..mutten kysele..ei enää tähän vuorokauden aikaan aivot toimi jos milloinkaan..
määkin määkin
29
105
Vastaukset
vastaa sulle!!!!
..et vastaa? kun en ole mittään kysynyt paitsi sen mikset vastaa vaikka kysyisinkin? ja taas kysysin..kysyin jo kaksi kertaa..aika jännä juttu..
pervokki kirjoitti:
..et vastaa? kun en ole mittään kysynyt paitsi sen mikset vastaa vaikka kysyisinkin? ja taas kysysin..kysyin jo kaksi kertaa..aika jännä juttu..
että en vastaa sulle kun et kerta kysy mitään. Mikä siinä on epäselvää?
Sää vaan määkitD
tuputuu kirjoitti:
Kuis mää tollasen sanan sain aikaseks?
..kans laama..sen takii sulla on laamapaalla..
pervokki kirjoitti:
..kans laama..sen takii sulla on laamapaalla..
Miks eläintensuojelijat ei itke kun mummut pitää laamapaitoja ja määkin talvella?
tuputuu kirjoitti:
Miks eläintensuojelijat ei itke kun mummut pitää laamapaitoja ja määkin talvella?
..mummoillalaamapaitoja? onks ne käyny perussa? eläinte suojelita huolissa hillereistä..suomessa kun yleensä ei asu laamoja..
pervokki kirjoitti:
..mummoillalaamapaitoja? onks ne käyny perussa? eläinte suojelita huolissa hillereistä..suomessa kun yleensä ei asu laamoja..
juoksentelee nakusillaan kun mulla on kerta laamapaita talvella. Toivottavasti se koko laama ei sentään kasvata mun syntitaakkaani:(((
sammakko17 kirjoitti:
Nih onkinD
..tyylikkäitä..bileissävarsinkin näkee pikku-musteja laamoja..
tuputuu kirjoitti:
juoksentelee nakusillaan kun mulla on kerta laamapaita talvella. Toivottavasti se koko laama ei sentään kasvata mun syntitaakkaani:(((
..kylmää..laama jäätyy..ei naturistitarhoja siellä..
pervokki kirjoitti:
..kylmää..laama jäätyy..ei naturistitarhoja siellä..
Pitää kai sit mennä vaikka kapakkiin hankkimaan se lämmittäjä:O/
tuputuu kirjoitti:
Pitää kai sit mennä vaikka kapakkiin hankkimaan se lämmittäjä:O/
..siltätuntuu..onhan se oikein laamoja kohtaan..
tuputuu kirjoitti:
Pitää kai sit mennä vaikka kapakkiin hankkimaan se lämmittäjä:O/
Ole laamapaitaa,sekö takii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
