https://www.facebook.com/SamtaaMulakSamaaj/videos/439199923548031/
se vaan valvoo..
isoveli valvoo
2
61
Vastaukset
- Anonyymi
Hurkjempata touhuu kuin Alekka Kiven 7 veljeksen kuvaus siellä härkävuorella. Veljekset joutuit olemaan härkäpaossa vaan sen 7 päivää.
Mut tuo aasialaisperäinen sakki on hurjan hurjia sällejä. Siinä ei pakoollisia kahavitaukoja vaa'ita vaan laitetaan isopölli kulkemahan miesvoimin. Ja älämölö on hirviä. - Anonyymi
Kamalaa, onko sinulla pilvikokoelma piilossa jossakin vai miksi tuosta pitäisi välittää paskaakaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111113
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait83834Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18669Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275632- 77598
- 104584
- 55558
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90443
