..lampaita äidin oomma kaikki oom ma kaikki.. kuumaa turkista ylle helteet saapuvat vasta sunnuntaina ja mites sitte suu pannaan?
villa lanoliininen
13
103
Vastaukset
jotenkiii ja turkit ajellaan veks ku helteet tulloo...:))))
pervokki kirjoitti:
..sheivataan vaan ettei hikoo.. plus 30 on helleraja..
joka karva vaa veks...:D
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
joka karva vaa veks...:D
..kaikkii haluun säilyttää ainakin kulmakarvani kalmankurvani hehehe..ja hienon italialaistyyppisen tumman frisyyrini..
pervokki kirjoitti:
..kaikkii haluun säilyttää ainakin kulmakarvani kalmankurvani hehehe..ja hienon italialaistyyppisen tumman frisyyrini..
ne sallitaan.. mutta muut veks...:D ihminen olis aika luonnottoman näkönen jos ei olis kulmiksii...* aatteli ihtesä ilman kulmakarvoja* hui ja hai.....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
ne sallitaan.. mutta muut veks...:D ihminen olis aika luonnottoman näkönen jos ei olis kulmiksii...* aatteli ihtesä ilman kulmakarvoja* hui ja hai.....
..tukista? muut lähti jo..mutta miten hyödynnän karwat..?
pervokki kirjoitti:
..tukista? muut lähti jo..mutta miten hyödynnän karwat..?
ne sillee jotta viskaat vaa pihalle nii pikkulinnut sit keräilee ne pesäntäytteeks...:D
Helteitä riittää ihan hyvin...ihan hikkee pukkaa....LÄMMIN on ihana assii...
pervokki kirjoitti:
..kunnon helteet on tulossa..se on sitä ennustamisen taitoo aitoo taitoo..
Helle olekkaanjos on 27?...Aitoo taitoo hellettä ....
- ....?
sammiksellahan pukkaa hikee talvellakin
sammakko17 kirjoitti:
Helle olekkaanjos on 27?...Aitoo taitoo hellettä ....
..no se on siinä ja siinä..liskolla kun on oma termostattii mut sit ku menee yli kolmenkympin se lakkaa toimimasta..kuumaaaaa
kourumaiseen asentoon, jotta vilvoittavaa janojuomaa on sinne helppo kipata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291353
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
