Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Ehkäpä näkisin niistä läpi aivan suoraan sieluun asti. Se ei ole kaunis näky koskaan.

Eikä se aloittaja edes pystyisi löytämään tuhatta ihmistä tunnissa joita osoittaa... ei edes sataa.
  2. Mielestäni sinua pitää rankaista.

Suomalaiset ovat erittäin sairaita ja monet käytännössä täysin lisääntymiskyvyttömiä, helvetin rumia ihmisiä ja työkyvyttömiä. Ja nyt näitten pitäisi väkisten lisääntyä ja tuottaa kokoomuslaisille palvelijoita, alamaisia. Haista ******

Koko tuo suunnitelmasi on täysin järjetön muutenkin. Laskepa paljonko kuluja yhteiskunnalle tulee yhdestä lapsesta, ja kerro se haaveilemallasi kymmenellä. Tässä nykyisessä jamassa oleva yhteiskunta ei edes pysty elättämään sellaista määrää lapsia. Juttusi on täysin sekopäistä horinaa.

Tässä koko vouhotuksessa on kyse siitä ettei korkeissa asemissa oleville herroille riitä alamaisia jatkossa mikäli tämä trendi jatkuu tälläisenä. Olisiko nyt viimeistään aika kiinnittää huomiota maahanmuuttoon, ja VALIKOIDA itse ne maahanmuuttajat jotka suomeen tulee, ja helpottaa näiden pääsyä suomalaiseen yhteiskuntaan. Otettaisiin vain kunnollista koulutettua ja työhaluista väkeä, ja koulutettaisiin ne itse jo ulkomailla valmiiksi, joka ei suomea osaa se ei suomeen pääsisi.