Sieluttoman kylmäverisen ihmisen pierukin on kuin jäätävä tuulahdus lämpimässäkin suviyössä. Tämä on kokemus.
kylmäverisen pierukin..
8
<50
Vastaukset
- basaschka
kieleni on.. kuin beduiinin sandaali
Maksani on..kuin reikäjuustoa. Siksi minulla on harvoin enää jano. Tai ainakin kova pelko on..yhtä kova kuin jano. Arkakin se on. Pitäskö mennä lääkäriin?
- pierummaakari
Kuumaverisenä pöräytän lämpösen henkäyksen. Ja SE haisee.
- Finessit
Sieluttoman ja kylmän ihmisen pierukin on kireä. Ilkeältä kuulostava. Hengetön. Vailla finessejä.
Tuhnu ja sen jälkeen jäätävä polte?Minä en tiedä mulla ON SIELU JA HENKI. Pierutkin haisee minttuviinalle.
No parempi se kuin lämminverinen vegaani, jonka kaasut aiheuttavat ilmaston lämpenemistä.
Mutta eikö kukaan ajattele ihmisiä? Kylmäveriset on.. no tuota aika kylmäverisiä. Toisaalta kuumaverinenkin saa pahimmillaan paljon pahaa aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684351Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D973903- 503426
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222683Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242518Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562373- 432207
- 471858
- 391857
- 301616