Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Siis+tilaisuuksia+oli+muistaakseni+kaksi.+Toisessakin+oli+se+noin+70-80+eikä+ennakkomarkkinointia+tarvinnut+tehdä.++Onkohan+se+Jumalan+tahto,+että+ansoja+viritellään+ja+salaa+nauhoitetaan+jotakin.+Hyvää+ei+edistetä+niillä+keinoilla.++Välttämättä+en+olisi+halunnut+enää+saada+tuota+tietoa,+koska+suru+ihmisten+raadollisuudesta+tulee+vain+suuremmaksi.++Vastaan+tähän+nyt+samantein+kysymykseen+kuka+pelastuu.+Joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä+pelastuu!+Luterilaisetkin+tunnustavat,+että+Pyhä+Henki+toimii+Sanassa.+Siis+kaikkialla+missä+on+sama+Raamattu,+on+Pyhällä+Hengellä+tilaa+toimia.+Tämä+kaikki+siksi,+että+pelastus+on+sulaa+armoa+Ristinveren+tähden,+ei+ketään+ihmistä+seuraten+elävää+tai+edesmennyttä.+Nekin,+joita+pidetään+suurina+Jumalan+miehinä,+ovat+pelastuneet+samansuuruisella+armolla.
  2. Eipä+siinä+ollut+paljon+perustamista+eikä+perustettavaa.Jossain+tilanteessa+sanoin,+että+jokainen+päättää+itse+kohdastaan,+ettei+kukaan+saa+peesata.+Uhkapeli+tuottaa+joskus+jättipotin,+mutta+tällä+kerralla+potkun+perseelle.++Ehkä+pieni+määrä+totuutta+olisi+nyt+hyvä+tuoda.+Kun+olin+siellä+Jellivaaran++saarnaajien+huoneessa+ja+asiat+huipentuivat+kaksi+kertaa+syvä+pettymys+vei+puhekyvyn,+mutta+sitten+tapahtui+elinsiirto.-+Silmänräpäyksessä+minulle+kasvoi+selkäranka.+Sanoin+suurinpiirtein+seuraavaa:+Vaikka+minut+hakkaisitte+kilon+paloiksi,+niin+toiminta+jatkuu+joko+rukoushuoneella+tai+muualla,+koska+koen+että+se+toiminta+on+Jumalasta.Kyse+oli+siis+vapaitten+lasten+harjoittamasta+Raamatun+tutkimisesta,+ääneen+rukoilemisesta+ja+ylistämisestä.++Kun+sitten+palasimme+pohjolasta,+niin+kysyin+sitten+johtavalta+veljeltä+ovatko+ovet+auki+ja+hän+vastasi:+Eivät+ole.+Koska+maata+ei+ollut+myytäväksi+eikä+sanojen+syöminen+tuntunut+hyvältä,+niin+perusteellisen+harkinnan+jälkeen+seurasin+sitä+tähteä,+joka+oli+syttynyt+taivaalle.+Jos+75+henkilöstä+noin+20+siirtyi+Liedon+toimintaan,+niin+ei+siinä+paljon+perustamista+ollut.+Minua+nämä+asiat+eivät+haittaa+yhtään,+koska+Herra+on+ollut+kanssani+ja+olen+nyt+vapaa+ollut+jo+kauan.Vielä+on+elossa+muutamia+veljiä,+jotka+ovat+olleet+silminnäkijätodistajina+asioissa.+Enkä+minä+mikään+johtaja+ole+ollut,+kun+kerran+vihjaisin+jonkinlaisesta+vastuusta,+niin+porukka+päästi+röhönaurun,+niinettä+tämmöstä.+Kannattaa+muistaa,+että+me+joudumme+kaikki+vastaamaan+sanoistamme+vielä.
  3. Minä+ainakin+kunnioitan+vanhempiani+vaikka+he+olivat+köyhiä+ja+osittain+myös+ahdasmielisiä.+He+elivät+todeksi+sitä+mitä+todeksi+uskoivat.+Niissä+piireissä+syntyy+kolmenlaista+satoa.+1.+Ne+jotka+jättävät+liikkeen+sen+maailmanilokielteisyyden+takia.+2.+Ne,+joiden+mieli+on+mukautettu+sokeaan+kuuliaisuuteen.+3.+Ne,+jotka+saavat+Jumalan+armosta+uskon+vapauden+sille+ahdasmielisyydelle+rakennettuna.+Joko+liikkeen+sisällä+tai+sen+ulkopuolella.