jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
tanssimisesta
Omakohtaisia kokemuksia. Koulussa neljännellä..paritanssi. En uskaltanut aina katsoa partneriani silmiin, kaunis oli, k4106ei päässy tontut
..sit kurkkii tänne yläkerroksiin..joten en saa joululahjaksi naista ..alastomana.. karhuntaljalla.. takkatulen ääressä.0106tokmannilla
tuli mieleen tokmannilla ostoksilla. Kuivahernehiä ostaessa kaksi pakettia että siitä kehittyvä hernekaasu on painekaasu4106- 4106
hirvee homokoiran
..hyökkäys nytkytti jonkun poloisen jalkoja..puskata kattelin..sillä olis sellanen kotsa siitä päättelin kans.. taustall3106nuhiksen itse-lääkitys
miten lääkitsette nuhistanne?.. meikäläin luottaa salmarii yskkän lääkkeeks..välillä huubert brändyy ketuttukseen kun on0106rantaloma utsjoki
tänä vuonna pääsee rantalomalle utsjoelle jos kehtaa lähtee onkos hyttysiä kun on niin kuumaaaaa???4106gangsterin virkaan?
,,kiitos työmarkkinatuen..tuloni putosivat kuin virtahevon häntä..enne köyhyyttäni tein korviketta nyt köyhänä teen korv8106kysymyksiä arkeen
1 Oletteko koskaan hankkineet pandasilmää? 2 Muistatteko kukkokiekuun ja Akuliinan siinä? 3 Onko Kaakelikauppa laattapi1106nollapisteseiska
..nyt vielä muutama desi.. tiedättekö muistatteko milloin se lipputangon nuppi esisiän päähän puuu..uu..toosisi?.. ei ol3106raadollinen ystävyys
..petteri-paran kanssa.. kun se kuolee.. mä vien sen lapin tontille nyljen ja kuivatan ni saa palanpainiketta saunalahde110614 annosta alkoholia
14 annosta alkoholia..Tänään tässä ja nyt... olutta ja lonkeroo ei muuta. Ei muuta.8105- 29105
kuullakometallisydänhä?
..kuu on juusto uskokaa jo.. Juustoa.. juustossa löytyy..jo ne ktaartterit kertoo sen ja väri..hyvin kypsynyttä..vuosimi0105tontun hommat
..kyllä menettelee..onhan se vähän raskasta tällaselle inhimilliselle valetontulle tai varatontulle..yöllä toimin korwat1104no onko nyt kivaa?
.. viime yönä e tullut nukuttuu.. radio soitti iskelmää, mietin pääni puhki ja suuni mussutti banaania makuuasennossa..10104EN OOO
..HEIII EN OO MIKÄÄ VITUN HALMEEEE... mutta yks..pssttt ALKOHOLI AUTTAA PYSYY RAUHALLISENA.. SAAATZAANAA!!!!juttu..6104ai ja voi
..ompa reilua..jotkut tienaa kuolleenakin hillittömiä summia..Juice ja Michael Jackson.. minen tienaa elävänäkään..pitäi17104valamon tehtaille tai kone-vitsaan
Kumpaan kannattaa mennä tekemään henkistä teollista liukuhihnahommaa.. Valamoon vai Kone-vitsaan? Minkämoinen vempele mu3104Jakobiinikapusiiniketamiinivitamiinipositiivi?
Eli siis.. Jakobiinikapusiiniketamiinivitamiinipositiivi.. mietin tässä millainen tällainen henkilö oikein on????? ja tu6104