Omakohtaisia kokemuksia.
Koulussa neljännellä..paritanssi. En uskaltanut aina katsoa partneriani silmiin, kaunis oli, kunnes astuin varpaille.
18-20v.. yökerhossa, yksin sai jorata ja vetää liikkeitä, naurettiin ja kerran menin transsiin.
20v-ylöspäin.. tankotanssissa tipuin päälleni ja niska murtui. Selvisin ainakin fyysisesti.
Tangossa nilkkani nyrjähti.
Irish step dance/ryhmätanssi,
Olin Irlannissa ja tarpeeksi juotuani liityin paikalliseen riverdance grouppiin..oltiin matkailuvaunussa ja tanssittiin siellä, niin koko komeus kellahti ja valui alas puron varteen..varsinainen riverdance.
https://www.youtube.com/watch?v=QKovBepY7v0 ..joku kuvasi osan tapahtumasta youtubeen.. vuosi taisi olla96
Uskallanko enää kokeilla mitään tanssia? Oon aina yrittäny tanssia vain naisten vuoksi.
tanssimisesta
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä tanssin seurauksena menetit jalkasi? Profiilikuvan mukaan jalkojen kohdalla kaljamaha.
- Anonyymi
Tanssiko heikko kohtani? Niin sitä luulisi. Ehkä pari tai ns.taidetanssi Uotisen tapaan. Mut niin sitä sanotaan että pakko se on santerinkin tanssia kun soitetaan. Pitää paikkas.
- valte - - Anonyymi
Laulan, tanssin missä ja milloinka vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412