jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
vastapainoksi..
..synkkyydelle ja kutiseville villaalushousuille.. princessa in spanish.. http://www.youtube.com/watch?v=e7cKWgybXGo065- 264
beehive-käyttäydybrändy?
..niin jotta mikäköhän sopis bladikseks? meinaan kun raakana vetää närästää.. eikä oikein limuakaan enää löydy.. ruubar264........
olin kerran prahassa.. hotellissa ..ulkona kuului miehen ja naisen setvittelyitä no ei kai..SUHDEAsiathan pitää aina pu264kylmäverisen pierukin..
Sieluttoman kylmäverisen ihmisen pierukin on kuin jäätävä tuulahdus lämpimässäkin suviyössä. Tämä on kokemus.864makkarakoje
..mulla olis tiedossa makkarakone.sellanen vanhanaikainen. tekis mieli tehdä makkaroita. virolainen kaverini on lapsena464sitä vaan että,..
..muutaman vuosi sitten kun kalja oikein maistu ja vatsastani kasvoi pötsi, yks tyyppi tuli hymyillen vastaan lähilähiös264otan hiukan viintä
..ennen kuin alan jauhispihviä väsäämään. katselin tuossa eilen kellaria ja satuin löytämään vanhan matkalaukun ja parin563turvakepapuoinnista
..minä papuoin ja yritän olla häiritsemättä parvekenaapureita.. tosin harvoin körstään mutta silloinkun tekee mieli....063- 063
ihmettelin
..täällä vierailulla mitä kikkareita kipossa jääkaapissa? laitoin nenän kiinni mustanmakkaraan pätkiä jo kertaallen pais063menin uimaa
..itämeree suomen lahtee.. mutta se olikin täynnä patskaa..joo joo sitä normipaskaa mut pe rklele se oli vielä täynnä po063kysmys ja pohdintaa
ajanlietettäkö? kahvissako? ajanlietettä? viinissäkö? KYLLÄ.. viinissäkö minä? en vielä..063- 263
astrohommaa hei
..ja sherryy..kunpi vetää enemmän valoa puoleensa.. kalsari vai pulsari vai kaltsari vai pultsari? ÖHÖLÄÄ!062ilottimet motkottimet
..muuttuuko ilottimet motkottimiks ajan kanssa? jos haluu ilottimen miten voi olla varma ettei se ajan kanssa muutu motk462Juma.. lautanen
..lentävä lautanen keittiössäni. Jääkaapista lattialle ja exstraterrestiaalit lihapyörykät sen mukana.162oma käytös ärsyttää?
..hahhhahahahahah.. voi pyhä sylvi ja pari muuta tyttöä.. jo on joillain vaikeudet.. muuttakoon käytöstä jos ärsyttää..062mielestäni keskikesän juhla
..on huomenna tai jo tänään ja vielä ylihuomenna..kesä alkaa kesäkuun 1 p ja loppuu elokuun viimenen päivä..voin tietyst362piippumies
..oon nukyään piippumies poltan kiltaa jopa sisöätiloissa ku siitä tulee niii hyvä tuosku..nih262