vihne

vihne profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 21v sitten
136 aloitusta · 3979 kommenttia
Sopii+järkyttyä,+koska+se+on+väärin+nähty.+Minä+en+voi+rakastaa+Lutheria,+koska+en+ole+häntä+koskaan+tavannut.+Hänen+tuotantoonsa+olen+tutustunut+ja+Tunnustuskirjat+läpi+lukenut.+Näen+kuitenkin+tässä+maailmassa+paljon+Jeesukseen+uskovia+kristittyjä,+jotka+ovat+kastetut+eri+tavalla.+Joku+kerran,+joku+kahdesti+ehkä+vieläkin+useammin,+koska+olen+ymmärtänyt,+etteivät+kaikki+ns+vapaat+suunnat+ole+hyväksyneet+toistensa+suorittamia+kasteita.+Tuleeko+siis+toisessa+kasteessa+ihmisestä+perkeleen+palvelija,+niinkuin+jotkut+miettivät?+Ei+tule!+Onkin+ihmeellistä,+että+armoväline+muuttuisi+vihollisen+työksi,+jos+se+toistetaan.+Minä+vain+ajattelen+sitä,+että+kasteella+ja+uudestisyntymisellä+ylhäältä+ei+välttämättä+ole+yhteyttä.+Kun+se+tapahtuu+ylhäältä,+niin+siinä+ei+ole+suurta+osuutta+ihmisellä.++Syntyykö+lapsi+vihollisen+syliin?+Ei+synny.+Vaikka+vanhemmat+yhtyisivät+syntisen+himon+kiihkossa,+niin+se+osa,+joka+on+alkuaineista+koottu+on+synnin+alainen,+mutta+se+Jumalan+henkäys,+joka+tekee+hänestä+ihmisen+ei+ole+koskaan+lakannut+olemasta+osa+Jumalaa.++Pelastus+on+siis+Jumalan+sulaa+armoa+kerran,+kahdesti+vaikka+viidesti+kastetulle+ja+pois+heti+vaatimusten+esittely+Jeesukseen+uskoville.