Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Minä olen miettinyt tuota kasteasiaa ainakin kymmenen vuotta, koska olen tehnyt bvankilatyötä yhteiskritillisen yhdistyksen nimissä. Meillä suomen siionissa on yhteyttä, joka syntyy jonkin asian ympärillä.

Eräänä aamuna herätessäni sain sanan: Juurikasvu. Mietin, että mitähän sekin on? No tukkaansa värjännyt ihminen tietää, että aikanaan tulee oikea väri esille. Näin käy myös hengellisesti. Minulla tulee mieleen kaksi juttua, joissa yhteyttä harjoitetaan sujuvasti, kun muutamasta asiasta ei puhuta. Gideon työ on sellainen ja Israelystävyys toinen.

Näissä tapauksissa ei aitoon yhteyteen ehkä edes pyritä, kun ilman ongelmia on niin mukavaa. Aate on kuin fanilippis, joka pannaan päähän tilaisuuteen ja palattua påannaan se hyllylle.

Minun on täytynyt käydä se mutapaini, mitä jos väärä kaste kadottaa? Mutta kumpi puoli joutuu helvettiin? Kun määrätyt liikkeet menestyvät kolmannessa maailmassa, niin onko Jumala sallinut per,keleen mennä sinne riehumaan? Vai onko ihan muusta kyse?

Tällä hetkellä pidän, että kummallekkin tavalle kastaa löytyy raamatusta vahvistus. Myös sille, että helluntaina ei Pietari kysellyt onko täällä ennenstään kastetuita, vaan kaikki muskoon tulleet kastettiin. Efesossa kastettiin toiseen kertaan Paavalin läsnäollessa.

Kaikki mitä me ihmisinä voimme tehdä, on tarkoitettu uskon vahvistamiseksi. Meidän tulee uskoa se, ettei meidän asiamme ole antaa uskoa, vaan todistaa siitä, eikä sammuttaa toisen uskoa, jos hänet on kastettu eri tavalla.
  2. Päin vastoin!! Ihmisen kilvoitus ei mensty sillä, että haistelee toisten henkeä. Paljon tärkeämpää on tarkkaikka omia asioitaan ja reaktioitaan. Pelkkä henkien haisteleminen ja väärien henkien tuomitseminen ei oikeasti rakenna kenenkään omaa uskonelämää, korkeintaan tuo elämään farisealaisuutta.En ole nuin harhainen kui tuo kiitos Jumalalle ja tunnustuskirjoille.