Vapaa kuvaus

Yhteystiedot: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

662

Kommenttia

7700

1. jaikal, etkö voi iloita Pete..stä, kun hän halusi selvittää kanssani asian, joka vaivasi häntä.
    Pete..osoitti suurta rohkeutta, kun ei lakaissut asiaansa "maton alle".
    Hänestä meidän muidenkin tulisi ottaa oppia.

Snl 28:14
    "Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; ...".
  2. Hyvä, kun jatkat pohdintaasi!
    Sinulla on hyviä kysymyksiä.
    Kyllä Pyhä Henki näyttää sinulle totuuden uskovan syntisyydestä/synnittömyydestä (1.Joh.1:8-10), kun sitä rukoilet.
    --
    Ehkä olet jostain syystä loukkaantunut minuun.
    Toivon kuitenkin, että vastaat alla oleviin kysymyksiini, ettei jää mitään "hampaan koloon".
    Jos olen jotenkin pahoittanut mielesi, niin pyydän anteeksi.
    Vajavaisina ihmisinä teemme paljon virheitä ja on hyvä, että joku niistä meitä ojentaa, vaikka se ei aina mieluisalta tunnukkaan.
    --
    Mitähän tarkoitat,Pete..kun väität:
    "...kukaan ei saa mitään armoo eikä mitään syntejään anteeksi kuten itse (siis Tapio) olet monta kertaa sanonut ...".
    ---
    Toisessa ketjussa epäilit minua väärän todistuksen antamisesta jaikalista.
    Sitä en tehnyt, vaan siteerasin jaikalin omaa tekstiä ("entinen syntinen"), kuten huomasit linkistä.

Nyt väität taas minusta, että "kukaan ei saa mitään armoo eikä mitään syntejään anteeksi, kuten itse olet monta kertaa sanonut ...".
    Voisitko laittaa puolestasi linkin, jossa sanon näin ja itse tekstin, missä tällaistä väitän, niin tiedän tehdä parannusta.
    --------------
    8:s käsky kuuluu:
    "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi".

Siunausta elämääsi, Tapio