Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Jos sallit niin epäilen tuota "hyväntahtoisuuttasi" suurestikin... siitä kaikesta muusta olen kyllä samaa mieltä.
    Paitsi tuosta loppukommentistasi olen täysin eri mieltä.

Älykäs, saati superälykäs ihminen ei vaan voi olla hyväntahtoinen. Superälykäs ihminen näkee heti muitten ihmisten roolikuvien lävitse, eikä häneltä enää riitä hyväntahtoisuutta sellaiselle ihmiselle minkä läpi hän on nähnyt.

Tuo miten kuvailet käyttäytyväsi esimiestäsi kohtaan ei kerro hyväntahtoisuudestasi, vaan jostakin ihan muusta.
  2. En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti tuota mitä edellä sanoin, vaikka nuo mainitsemani seikat varmasti juuri sinuun niin kovin pahasti osuivatkin. Tarkoitukseni oli silti oli puhua vain yleisellä tasolla, ilman mitään henkilökohtaisuuksia. Tosin en kyllä yhtään välitä siitä että miten sinä nyt mitkäkin asiat otat, koska sinulla ei edes ole sielua, sinulla ei ole minkäänlaista merkitystä minulle, eikä kenellekään muullekaan maan päällä. Eikä maan ulkopuolellakaan, itseasiassa vielä vähemmän siellä.

Ehkä sanoin hieman liian jyrkästi tuossa edellisessä viestissäni, ja korjaan sen verran että on myös sielullisia ihmisiä joiden yhteys sieluunsa on häiriintynyt, eikä yhteyttä ole. Tälläinen henkilö voi toimia ja käyttäytyä samoin kun sieluton henkilö, mutta sillä erolla että tälläinen henkilö voi vielä joskus löytää yhteyden sieluunsa, ja saattaa yrittääkin vielä joskus sitä yhteyttä etsiä ja löytää. Täysin sieluton ihminen taas ei ikinä edes yritäkään saada yhteyttä sieluunsa, koska hän tietää että sellainen on hänelle täysin mahdotonta kaikin tavoin.

Jos joku muu haluaa päästä selville omasta sielustaan, ts. saada siihen yhteyden, niin vinkiksi voisin kertoa että sielu ei varsinaisesti sijaitse sisälläsi, vaan ulkopuolellasi ja on vain kiinnittynyt tiettyyn kohtaan kehossasi ja tietty aine elimistössäsi sitoo sen tai pitää sen kiinni kehossasi. Voit alkaa tunnustelemaan ja etsimään sitä kehosi ulkopuolelta, eikä sisältäsi, kuten usein väärin opetetaan ("sisäisestä maailmastasi").