Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Jos olet rikas ja kuuluisa niin haluat vaan parasta kaikessa, eikö totta?

Tavalliset naiset ei vaan ole kovin kummoisia,
    ne rikkaat miehet tilaa ne naiset ulkomailta, eikä ihan mitä tahansa, vaan parhaan mitä löytyy.

Sitten on näitä Leornardo di Caprioita jotka vaihtaa mallinaisen uuteen malliin kun sille tulee ikää yli 25v. Mikä ettei, kun kerran pystyt niin tekemään.
  2. Okei, et sitten kertonut mitään vinkkejä.
    No, myönnetäköön että tunsin erään sellaisen nuorehkon naisen joskus joka oli älykäs ja lisäksi feministi. Jotenkin nyt vaan unohdin...Kirjoittelin, sen kanssa paljonkin, joskus meni aamu kuuteen asti... Ja jos nyt kyseessä olisi jonkin ihmeen kautta ollut juuri tuo sama nuorehko nainen, niin olisin joutunut myöntämään että hän oli kyllä todella älykäs, ja vieläpä erittäin kaunis... Muistan että hän näytti minulle kuvan missä oli menossa johonkin juhliin, ja siinä kuvassa hän näytti äärettömän kauniilta. Korkeasti koulutettu nuori nainen, poliittisesti suuntautunut, mitä muuta yleensä voisi olla kuin feministi, tai sellaiseksi itsensä kokeva. Ideologisesti asiat aivan pielessä mutta tosi älykäs silti, en mitenkään voi kiistää sitä. Hämmentävä yhdistelmä...

No miksi en nyt sitten enää juttele sen kanssa. Kun se sanoi että haittaisiko minua jos lopettaisi kirjoittelun kanssani, no eihän minua haittaa. Sitten se blokkasi minut! Perhana!.. olisihan sitä nyt voinut joskus jotain viestiä vähän kirjoittaa..en tajunnut että se blokkaa minut. Mutta samapa tuo nyt on, eihän se minulle mitään merkitse.
    Se saattoi säikähtää kun kerroin henkisistä harrastuksistani... en aina tajua että miten normaalit ihmiset niihin asioihin reagoi, kun minulle ne on ihan arkipäivää, ja jollekin toiselle ne jutut voisi olla silkkaa kauhukirjallisuutta. Varmaan se säikähti myös sitä kun tiedän siitä niin paljon (enemmän kuin se arvaakaan..) ja se tietää minusta niin vähän... Lisäksi hän on julkisuuden henkilö niin varmaan karttaa huonoa julkisuutta, tai sellaisen mahdollisuutta. Jokatapauksessa myönnän että tuo nuorehko nainen todella teki minuun vaikutuksen, ensin poikkeuksellisella kauneudellaan, ja myöhemmin vielä lisäksi poikkeuksellisella älykkyydellään. Ja niin, kyllähän se sanoi olevansa feministi...erittäin ristiriitaista. Kuitenkin vaikka miten feministi hän nyt onkaan ja miten päinvastaiset ajatukset hänellä onkaan(jopa niin päinvastaiset että tulee toiselta puolelta vastaan minun ajatuksiani), niin hänelle toivon jokatapauksessa vain pelkkää hyvää.
  3. Okei... no on joitain tapauksia missä ihmisen sielu on laitettu eläimeen, on ehkä aika montakin sellaista tapausta. Mutta suurimmalla osalla elukoita ei ole sielua.
    Niillä joilla on (ihmisen) sielu, sen kyllä huomaa niistä selvästi. Jos koira ei käyttäydy kuin koira tyypillisesti käyttäytyy, vaan koira käyttäytyy samoin kuten ihminen, niin silloin sillä todennäköisesti on sielu.

Esim. eräs koira hermostui jos talon ihmiset riitelivät kovaan ääneen, ja koira meni kylpyhuoneeseen ja sulki oven perässään ja lukitsi sen. En muista ihan varmaksi että olisiko se vieläpä käynnistänyt tukankuivaajan jotta riitelyn äänet peittyisivät... omistajilla oli työtä saada ovi aukaistua lukosta jos koira ei itse suostunut sitä avaamaan. Se oli jossain tv-sarjassa missä näytettiin erikoisia eläimiä, ja se koira todellakin teki niin videolla minkä omistajat olivat kuvanneet tilanteesta.
    Sitten oli kissa joka varasteli vieraitten ihmisten tavaroita ja kantoi niitä kotiinsa, oli kerännyt ison kasan tavaraa, alusvaatteita ja paitoja ym.. oli vissiin lompakonkin varastanut joltain... täysin luonnotonta ja epätyypillistä käytöstä kissalle.
    Yksi ihan muu tapaus oli sellainen missä teuraaksi vietäviä nautoja pakeni niitä kuljettavasta autosta, kaksi nautaa pakeni ihmisiä ja piilotteli pelloilla ja metsässä, osasivat älykkäästi vältellä ihmisiä eikä kukaan niitä löytänyt metsästä. Lopulta ne sattumalta löydettiin saaresta, mihin ne olivat uineet pakoon. Tuo on vanha keino häivyttää jälkiä, ettei jälkikoira pysty seuraamaan niitä. Melkoisen älykkäitä naudoiksi nuo kaverit.... Muistaakseni ne lopulta saivat jäädä saareen asumaan, kun ihmisistä tuo kaikki oli niin kummallista, ja kun naudat selvästi eivät halunneet päätyä teuraaksi vaan vastustivat sitä ratkaisua...
  4. No menihän taas äkkiä ihan täydeksi politiikaksi koko homma.... taas tätä ***kaa sitten.. Alan tähän vain tasan tämän yhden viestin verran:

Sota on kannattavaa kaikille muille tahoille paitsi Kiinalle, joka pärjää nyt ihan hyvin muutenkin. Usa haluaa romahduttaa Eu:n, Venäjän ja erityisesti Kiinan, joka on ylivoimainen kaikin osin verrattuna Usan joka on taloudellisesti romahduspisteessä, tai oikeasti jo reilusti ohi sen pisteen. Dollari on menettämässä asemaansa kovaa vauhtia.
    Usa ei uskalla suoraan alkaa uhittelemaan Kiinalle koska tietää että se on ylivoimainen vastustaja, siksi tarvitaan kaikki Nato-maat mukaan konfliktiin. Jonkinlainen kuvio niillä varmasti sen suhteen on jo mielessä mitenkä se toteutetaan että suomikin on kohta kiinaa ja venäjää ja pohjois-koreaa vastaan sodassa. Maita vastaan joista jokaiselle suomi häviäisi sodan yksinään.
    Vaikuttaisi siis siltä että nämä sotaliitot vain heikentävät maailmanrauhaa vakavasti.