Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. HAEN LISÄÄ OLTTA

    ..sillä pelkään että olut loppuu..
    Huuhaa
    7
    62
  2. asiat toteutetaan yksimielisesti..

    ..mutta entäpä jos ne toteutetaan kaksimielisesti? mitä sitten tapahtuu?? Kumpi pahempi..parempi??
    Huuhaa
    2
    62
  3. takaisin kaappiin?

    … jaahas.. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paahanpisto-kostautui-yhdeksasluokkalainen-tytto-tunki-itsensa-koulun-kaa
    Huuhaa
    3
    62
  4. baloney..humpuukia

    IRanin salami hussein koronatutkineen. Onhan niillä varmaan homotutkatkin.
    Huuhaa
    0
    62
  5. kovaa peliä

    kovaa peliä bostonissa..nää vwanhat mainoket ovat mainioita..alkoi tosi mieli tehdä savuketta..vaikken oo kohtahta vuote
    Huuhaa
    0
    62
  6. no ei pitäs

    No ei pitäs uskoa huhuja. Luulin että kahden keikauksen Josif Matula kuoli viimeisessä kahden keikauksessa mutta ei. En
    Huuhaa
    0
    62
  7. seepran raidat

    https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e2c485eb-c76b-4106-8281-99d26adc8590 ..kah jos sais vähän osviittaa ötököiltä suojaa
    Huuhaa
    2
    61
  8. isoveli valvoo

    https://www.facebook.com/SamtaaMulakSamaaj/videos/439199923548031/ se vaan valvoo..
    Huuhaa
    2
    61
  9. toista killoo kalloo

    ..kalakukkova?lanttuvo mukkoo? ja suoloo.. toi pitää tehä.. https://youtu.be/LlSox8M322U
    Huuhaa
    1
    61
  10. hampaanpoisto/lerppuposki

    Jaa-a..viimeinen viisaudenhammas poistettiin tänään. oli kyllä pirun tiukassa, käyrä ja pitkä. Kalliiksikin tuli kun on
    Huuhaa
    1
    61
  11. nyt on tiistai

    ..tarttee ruskaa onkse puolukkaa?.. aahhh halpisolutkeskari ellottaa...väkevä viini pitää miehen tiellä..toisinaan ojass
    Kahvikeskustelut
    5
    61
  12. concern....

    Jos hiukka kiihdyttää voiko tulla maailmanloppu?
    Huuhaa
    0
    61
  13. pierukausi päällä?

    ..menee perkele pelleilyks.... noh ens viikolla taas kaljaa koneeseen..loppuu pierujutut..ja mieli ahavoituu ja tunne vä
    Huuhaa
    0
    60
  14. lotto ja slaaki

    ..tuossa vielä viikolla enemmän ja vähemmän viikon putkeen ryypänneeenä ja tänään hyväonnisena pitkävetoveikkaajana pelk
    Huuhaa
    0
    60
  15. punamyssyset ukot

    Nyt niitä taas näkee. Rivoja,partasia, punamyssysiä, pikku-ukkoja kynät kädessä ikkunan takana tirkistelemässä. Enkä oo
    Huuhaa
    0
    60
  16. tuosta aikasemmasta..

    ..hehe.. kun navat muuttavat paikkaa pyöritään sitten horisontaalisesti.. heko hkeko heko..kekoh
    Huuhaa
    0
    60
  17. alkoholismista

    jos joku mussuttaa niin olen pelkkänä korvana. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
    Huuhaa
    13
    60
  18. lento-ja kiito-orava+

    Mikä on lento-oravan ja kiito-oravan ero? eikö ilmassakin voi kiitää? olen edelleen sitä mieltä ettei nisäkäs voi lentää
    Huuhaa
    5
    60
  19. stash-hajuvesi/kenguruerite

    ..stash-hajuvesi tekee kengurut agressiivisiksi. Jotain kengurueritettä? https://www.stara.fi/2020/12/06/kenguru-hyokkas
    Huuhaa
    3
    60
  20. pirkkaolutko 10 vuotta?

    ..vasta? ihan kuin olis ollu pidempään. Eikö se ole vähän toisinpäin että niinkin kauankö jo ollu? Joka tapauksessa en o
    Huuhaa
    2
    59