jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
- 762
asiat toteutetaan yksimielisesti..
..mutta entäpä jos ne toteutetaan kaksimielisesti? mitä sitten tapahtuu?? Kumpi pahempi..parempi??262takaisin kaappiin?
… jaahas.. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paahanpisto-kostautui-yhdeksasluokkalainen-tytto-tunki-itsensa-koulun-kaa362- 062
kovaa peliä
kovaa peliä bostonissa..nää vwanhat mainoket ovat mainioita..alkoi tosi mieli tehdä savuketta..vaikken oo kohtahta vuote062no ei pitäs
No ei pitäs uskoa huhuja. Luulin että kahden keikauksen Josif Matula kuoli viimeisessä kahden keikauksessa mutta ei. En062seepran raidat
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e2c485eb-c76b-4106-8281-99d26adc8590 ..kah jos sais vähän osviittaa ötököiltä suojaa261isoveli valvoo
https://www.facebook.com/SamtaaMulakSamaaj/videos/439199923548031/ se vaan valvoo..261toista killoo kalloo
..kalakukkova?lanttuvo mukkoo? ja suoloo.. toi pitää tehä.. https://youtu.be/LlSox8M322U161hampaanpoisto/lerppuposki
Jaa-a..viimeinen viisaudenhammas poistettiin tänään. oli kyllä pirun tiukassa, käyrä ja pitkä. Kalliiksikin tuli kun on161nyt on tiistai
..tarttee ruskaa onkse puolukkaa?.. aahhh halpisolutkeskari ellottaa...väkevä viini pitää miehen tiellä..toisinaan ojass561- 061
pierukausi päällä?
..menee perkele pelleilyks.... noh ens viikolla taas kaljaa koneeseen..loppuu pierujutut..ja mieli ahavoituu ja tunne vä060lotto ja slaaki
..tuossa vielä viikolla enemmän ja vähemmän viikon putkeen ryypänneeenä ja tänään hyväonnisena pitkävetoveikkaajana pelk060punamyssyset ukot
Nyt niitä taas näkee. Rivoja,partasia, punamyssysiä, pikku-ukkoja kynät kädessä ikkunan takana tirkistelemässä. Enkä oo060tuosta aikasemmasta..
..hehe.. kun navat muuttavat paikkaa pyöritään sitten horisontaalisesti.. heko hkeko heko..kekoh060alkoholismista
jos joku mussuttaa niin olen pelkkänä korvana. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.1360lento-ja kiito-orava+
Mikä on lento-oravan ja kiito-oravan ero? eikö ilmassakin voi kiitää? olen edelleen sitä mieltä ettei nisäkäs voi lentää560stash-hajuvesi/kenguruerite
..stash-hajuvesi tekee kengurut agressiivisiksi. Jotain kengurueritettä? https://www.stara.fi/2020/12/06/kenguru-hyokkas360pirkkaolutko 10 vuotta?
..vasta? ihan kuin olis ollu pidempään. Eikö se ole vähän toisinpäin että niinkin kauankö jo ollu? Joka tapauksessa en o259