Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Tuohon viimeiseen kappaleeseen pieni huomautus. Vankilassa ei varsinaisesti käännytetä yhtään mihinkään, koska laki ei siitä sano mitään. Jokaisella vangilla on oikeus oman uskontonsa harjoittamiseen, siitä lähdetään. Siellä käy julistajia kaikista hengelölisistä piireistä, jotka katsovat voivansa akuluttaa siihen aikaa. Sen lisäksi jokaisella on mahdollisuus pyytää käyntiä omasta seurakunnastaan sielunhoitomielessä. Melkein jokaisella, joiden kanssa olen kseksustellut, on ollut lapsuudessa ja nuoruudessa joku seurakuntayhteys ja ensisijaisesti kehotamme palaamaan sinne jos kehotusta tarvitaan. Siellä ei siis käytetä ainamkaan minä en käytä merkittyä verkkoa.
  2. Tässä asiassa on paha ongelma. Se on tuo demokratia. Olemme valinneet eduskuntaan edustajia pääsääntöisesti hoitamaan meidän taloudelllisia ja sosiaalisia etujamme. Emme ole valinneet välttämättä kristityiksi tunnettuja ihmisiä, kuitenkin odotamme heiltä vanhurskaita päätöksiä.

Jos ajattelemme tätä asiaa, niin se on pitkä tie meidän aikanamme rikollisuudesta sairausdiaknoosin kautta normaaliksi ja hyväksyttäväksi elämäntavaksi.

Kun tällaisiin parisuhdejuttuihinb on lähdetty, niin sillähän on ollut ihan ajalliset perusteet. Parisuhteen rekisteröinnillä ne ovat poistetut niin pitkälle kuin itse niitä ymmärrän. Miksi vielä vihkiminen ja miksi ne siunaukset, jotka oli tehty jo etukäteen? Ajattelen niin, että ne ovat siksi, että ihmisellä on omatunto.

Siviilivihkiminen ei tule riittämään, koska halutaan kirkkohäitä ja Jumalaa koitetaan saada samanlle linjalle. Kaikki ihmiset, joilla on oikeus virallisesti vihkiä, tulevat muutaman vuoden ylimenokauden jälkeen tilanteeseen, jossa on pakko vihkiä ne jotka sitä pyytävät.