Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos sallit niin epäilen tuota "hyväntahtoisuuttasi" suurestikin... siitä kaikesta muusta olen kyllä samaa mieltä.
Paitsi tuosta loppukommentistasi olen täysin eri mieltä.
Älykäs, saati superälykäs ihminen ei vaan voi olla hyväntahtoinen. Superälykäs ihminen näkee heti muitten ihmisten roolikuvien lävitse, eikä häneltä enää riitä hyväntahtoisuutta sellaiselle ihmiselle minkä läpi hän on nähnyt.
Tuo miten kuvailet käyttäytyväsi esimiestäsi kohtaan ei kerro hyväntahtoisuudestasi, vaan jostakin ihan muusta.
25.04.2024 17:54
Kerro lisää siitä "pyhästä uskostasi", kiinnostaisi kuulla siitä. Miksi se on niin "pyhää" ja miten se eroaa muitten uskosta?
25.04.2024 16:49
En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti tuota mitä edellä sanoin, vaikka nuo mainitsemani seikat varmasti juuri sinuun niin kovin pahasti osuivatkin. Tarkoitukseni oli silti oli puhua vain yleisellä tasolla, ilman mitään henkilökohtaisuuksia. Tosin en kyllä yhtään välitä siitä että miten sinä nyt mitkäkin asiat otat, koska sinulla ei edes ole sielua, sinulla ei ole minkäänlaista merkitystä minulle, eikä kenellekään muullekaan maan päällä. Eikä maan ulkopuolellakaan, itseasiassa vielä vähemmän siellä.
Ehkä sanoin hieman liian jyrkästi tuossa edellisessä viestissäni, ja korjaan sen verran että on myös sielullisia ihmisiä joiden yhteys sieluunsa on häiriintynyt, eikä yhteyttä ole. Tälläinen henkilö voi toimia ja käyttäytyä samoin kun sieluton henkilö, mutta sillä erolla että tälläinen henkilö voi vielä joskus löytää yhteyden sieluunsa, ja saattaa yrittääkin vielä joskus sitä yhteyttä etsiä ja löytää. Täysin sieluton ihminen taas ei ikinä edes yritäkään saada yhteyttä sieluunsa, koska hän tietää että sellainen on hänelle täysin mahdotonta kaikin tavoin.
Jos joku muu haluaa päästä selville omasta sielustaan, ts. saada siihen yhteyden, niin vinkiksi voisin kertoa että sielu ei varsinaisesti sijaitse sisälläsi, vaan ulkopuolellasi ja on vain kiinnittynyt tiettyyn kohtaan kehossasi ja tietty aine elimistössäsi sitoo sen tai pitää sen kiinni kehossasi. Voit alkaa tunnustelemaan ja etsimään sitä kehosi ulkopuolelta, eikä sisältäsi, kuten usein väärin opetetaan ("sisäisestä maailmastasi").
24.04.2024 22:32
Ilmiselvästi tuo nainen on feministi.... tyypillistä toimintaa sellaiselle. Kannattaisi selvittää ENNEN kuin menee naimisiin että onko kumppanisi mahdollisesti feministi tai onko hänellä feministisiä ajatuksia... myöhemmin säästyt paljolta pahalta.
24.04.2024 18:36
>>Jokaisella ihmisellä on sielu.>
Mistä tiedät sen niin varmasti? Jeesusko sinulle sen kertoi vai....
Minä taas tiedän että on olemassa sieluttomia ihmisiä, en osaa sanoa määrää mutta niitä voi olla enemmänkin kuin arvaisi.
Sieluttomuus selittää täydellisesti joittenkin tiettyjen ihmisten rappiotilan, henkisyys on täysin nolla, koska sieluton ei voi tuntea henkeä tai henkisyyttä millään tavoin. Ainoastaan pään sekaisin saaminen erillaisin tavoin on kiinnostavaa. Ylimielisyys on huipussaan, tälläinen henkilö uskoo tietävänsä mitä sinä olet, tai et ole. Vain sieluton ihminen voi olla niin ylimielinen. Moraali ja vastuu on täysin kateissa, mitä sieluton ihminen nyt välittäisi siitä mitä elämänsä aikana tekee muille, kun ei hän joudu ikinä siitä vastuuseen tämän elämän jälkeen.
24.04.2024 18:12
Tuo on totta. Kuten useimmissa asioissa, mielikuvat haihtuvat sillä hetkellä kun kohtaat itse todellisen asian omakohtaisesti. Todellisuus on paljon karumpi kuin osasit edes kuvitella pahimmissa painajaisissasi.
Lääkäri myrkyttää sinut ja läheisesi lääkkeillä, kunnes he lopulta kuolevat niihin. Lääkärin "etiikkaa" on se että jos olet sairas, sinun kuuluu kuolla pois.
Poliisi valvoo että eduskunnan määräämiä sääntöjä noudatetaan, ja ampuu tai vie linnaan ne jotka vastustavat tuon pienen eliitin määräysvaltaa. Ilman poliisin luomaa väkivallan pelotetta ei valtionvalta toimisi alkuunkaan.
Poliisit ovat itse sanoneet julkisuudessa (haastattelussa) että jos he eivät olisi ryhtyneet poliisiksi, he olisivat nyt rikollisia. Poliisin ja rikollisen välillä ei ole niin kovin suurta eroa.
24.04.2024 17:56
Itselleni ei ole mitään epäselvää sielun suhteen tai entisten elämieni suhteen, ne asiat ovat minulle aivan liiankin todellisia, häiritsevän todellisia. Ei ole tilaa epäuskoon tai uskoon niitten suhteen. Sana "usko" ei liity tähän millään tavoin.
On toki niitä "kokemusperäisiä" ihmisiä jotka haluavat keräillä erillaisia kokemuksia, itse en kuulu niihin. Haluan vain suorittaa sen minimin mikä on pakollista, ja sitten pois täältä. Tämä maailma ei ole minun paikkani, en pidä tästä yhtään. Tiedän kyllä miksi olen täällä, ja minusta tuntuu että en ole ihan vapaaehtoisesti täällä (vaikka voin olla väärässä sen suhteen kyllä, se on vain tunne)
Mutta jos joku henkilö ei usko sieluun tai "sielunkiertoon", niin sitten sinun täytyy vaan ottaa kaikki irti tästä elämästäsi, jos tämä kerran on sinulle "ainoa elämäsi"... Näitä ihmisiä näkee paljon, usein lopulta kuolevat huumeisiin/alkoholiin, jos eivät sitten putoa vuoren rinteeltä kiivetessään, tai sukellusonnettomuudessa meren pohjalla.
Jokainen eläköön niinkuin näkee parhaaksi, minulle nuo ihmiset eivät merkitse mitään, keskityn vain itseeni ja omaan elämääni.
24.04.2024 12:34
Mielestäni olet hyvinkin oikeassa tuossa. Koko sielunkumppanuus on varmaan sielunvihollisen keksintöä...
Kun jotain tuollaista tuputetaan ihmiselle nuoresta pitäen niin sillä on väistämättä vaikutuksensa mieleen.
Samoin on jeesus-jutuilla, ne vaikuttavat nuoren mieleen myös samankaltaisesti, haitallisesti. Sama perusasetelma kuin sielunkumppanillakin, odotat jotain saapuvaksi elämääsi mitä ei edes ole olemassakaan. Ja ennenkuin huomaatkaan, on elämäsi jo ohitse.
23.04.2024 23:29
No nyt löytyi se palstan noita-akka....
Vahvoja sanoja, mutta onko tekijä taustalla myös tarpeeksi vahva. Se jää nähtäväksi. Seuraan mielenkiinnolla...
23.04.2024 23:22
"Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen"
Totuus löytyy raamatustakin, se vaan riippuu että millä tavalla sitä lukee. Lukeeko sanat niinkuin ne on kirjoitettu, vai lukeeko mielikuvituksensa kautta kääntäen kaiken parhain päin..
23.04.2024 23:07
Osaisin sanoa paljonkin, mutta sitä tietoa ei voi noin vaan levitellä. Löydät kyllä tietoa kun alat tutkimaan asiaa ja etsimään. Netistä jo löytyy vaikka mitä aiheesta. Varsinkin jos osaa englantia.
Mutta sanon vaan että voit olla täysin oikeassa tuossa epäilyssäsi. Nämä ovat yksilökohtaisia asioita, joten aivan varmasti ei pysty yleistämään kenenkään kohdalla. Yleisesti ottaen edellisissä elämissä tehdyt teot seuraavat sinua seuraavaan elämääsi, tavalla tai toisella. On monenlaisia ilmenemismuotoja olemassa ja mahdollisuuksia, rajattomasti.
Tämä kaikki siis koskee vain sielullisia ihmisiä.... niiden joilla ei ole sielua ei tarvitse näillä asioilla vaivata päätään ollenkaan.
23.04.2024 23:02
Minut kyllä jätät täysin kylmäksi. Vaikutat yksitoikkoiselta ja tylsältä, en jaksa edes lukea tekstejäsi. En vaan näe niissä mitään kiinnostavaa, en mitään ideaa, ei mitään uutta ajatusta.
Toki sitä saa olla tylsimys, eihän se ketään haittaa, suomi on täynnä tylsimyksiä mitkä tekevät yksitoikkoista työtä ja hoitavat omat asiansa. Ei siinä mitään väärää ole, se on ihan ok.
23.04.2024 22:55
Tai hautuumaalla! Jos viereiseen hautaan haudataan upea nuori nainen!.. Sitä sopii toivoa....
23.04.2024 22:51
>>>Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä.>>
Tuossa kirjoittaa äärirealistinen filosofi, tuo on puhdasta realismia.
Kyllä jokainen yli neljäkymppinen tietää sen että se elämä on nyt jo eletty, jokainen niistä ei vaan myönnä sitä, edes itselleen. Ei uskalla.
Kyllä sitä varmasti melkein jokainen on jossain vaiheessa miettinyt että jos olisi nuorena tehnyt toisin, olisi elänyt silloin kun oli nuori vielä. Olisi pitänyt tehdä silloin jotain. Varmaan jotkut ovat tehneetkin niin, eikä ole mitään kaduttavaa sen suhteen. En vaan usko että niitä sellaisia on oikeasti kovinkaan montaa olemassa, ehkä ne ovat vaan niitä äänekkäitä.
Yli neljäkymppisellä on vain pitkä loppusuora edessä, pitkä lasku maan poveen. Niinkuin lentokone joka laskeutuu hitaasti. Joskus ne tosin rysähtää nokka edellä maahan kesken lennon. Ja ne ihmiset kyllä ovat niitä onnekkaita meistä...
23.04.2024 22:49
"Mä en usko enää rakkauteen."
- mustasusi
Tuosta voisi tehdä jonkun t-paidan tai jotain... tai teemukiin tekstin. Väitän että myisi kuin häkä..
23.04.2024 22:41
Nuo muutamat sanat ovat kuin taidetta.. siinä on se kaikki oleellinen. Tuo on realismia.
23.04.2024 22:39
"Aitoa syvää rakkautta" sanot. Tarkoitat ilmeisesti sitä tunnetta, etkä niinkään sen kohteena olemista?
Se tunne tulee sinusta itsestäsi, se on sinun omassa mielessäsi. En tiedä voiko joku ulkopuolinen sitä mieleesi niin vain tuoda, jotta voisit sen "kokea".
Itse en edes oikein usko sellaisen olemassaoloon. Muuten kuin kemikaalien aiheuttamana harhana henkilön aivoissa, ja se on yleensä lyhytaikainen tilanne.
23.04.2024 22:26
Huomaan heti että sinulla on täsmälleen sama tyyli kuin eräillä muilla eri nimimerkeillä esiintyvillä hahmoilla täällä. Tyly ja asiattomuuksia töksäyttelevä, mielen heikkoudesta kertova tyyli. Heti muiden persoonaan hyökkäävä kahden lauseen "ihme."
Kieltämättä oli hieman pettymys lukea töksähteleviä kommenttejasi, kun ensin tuo erittäin tasokkaan näköinen profiilikuvasi/nimesi antoi syytä odottaa paljon enemmän.
23.04.2024 19:13
Yleensä ehkä siinä neljänkympin jälkeen alkaa todellisuus kolkuttamaan ovella... ei siinä mitään ikärajaa ole olemassa.
Siis sehän riippuu ihan täysin ihmisestä itsestään, että milloin on valmis särkemään peilit ja pilakuvat ympäriltään ja katsomaan niiden taakse. Tai että särkeekö joku muu ne peilit sinun elämästäsi pois.
Joku voi kait jatkaa mielikuvituseloaan jopa 70 vuotiaaksi asti tai enemmän, se on kiinni siitä että miten voimakkaan mielikuvituksen henkilö omaa.
23.04.2024 19:00
En vielä ole ehtinyt kaikkea katsomaan mutta näyttäisi olevan aika paljon kolmen sanan mittaisia kommentteja sinulla... ja sitten on kahden lauseen mittaisia. Joo ei noissa mitään hävettävää ole, mutta vaikuttaa ettei sinulla kovin paljoa sanottavaakaan ole tai mielipiteitä. Ehkä sinulla on aiemmin ollutkin jotain, mutta nykyään vähemmän mielipiteitä.
23.04.2024 18:55
83 / 108