määkin määkin

..mutten kysele..ei enää tähän vuorokauden aikaan aivot toimi jos milloinkaan..

29

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa sulle!!!!

      • ..et vastaa? kun en ole mittään kysynyt paitsi sen mikset vastaa vaikka kysyisinkin? ja taas kysysin..kysyin jo kaksi kertaa..aika jännä juttu..


      • pervokki kirjoitti:

        ..et vastaa? kun en ole mittään kysynyt paitsi sen mikset vastaa vaikka kysyisinkin? ja taas kysysin..kysyin jo kaksi kertaa..aika jännä juttu..

        että en vastaa sulle kun et kerta kysy mitään. Mikä siinä on epäselvää?


    • Sää vaan määkitD

      • ..enhän mä lammas oo..


      • pervokki kirjoitti:

        ..enhän mä lammas oo..

        Määit,D


      • sammakko17 kirjoitti:

        Määit,D

        ..lähtien olen siis lammass.. bääääääääääääääää


      • pervokki kirjoitti:

        ..lähtien olen siis lammass.. bääääääääääääääää

        Ole sää lammasD


      • sammakko17 kirjoitti:

        Ole sää lammasD

        yksi hammas:D


      • tuputuu kirjoitti:

        yksi hammas:D

        Kuis mää tollasen sanan sain aikaseks?


      • tuputuu kirjoitti:

        yksi hammas:D

        Yksi lammasD


      • sammakko17 kirjoitti:

        Ole sää lammasD

        ..olla musta sellainen?


      • tuputuu kirjoitti:

        yksi hammas:D

        laamalla päällä musta hammas..


      • tuputuu kirjoitti:

        Kuis mää tollasen sanan sain aikaseks?

        ..kans laama..sen takii sulla on laamapaalla..


      • pervokki kirjoitti:

        laamalla päällä musta hammas..

        Musta hammasD


      • pervokki kirjoitti:

        ..kans laama..sen takii sulla on laamapaalla..

        Miks eläintensuojelijat ei itke kun mummut pitää laamapaitoja ja määkin talvella?


      • tuputuu kirjoitti:

        Miks eläintensuojelijat ei itke kun mummut pitää laamapaitoja ja määkin talvella?

        ..mummoillalaamapaitoja? onks ne käyny perussa? eläinte suojelita huolissa hillereistä..suomessa kun yleensä ei asu laamoja..


      • pervokki kirjoitti:

        ..olla musta sellainen?

        Aikas jänskä värinen)


      • sammakko17 kirjoitti:

        Musta hammasD

        ..juurihoitojen takia siis juuri niiden hoitojen takia..


      • sammakko17 kirjoitti:

        Aikas jänskä värinen)

        ..niitäkin mustia laamoja.. pikkumustialaamoja


      • pervokki kirjoitti:

        ..niitäkin mustia laamoja.. pikkumustialaamoja

        Nih onkinD


      • pervokki kirjoitti:

        ..mummoillalaamapaitoja? onks ne käyny perussa? eläinte suojelita huolissa hillereistä..suomessa kun yleensä ei asu laamoja..

        juoksentelee nakusillaan kun mulla on kerta laamapaita talvella. Toivottavasti se koko laama ei sentään kasvata mun syntitaakkaani:(((


      • sammakko17 kirjoitti:

        Nih onkinD

        ..tyylikkäitä..bileissävarsinkin näkee pikku-musteja laamoja..


      • tuputuu kirjoitti:

        juoksentelee nakusillaan kun mulla on kerta laamapaita talvella. Toivottavasti se koko laama ei sentään kasvata mun syntitaakkaani:(((

        ..kylmää..laama jäätyy..ei naturistitarhoja siellä..


      • sammakko17 kirjoitti:

        Nih onkinD

        niin saadaan kirjopyykkiä!!!


      • pervokki kirjoitti:

        ..kylmää..laama jäätyy..ei naturistitarhoja siellä..

        Pitää kai sit mennä vaikka kapakkiin hankkimaan se lämmittäjä:O/


      • tuputuu kirjoitti:

        niin saadaan kirjopyykkiä!!!

        ... kirjopyykkiä ja vaaleanpunaisia laamoja..


      • tuputuu kirjoitti:

        Pitää kai sit mennä vaikka kapakkiin hankkimaan se lämmittäjä:O/

        ..siltätuntuu..onhan se oikein laamoja kohtaan..


      • tuputuu kirjoitti:

        Pitää kai sit mennä vaikka kapakkiin hankkimaan se lämmittäjä:O/

        Ole laamapaitaa,sekö takii?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe