..mutten kysele..ei enää tähän vuorokauden aikaan aivot toimi jos milloinkaan..
määkin määkin
29
93
Vastaukset
vastaa sulle!!!!
..et vastaa? kun en ole mittään kysynyt paitsi sen mikset vastaa vaikka kysyisinkin? ja taas kysysin..kysyin jo kaksi kertaa..aika jännä juttu..
pervokki kirjoitti:
..et vastaa? kun en ole mittään kysynyt paitsi sen mikset vastaa vaikka kysyisinkin? ja taas kysysin..kysyin jo kaksi kertaa..aika jännä juttu..
että en vastaa sulle kun et kerta kysy mitään. Mikä siinä on epäselvää?
Sää vaan määkitD
tuputuu kirjoitti:
Kuis mää tollasen sanan sain aikaseks?
..kans laama..sen takii sulla on laamapaalla..
pervokki kirjoitti:
..kans laama..sen takii sulla on laamapaalla..
Miks eläintensuojelijat ei itke kun mummut pitää laamapaitoja ja määkin talvella?
tuputuu kirjoitti:
Miks eläintensuojelijat ei itke kun mummut pitää laamapaitoja ja määkin talvella?
..mummoillalaamapaitoja? onks ne käyny perussa? eläinte suojelita huolissa hillereistä..suomessa kun yleensä ei asu laamoja..
pervokki kirjoitti:
..mummoillalaamapaitoja? onks ne käyny perussa? eläinte suojelita huolissa hillereistä..suomessa kun yleensä ei asu laamoja..
juoksentelee nakusillaan kun mulla on kerta laamapaita talvella. Toivottavasti se koko laama ei sentään kasvata mun syntitaakkaani:(((
sammakko17 kirjoitti:
Nih onkinD
..tyylikkäitä..bileissävarsinkin näkee pikku-musteja laamoja..
tuputuu kirjoitti:
juoksentelee nakusillaan kun mulla on kerta laamapaita talvella. Toivottavasti se koko laama ei sentään kasvata mun syntitaakkaani:(((
..kylmää..laama jäätyy..ei naturistitarhoja siellä..
pervokki kirjoitti:
..kylmää..laama jäätyy..ei naturistitarhoja siellä..
Pitää kai sit mennä vaikka kapakkiin hankkimaan se lämmittäjä:O/
tuputuu kirjoitti:
..siltätuntuu..onhan se oikein laamoja kohtaan..
tuputuu kirjoitti:
Ole laamapaitaa,sekö takii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805