..stash-hajuvesi tekee kengurut agressiivisiksi. Jotain kengurueritettä? https://www.stara.fi/2020/12/06/kenguru-hyokkasi-naisen-kimppuun-uhri-syyttaa-sarah-jessica-parkerin-hajuvetta/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
stash-hajuvesi/kenguruerite
3
60
Vastaukset
Näin käy, kun kemikaalinen valmiste pusketaan markkinoille kiireesti, ilman kunnollisia testejä. Eilen aloitettiin Venäjällä rokottamaan kaikki lääkärit ja hoitsut, Sputnik- rokotteella, jota ei ole tarpeeksi ehditty testaamaan. Armeija kantahenkilökunta on jo rokotettu aiemmin. Siellä saattaa kohta kymmenet miljoonat strategisesti tärkeässä asemassa olevat henkilöt alkaa nukahtelemaan pitkin päivää. Silloin on meidän sauma ottaa Karjala takaisin! Otetaan Pietarikin, kun siellä on niin kaunista. Moskova jätetään saksalaisille.
Joku hajuvesi saa väitetysti naiset villeiksi ja toinen miehet hulluiksi, joten tämän viidakon tähtösen tuote saa kengurut villeiksi - markkinoinnin kohderyhmä uusiksi vaan!- Anonyymi
Sellastakin kuullut, että minkkihaamut pelottelevat muka kananmunatuottajaihmisten elinkeinoa.
Yhtenä oireena ns. nahkamunat kun normaali munien kalkkikuori estyy kehittymästä.Tämä! Nyt kiinnitit huomiosi oikeaan asiaan. Eläinten kummittelu on erittäin yleistä. Jos eläin kohtaa äkkikuoleman; tapaturmaisesti tai pedon suuhun joutuessaan, se ei välttämättä tajua olevansa kuollut, vaan jää elämään haamuna reviirilleen. Ihmisethän kummittelevat pimeän aikaan, mutta päiväeläimet kummittelevat päivällä ja yöeläimet yöllä. Olen joskus laskenut, että jopa 20% lintulaudan linnuista on haamuja.
Häkkiminkit eivät varmaan kanalaan mene kummittelemaan, mutta pyydykseen kuollut villiminkki saattaa näin tehdä.
Kanoille pitää syöttää murskattuja munankuoria, jotta saavat tarvittavan kalkin. Jos tämä ei riitä, niin niille voi syöttää Tohtori Tolosen kalkkipillereitä.
Tässä vielä huuhaa- laulu ihmishaamusta, "Yövieras":
https://www.youtube.com/watch?v=AgOF5nPRChU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437
