Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
joonas.jamsa
profiilit
joonas.jamsa
joonas.jamsa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tostahan voisi tehdä vaikka tosi-TV-ohjelman, vähän niinku Big Brother. Olisi monta "kuolematonta teiniä", jotka kilpailisivat siitä, kuka saisi ajokortin. Joka viikko tippuisi aina yksi teini.
08.11.2006 16:00
No hei, mun mielestä Humane olisi ainakin tosi hyvä tähän näin! Olisi ainakin jotain erilaista!
C'mon kyll te älläätte.
08.11.2006 15:53
ja ne olisi todennäköisesti rumia, koska kellään ei oo varaa hyviin autoihin... =(
24.10.2006 11:32
Silloin tulisi lisää autoja liikenteeseen!
24.10.2006 11:27
Aika jännä...
No mä oon niin mestari näissä jutuissa ja sitten kun en alunperin tiennyt että se tulee jo 29.9, niin tilasin sen netistä vasta eilen joskus klo 20.00. Eli en ihan vielä täksi päiväksi saanut...
No ei mulla olisi viikonloppuna muutenkaan ollut aikaa pelata sitä...
Mut olisi sitä aikaaa kummiski varmaan löytynyt, jos olisin sen saanut =P
29.09.2006 20:22
Mää tiesin!!!
Mutta jos kerta sait jo pelin niin onko se jo sitten ilmestynyt Suomessa???
28.09.2006 19:45
okei... Itse ajattelin tilata Puolenkuunpeleistä, kun ei ole aikaa lähteä kauppoja kiertelemään. *vink vink*
27.09.2006 17:14
Ai että onko muitakin KH-faneja!!!!!!
.....
No ei.... paitsi minä ja te =).... ja mun yks kaveri kai...
Kingdom Hearts on tosiaankin paras peli mitä oon koskaan pelannut. Pelasin taas huvin vuoksi ykkösosan läpi vähän aikaa sitten ja tuli kivoja väreitä jo alkudemoissa. Joo aika friikkiä, mutta se miks KH sopii kaikille on sen takia, että siinä on kaikkea, mutta ennen kaikkea siinä on hirveästi filosofista sisältöä ja elämänohjeita esim! kaikki ne puheet pimeydestä ja sen voittamisesta.
26.09.2006 18:07
1 / 1