilanne.
10.05.2024 23:11
Minulla ei ole pelkoja.
Voisin sanoa niin että pelkään tulevaisuuden tapahtumia.
Mutta samalla kuitenkin odotan niitä tapahtuvaksi..
10.05.2024 23:04
No tuota... tämä ei nyt ehkä paranna oloasi yhtään, mutta itseasiassa naiset ovat todella lääpällään niihin possuihin, minipossuksi kait sanotaan. Joten se possukin olisi sinua korkeammalla naisen arvoasteikolla...
Tämä nyt vaan on yksi niitä elämän tosiasioita mitkä vaan pitää hyväksyä ja mennä eteenpäin. Naiset nyt vaan on tuollaisia, älä koskaan oleta että nainen ajattelisi mistään asiasta samalla tavalla kuin sinä, äläkä usko sanaakaan mitä se sanoo. Katso mitä se tekee ja miten se käyttäytyy niin ehkä näet silloin tällöin vilauksen totuudesta.
10.05.2024 22:52
Minun ei tarvitse tutustua sellaiseen asiaan MITÄ EI OLE OLEMASSA.
10.05.2024 22:41
72 / 108