Tämä on Sinulle

Anonyymi-ap

Tapaan Sinut erään tavallisen lauantain tavallisena, huomaamattomana aamupäivänä. Vaihdamme muutaman sanan, aihe ei ole romanttinen, roskiksista. Jotain muutakin, unohdan nopeasti mitä. Luultavasti säästä tai ehkä kiireestä. Enhän tiedä vielä pitkään aikaan, että se on jonkin alku. Jonkin, joka tulee kasvamaan suureksi.

34

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehelle vai naiselle?

      • Anonyymi

        Naiselle.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mä en usko enää rakkauteen.

      • Anonyymi

        Usko vain, se voi kannattaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko vain, se voi kannattaa.

        Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä. Pysyn luolassani masentuneena ja yksin lopun elämää...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä. Pysyn luolassani masentuneena ja yksin lopun elämää...

        Ap on viisikymppinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ap on viisikymppinen.

        Niin olen minäkin. Elämä on takana päin...


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin olen minäkin. Elämä on takana päin...

        Mä en tajua miten joku luulee elämän loppuvan viiteenkymppiin. Vielä on vuosia jäljellä. Nyt vähän uutta sutinaa jostain. Ala vaikka harrastamaan jotain uutta. Sitä mä teen... Jos elämä kyllästyttää ja kaipaa uusia ihmisiä elämään, niin mä kehitän jotain uutta elämään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin olen minäkin. Elämä on takana päin...

        Ei sen tarvitse olla, parempaa kevättä!


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Mä en tajua miten joku luulee elämän loppuvan viiteenkymppiin. Vielä on vuosia jäljellä. Nyt vähän uutta sutinaa jostain. Ala vaikka harrastamaan jotain uutta. Sitä mä teen... Jos elämä kyllästyttää ja kaipaa uusia ihmisiä elämään, niin mä kehitän jotain uutta elämään.

        Olen kyllä harrastanut. Ei auta mitään. Mitään uutta sutinaa ei minun elämään tule mistään. Pitäis ottaa loparit ja painua metsään. En jaksa enää tätä paskaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen kyllä harrastanut. Ei auta mitään. Mitään uutta sutinaa ei minun elämään tule mistään. Pitäis ottaa loparit ja painua metsään. En jaksa enää tätä paskaa.

        No joskus se pieni retriitti voi olla paikallaan. Mutta sekin vaatii toimintaa sinulta itseltäsi.


      • Nuo muutamat sanat ovat kuin taidetta.. siinä on se kaikki oleellinen. Tuo on realismia.


      • darknessin kirjoitti:

        Nuo muutamat sanat ovat kuin taidetta.. siinä on se kaikki oleellinen. Tuo on realismia.

        "Mä en usko enää rakkauteen."
        - mustasusi


        Tuosta voisi tehdä jonkun t-paidan tai jotain... tai teemukiin tekstin. Väitän että myisi kuin häkä..


      • darknessin kirjoitti:

        "Mä en usko enää rakkauteen."
        - mustasusi


        Tuosta voisi tehdä jonkun t-paidan tai jotain... tai teemukiin tekstin. Väitän että myisi kuin häkä..

        On vapaassa käytössä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä. Pysyn luolassani masentuneena ja yksin lopun elämää...

        >>>Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä.>>

        Tuossa kirjoittaa äärirealistinen filosofi, tuo on puhdasta realismia.

        Kyllä jokainen yli neljäkymppinen tietää sen että se elämä on nyt jo eletty, jokainen niistä ei vaan myönnä sitä, edes itselleen. Ei uskalla.
        Kyllä sitä varmasti melkein jokainen on jossain vaiheessa miettinyt että jos olisi nuorena tehnyt toisin, olisi elänyt silloin kun oli nuori vielä. Olisi pitänyt tehdä silloin jotain. Varmaan jotkut ovat tehneetkin niin, eikä ole mitään kaduttavaa sen suhteen. En vaan usko että niitä sellaisia on oikeasti kovinkaan montaa olemassa, ehkä ne ovat vaan niitä äänekkäitä.
        Yli neljäkymppisellä on vain pitkä loppusuora edessä, pitkä lasku maan poveen. Niinkuin lentokone joka laskeutuu hitaasti. Joskus ne tosin rysähtää nokka edellä maahan kesken lennon. Ja ne ihmiset kyllä ovat niitä onnekkaita meistä...


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        >>>Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä.>>

        Tuossa kirjoittaa äärirealistinen filosofi, tuo on puhdasta realismia.

        Kyllä jokainen yli neljäkymppinen tietää sen että se elämä on nyt jo eletty, jokainen niistä ei vaan myönnä sitä, edes itselleen. Ei uskalla.
        Kyllä sitä varmasti melkein jokainen on jossain vaiheessa miettinyt että jos olisi nuorena tehnyt toisin, olisi elänyt silloin kun oli nuori vielä. Olisi pitänyt tehdä silloin jotain. Varmaan jotkut ovat tehneetkin niin, eikä ole mitään kaduttavaa sen suhteen. En vaan usko että niitä sellaisia on oikeasti kovinkaan montaa olemassa, ehkä ne ovat vaan niitä äänekkäitä.
        Yli neljäkymppisellä on vain pitkä loppusuora edessä, pitkä lasku maan poveen. Niinkuin lentokone joka laskeutuu hitaasti. Joskus ne tosin rysähtää nokka edellä maahan kesken lennon. Ja ne ihmiset kyllä ovat niitä onnekkaita meistä...

        👍🏼👍🏼👍🏼


    • Anonyymi

      Mitä sen jälkeen on tapahtunut ja miten?

      • Anonyymi

        Loppu on historiaa.


    • Anonyymi

      Haluaisin kovasti omia.. No mutta toivottavasti tavataan ainakin alle kahen viikon päästä. Minulla on niin ikävä etten kyllä millään malttaisi kauempaa odotella 🤓.. Puhutaan vaikka säästä tms ei sen väliä.

      • Anonyymi

        Tapaamme luultavasti taas lauantaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaamme luultavasti taas lauantaina.

        … hymyilyttää nyt.. oispa ihan parasta


    • Anonyymi

      Eli odotat minua roskapönttöjen vieressä tulevana lauantaina 🤔

      • Anonyymi

        Emme tapaa roskapönttöjen lähellä vaan kadulla.


    • Anonyymi

      En minäkään usko rakkauteen, pettymyksiä toisen perään🫣

      • Anonyymi

        Usko pois, se voi tulla vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko pois, se voi tulla vastaan.

        Joo, vaikka vanhainkodissa! Ihan kuin olisi sama asia...


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, vaikka vanhainkodissa! Ihan kuin olisi sama asia...

        Tai hautuumaalla! Jos viereiseen hautaan haudataan upea nuori nainen!.. Sitä sopii toivoa....


      • darknessin kirjoitti:

        Tai hautuumaalla! Jos viereiseen hautaan haudataan upea nuori nainen!.. Sitä sopii toivoa....

        Corpse bride leffa tulee mieleen tästä.


    • Anonyymi

      Roskikset ja kiire..:)

      • Anonyymi

        tosi romanttista.....


    • Anonyymi

      Miten tässä kävikään?

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🔞 K­­­u­u­m­­­a­t­ ­t­­y­­t­­ö­­t­­­ ­o­­­d­­o­­­t­­­t­­a­v­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­­n­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18377754

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 K­u­­­u­m­a­­t­­ ­­t­y­­t­­­ö­­t­ ­­­o­d­­o­­­t­t­a­­v­­­­­­a­­­t­ ­­s­i­­n­­­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18377754

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe