Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Jos+minä+kerron+jotakin+historiasta,+niin+eihän+se+toki+ole+aina+Raamatun+kanssa+yhtenevää,+muutenhan+asiat+olisivat+ihan+toisin.
  2. Tuli+vielä+toinenkin+juttu+mieleen+Tamsista.+Teuvalla+rakennettiin+rukoushuonetta+ja+osallistuin+lomalla+muutamana+päivänä+siihen+homaan.+Se+oli+kai+70-luvun+alkupuoleta.+Siellä+oli+asennettuna+kauniit+liimapalkit+ja+siihen+piti+naulata+kakkosnelosta+kylkeen.+Paavo+totesi:+Kyllä+son+niinku+syntiä+tekis,+kun+aletaan+naulata.Olimme+siihen+aikaan+kotimökillä+lomalla+kesäisin.+Erään+kerran+oli+siellä+lähetysmiehinä+Savo+ja+Vasterinen.+Minä+pääsin+noutajan+autossa+mukaan+Ähtäriin.+Ahopellolla+oli+seurat+ja+Heikki+oli+kuskina.+Minä+sain+siinä+siivellä+lähetysmiehen+kohtelun+eikä+se+hullumpaa+ollut.+Eläintarhassa+käytiin+ja+jossain+saaressa+saunomassa.+Johannes+oli+silloin+voimissaan+ka+päivät+aloitettiin+saunomisella+siinä+kello+kahdeksan+paikkeilla.