Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. tanssimisesta

    Omakohtaisia kokemuksia. Koulussa neljännellä..paritanssi. En uskaltanut aina katsoa partneriani silmiin, kaunis oli, k
    Huuhaa
    4
    106
  2. ei päässy tontut

    ..sit kurkkii tänne yläkerroksiin..joten en saa joululahjaksi naista ..alastomana.. karhuntaljalla.. takkatulen ääressä.
    Huuhaa
    0
    106
  3. tokmannilla

    tuli mieleen tokmannilla ostoksilla. Kuivahernehiä ostaessa kaksi pakettia että siitä kehittyvä hernekaasu on painekaasu
    Huuhaa
    4
    106
  4. vanhojen joriseminen..

    ..on sitä kestohuuhaata ha?
    Huuhaa
    4
    106
  5. hirvee homokoiran

    ..hyökkäys nytkytti jonkun poloisen jalkoja..puskata kattelin..sillä olis sellanen kotsa siitä päättelin kans.. taustall
    Huuhaa
    3
    106
  6. nuhiksen itse-lääkitys

    miten lääkitsette nuhistanne?.. meikäläin luottaa salmarii yskkän lääkkeeks..välillä huubert brändyy ketuttukseen kun on
    Huuhaa
    0
    106
  7. rantaloma utsjoki

    tänä vuonna pääsee rantalomalle utsjoelle jos kehtaa lähtee onkos hyttysiä kun on niin kuumaaaaa???
    Kahvikeskustelut
    4
    106
  8. gangsterin virkaan?

    ,,kiitos työmarkkinatuen..tuloni putosivat kuin virtahevon häntä..enne köyhyyttäni tein korviketta nyt köyhänä teen korv
    Huuhaa
    8
    106
  9. kysymyksiä arkeen

    1 Oletteko koskaan hankkineet pandasilmää? 2 Muistatteko kukkokiekuun ja Akuliinan siinä? 3 Onko Kaakelikauppa laattapi
    Huuhaa
    1
    106
  10. nollapisteseiska

    ..nyt vielä muutama desi.. tiedättekö muistatteko milloin se lipputangon nuppi esisiän päähän puuu..uu..toosisi?.. ei ol
    Huuhaa
    3
    106
  11. raadollinen ystävyys

    ..petteri-paran kanssa.. kun se kuolee.. mä vien sen lapin tontille nyljen ja kuivatan ni saa palanpainiketta saunalahde
    Huuhaa
    1
    106
  12. 14 annosta alkoholia

    14 annosta alkoholia..Tänään tässä ja nyt... olutta ja lonkeroo ei muuta. Ei muuta.
    Huuhaa
    8
    105
  13. määkin määkin

    ..mutten kysele..ei enää tähän vuorokauden aikaan aivot toimi jos milloinkaan..
    Huuhaa
    29
    105
  14. kuullakometallisydänhä?

    ..kuu on juusto uskokaa jo.. Juustoa.. juustossa löytyy..jo ne ktaartterit kertoo sen ja väri..hyvin kypsynyttä..vuosimi
    Huuhaa
    0
    105
  15. tontun hommat

    ..kyllä menettelee..onhan se vähän raskasta tällaselle inhimilliselle valetontulle tai varatontulle..yöllä toimin korwat
    Huuhaa
    1
    104
  16. no onko nyt kivaa?

    .. viime yönä e tullut nukuttuu.. radio soitti iskelmää, mietin pääni puhki ja suuni mussutti banaania makuuasennossa..
    Huuhaa
    10
    104
  17. EN OOO

    ..HEIII EN OO MIKÄÄ VITUN HALMEEEE... mutta yks..pssttt ALKOHOLI AUTTAA PYSYY RAUHALLISENA.. SAAATZAANAA!!!!juttu..
    Huuhaa
    6
    104
  18. ai ja voi

    ..ompa reilua..jotkut tienaa kuolleenakin hillittömiä summia..Juice ja Michael Jackson.. minen tienaa elävänäkään..pitäi
    Kahvikeskustelut
    17
    104
  19. valamon tehtaille tai kone-vitsaan

    Kumpaan kannattaa mennä tekemään henkistä teollista liukuhihnahommaa.. Valamoon vai Kone-vitsaan? Minkämoinen vempele mu
    Huuhaa
    3
    104
  20. Jakobiinikapusiiniketamiinivitamiinipositiivi?

    Eli siis.. Jakobiinikapusiiniketamiinivitamiinipositiivi.. mietin tässä millainen tällainen henkilö oikein on????? ja tu
    Huuhaa
    6
    104