ai ja voi

..ompa reilua..jotkut tienaa kuolleenakin hillittömiä summia..Juice ja Michael Jackson.. minen tienaa elävänäkään..pitäisikö kuolla?

17

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolleet ei elvistel

      .

      "Kuolleena ei voi elvistellä * RAHOILLAAN *"

      har!11

      .

      • ja hyvä niin..


      • x-files twilight zon
        pervokki kirjoitti:

        ja hyvä niin..

        .

        Ajattele jos yhtäkkiä hautausmaalla kulkiessasi nousisivat vainajat pystyyn kuin vieteriukot eikä ymmärtäisi olla kuolleita

        .


      • x-files twilight zon kirjoitti:

        .

        Ajattele jos yhtäkkiä hautausmaalla kulkiessasi nousisivat vainajat pystyyn kuin vieteriukot eikä ymmärtäisi olla kuolleita

        .

        ..luulenpa ettei luut pysyisi kasassa ilman tehoLIIMAAA.. ja kuka hullu niit menis liimaa?? joku hullu????


    • basaschka

      No ei pitäisi. Ne on harvat ja vainaat jotka myy levyjään kuolleena. Ei sille tielle kannata ponkasta.

      • Kuolleilla ei oikeuk

        .

        Kuolleilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia yhteiskunnassamme

        Sanotaan vain että olet kuollut olet tehtäväsi tehnyt saat mennä

        .


      • basaschka
        Kuolleilla ei oikeuk kirjoitti:

        .

        Kuolleilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia yhteiskunnassamme

        Sanotaan vain että olet kuollut olet tehtäväsi tehnyt saat mennä

        .

        hmm

        jos nyt menen ja ostan tyrväsjoelta hautapaikan 50 vuueksi
        ja kuolla kupsahan ja siihen hautaan pääyn
        on minulla oikeus siihen hautapaikkaan 50 vuuen ajan

        näin on


      • basaschka kirjoitti:

        hmm

        jos nyt menen ja ostan tyrväsjoelta hautapaikan 50 vuueksi
        ja kuolla kupsahan ja siihen hautaan pääyn
        on minulla oikeus siihen hautapaikkaan 50 vuuen ajan

        näin on

        paikka maalliselle tomumajalle ja taivaspaikka ikuinen jos sinne on menossa..


      • Kuolleet ei rellestä
        pervokki kirjoitti:

        paikka maalliselle tomumajalle ja taivaspaikka ikuinen jos sinne on menossa..

        .

        "Kuolleet on vain edelleen kuolleita"

        .


      • Kuolleet ei rellestä kirjoitti:

        .

        "Kuolleet on vain edelleen kuolleita"

        .

        ..ei rellestä jos ne poltettu ja luita ei liimattu kasaan..


    • Tienasin lotosta 10€

      • hienoo.. mä oon joskus 46eukkuu ja 54eukkuu ja viimeks viikkarista 23 eukkuu..


    • Hupeli

      Eihän sitä tienaa mutta meneehän tää elävänäkin. Ainaskin on jotain tekemistä. Kovin olisi tylsää maata mullan alla kaiket päivät, ja yöt. Vaikka mistä sitä tietäisi että olisiko yö? Ei mistään kun ei sinne mullan alle näy aurinko, ei kuu. Unirytmikin menisi ihan poskelleen! Toiset huiskisi töitä ja itse nukkuisi. Selän takana ne toiset sitte puhuisi pahaa, nukkuu keskellä päivää kun me huiskitaan! On se ja, taitaa olla vaikkas väärinkäyttäjä, tai sossupummi! Ainakin tosi outo se on. Hyi.

      • ..menee menee..hyvinkin menee mut ois kiva tienataki jotaki..


    • senki peevokki... pus pus.... "aalma haudan takaa...."

      • Kulkee rataansa.

        Hautajaiskahvikeskusteluja ei ole kuopattu, toimii edelleen. On vaan ollut kato saattoväestä vai sanoisiko kahvivieraista.


      • ..haudan takaa? missäss sitä lepäillään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe