Esim. tesa kuulin juuri erään OS: saarnan jossa hän voimakkaasti sanoo
ei ole pelastusta ihmisen auivituksilla, Ei voi kiittää ketään, olkoonpa se Saarnaaja
tai rivimies tai jonkin moinen Menestysteoloogi , päin vastoi SIIS Jumalalle on mentävä kaikki kiitos , ja vapaaehtoisesti , aivan tarkkaan . olen itsekin osallisunut
eriasteisiin ki99itoksiin , mutta ne on ohjatava Jumalalle seka Jeesukselle aina,
Siis ne hullutukset joita tesa kailottaa ,on humpuukia toinen asia on paavola
aivan humpuukia myös muut menestys teologit . humpuukia ,kaikki tyyni
mitä tähän sanoisi Abe ,. varmaan niin kuin 1 moos ,15:9-16.
PYHITYS OPPI , JOTA ERÄÄT KÄYTTÄ
18
187
Vastaukset
Kysymys: Etkö ole pelastuksesta ollut osallisena jo kymmeniä vuosia, eikö se ole selvä ettei sitä tarvitsisi sinulle saarnata ja selittää joka päivä tai joka pyhä?
Eikö nyt ole kyse siitä, miten pelastettuna eletään Jeesuksen kanssa Pyhän Hengen voimassa! Ja voimasta. Onko Jumala ja Pyhä Henki heikko sinun kohdallasi, etkö saa omistaa koko täyteyttä? Kuka kieltää?- teu,
Olet ymmärtänyt , niinkuin haluat mutta luulin kertoneeni
kaiken täsmällisesti , nyt kysynkin Jaasus on tie , olenko
ymmärtänyut asiat oikein . - teu,
Kyllä , olen uudesti syntynyt 1962 , vaikka olen lapsesta saakka ollut ESIKOINEN
tarvitrsin henkilö kohtaisen uudesti syntymisen ,,jos nyt vastaan vikaan ,niin '
Aamulla paikataan , ok. - varalliset opit
Pelastettuna elävät elävät KASTEEN armoliitossa, Jeesuksen Kristuksen vanhurskauttamina ja pyhittäminä. Teu kirjoittaa oikein, mutta eräät täällä vänkäävät vastaan totuutta vuositolkulla, ainoana tarkoituksenaan säilyttää ylpeytensä ja oma kunniansa.
TÄSTÄ ON KYSYMYS, ei mennä ahtaasta portista sisälle koska siitä on mentävä alasti ja kunniattomana, rikollisena, Jeesuksen murhaajana. Se ei näille veijareille käy. Mutta tulee päivä jolloin mitataan kelpaako armo syntiselle, vai pitääkö kunniastaan kiinni, kunnes tuhoutuu. - kysyvä ei eksy ainak
teu, kirjoitti:
Kyllä , olen uudesti syntynyt 1962 , vaikka olen lapsesta saakka ollut ESIKOINEN
tarvitrsin henkilö kohtaisen uudesti syntymisen ,,jos nyt vastaan vikaan ,niin '
Aamulla paikataan , ok.Miksi sinä sen tarvitsit, etkö tullutkkaan uskoon siinä vauvakastessasi ?
Ja jos et tullut, mitä se kaste siihen asti merkitsi kun tulit ja millä Raamatun perusteella ?
- teu,
"Kiitos varalliset opit"
Pelastettuna elävät KASTEEN Armoliitossa , Jeesuksen kristuksen Vanhurskauttamina ja Pyhittäminä. tuo lause on kaikki , tai ei tietenkään
kaikki mutta tästä asiasta ..
ei kannata vänkäkätä totuutta vastaan vuosityolkulla ,ainoana tarekoituksena
säilyttää YLPETENSÄ ja oma KUNNIA: TÄASTÄ ON KYSYMYS: ei mennä
ahtaasta portista sisään , koska se on niin vaikeaa. , Se ei näille veijareille käy .
MUTTA TULEE PÄIVÄ JOLLOIN MITÄTAAN KELPAAKO ARMO SAYNTISELLE.
vai pitääkö kunniastaan kiinni ,,kunnes tuhoutuu, .
"minustakin asia on juuri noin.. koska Jeesus tuli palvelemaan ei vaatimaan .
vaan vapaehtoisesti Häneen voi uskoa . Niin kuin Jumala SANOI:: Jän sanoi myös:
Joh 14: 11. Uskokaat minua, että minä olen Isässä ja Isä on minussa; mutta jos ei, niin töiden tähden uskokaat minua.
12. Totisesti, totisesti sanon minä teille: joka uskoo minun päälleni, ne työt, joita minä teen, hän on myös tekevä, ja suurempia, kuin ne ovat, on hän tekevä; sillä minä menen Isäni tykö.
13. Ja mitä ikänä te anotte minun nimeeni, sen minä teen: että Isä kunnioitettaisiin Pojan kautta.
14. Mitä te anotte minun nimeeni, sen minä teen.
15. Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
16. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Lohduttajan, että hän teidän kanssanne olis ijankaikkisesti:
17. Totuuden Hengen, jota ei maailma taida ottaa vastaan, sillä ei he näe häntä, eikä tunne häntä: mutta te tunnette hänen, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
18. En minä jätä teitä orvoiksi, vaan minä tulen teidän tykönne.- teu.
aivan Joh. 14:11 sanotan niin. Eikä' nyt heti sanota kuinka se pitäisu selittää .
mutta yksi ohje on Joh. 10:30 , Tämä on pitkä jae ,"Minä ja Isä olemme Yhtä"
Ja se seleluitetään näin.. Kristus ei ole Isän Jumalan kanssa vain "yhtä mieltä"
, Hän on olemuksellisesti yhtä "totinen Jumala ja iankaikkinen elämä" 1 Joh. 5:20.
jossa" Jumaluuden koko tä'yteys " ks. Kol. 2:9 "ja Room- 1:3-4 . Fil. 2:5-11.
Joh 10:35 sanotaan että Raamattu ei voi raueta tyhjiin. . - suoraa tietä
Tyypillistä JUmalan sanaa tuntemattomille että sotketaan lain pitäminen lain täyttämiseksi. Lain pitämisestä seuraa synnintunto.
Henkilö joka ei pidä lakia hänellä ei ole synnintuntoa ja omavanhurskaus on hänellä autuutensa perustus. - 13 + 8
suoraa tietä kirjoitti:
Tyypillistä JUmalan sanaa tuntemattomille että sotketaan lain pitäminen lain täyttämiseksi. Lain pitämisestä seuraa synnintunto.
Henkilö joka ei pidä lakia hänellä ei ole synnintuntoa ja omavanhurskaus on hänellä autuutensa perustus.Lain täyttäminen on eri asia kuin lain pitäminen sillä paikalla johon se kuuluu.
On uskovia jotka ajattelevat ettei lailla ole mitään virkaa enää uskoontulon jälkeen. Mutta laista ei katoa pieninkään piirto vaan se pysyy paikallaan. - teu,
teu. kirjoitti:
aivan Joh. 14:11 sanotan niin. Eikä' nyt heti sanota kuinka se pitäisu selittää .
mutta yksi ohje on Joh. 10:30 , Tämä on pitkä jae ,"Minä ja Isä olemme Yhtä"
Ja se seleluitetään näin.. Kristus ei ole Isän Jumalan kanssa vain "yhtä mieltä"
, Hän on olemuksellisesti yhtä "totinen Jumala ja iankaikkinen elämä" 1 Joh. 5:20.
jossa" Jumaluuden koko tä'yteys " ks. Kol. 2:9 "ja Room- 1:3-4 . Fil. 2:5-11.
Joh 10:35 sanotaan että Raamattu ei voi raueta tyhjiin. ."Teu "
:
Jatkaa vuhneen Joh.14: 12 . sanoo:pikkuisen niistä Hengen lahjoista
kuten ,kielillä puhuminen .
Joh. 14:13- 14, Ja mitä hyvänsä te anotte minun nimesäni , sen minä teen , , että Isä kirkastettaisiin Pojassa , , jos te anoyte minultya , jotakin minun nimessäni ,niin
Minä sen teen . . .
..
elitystä :Jeesus kehoittaa "RUKOILEMAAN JUMALAA ,
Hänen nimessä'än ( Joh 16:23-24, ). Tä'ssä olevien sanojen mukaan me saamme
rukoilla myös JEESUSTA , Hänen oikealla nimellään . Hän non näet "tosi Jumala ", yhtä isän kanssa ..
14.15. ; Rakkauus Jeesukseen /Jumalaan , ja Hänen käskyjensä noudattamiseen
14:16. ja 17, Pyhän Hengen tuleminen ..ks, myös joh,16:7-15. nyt alkaa asia selventyä.. - teu,
suoraa tietä kirjoitti:
Henkilö joka ei pidä lakia hänellä ei ole synnintuntoa ja omavanhurskaus on hänellä autuutensa perustus."suoraan tiellä "
Olet oikeassa , noin se menee. - teu,
13 + 8 kirjoitti:
Lain täyttäminen on eri asia kuin lain pitäminen sillä paikalla johon se kuuluu.
On uskovia jotka ajattelevat ettei lailla ole mitään virkaa enää uskoontulon jälkeen. Mutta laista ei katoa pieninkään piirto vaan se pysyy paikallaan.joo ,tämä on metka kohta , vaikka sanotaan että ristissä on Lain loppu
kuitenkin niin olikin , mutta tässäkin kohtaa laista ei katoa rahtukaan ja
se tietenkin tarkoittaa niitä mitä oli voimaan jäämässä eli 10 käskyä .
mitä sitten hävisi , ne lukuisat isäin säännöt joilla ei tehdä mitään ..
ja kaikenlaiset muut sählinkit ,
Tässä havaitaan että kaikki muu hävisi ,paitsi 10 käskyä ja oikeesti
tuli 2 kaksi lisää , käsky Rakkaudesta ( ja käsky rakkauden kaksois käskystä. )
- Kertokaa minulle
En ymmärtänyt mitä yritette sanoa, en edes mitä tarkoittaa keskustelun avaus:
"PYHITYS OPPI , JOTA ERÄÄT KÄYTTÄ "- tästä puhutaan
Lyhyesti kuvaillen: Keskustelussa puhutaan yhtäältä pyhityksestä (Jumalan hyväksymäksi tulemisesta.)
Ja toisaalta pyhityselämästä, eli oman elämänsä erottamisesta Jumalan käyttöön.
Pyhityselämästä: Vertailun vuoksi, muista pyhittää lepopäivä. = Muista käyttää sunnuntaipäivät Jumalan sanan kuuntelemiseen,
käy tilaisuuksissa joissa Jumala palvelee sinua Sanallaan ja Sakramentillaan. Käy sairaita tervehtimässä ja vanhuksia auttamassa, jne. - teu,
tästä puhutaan kirjoitti:
Lyhyesti kuvaillen: Keskustelussa puhutaan yhtäältä pyhityksestä (Jumalan hyväksymäksi tulemisesta.)
Pyhityselämästä: Vertailun vuoksi, muista pyhittää lepopäivä. = Muista käyttää sunnuntaipäivät Jumalan sanan kuuntelemiseen,
käy tilaisuuksissa joissa Jumala palvelee sinua Sanallaan ja Sakramentillaan. Käy sairaita tervehtimässä ja vanhuksia auttamassa, jne."tästä puhutaan "
Tiesaitkö että ennen Kristrusta Kuolemaa oliLauantai .sapatti .
Ja kun Jeesus Kristutu nousi KUOLLEÌSTA , se oli sunnuntai
eli viikon ensimmäinenpä'ivä.. Myös Seurakunnan perustus oli
Sunnuntaiiikon päästä kun he kokoontuivat että Tumaskin oli
LÄSNÄ . OLI SUNNUNTAI . näistä ja muistahe tekivät Uuden
eli Herran palvelu päivän (joka oli viikon ensimmäinen päivä )Ja
sen he tekivät Jeesuksen ohjeen mukaan ..
Aloituksen sanat : otin nopeesti siitä että Menestys teoloogi
alkoi suurentelemaan niitä asioita . joilla muka voi Jeesukesen
lahjaa TAI Jumalan lahjaa vastaan ..
OS. saarna antoi minulle ajatuksen ja sitä kauttä tulin tähänm tulokseen
OS, on jo kuollut ,ja nauttii siitä ,mihin med vasta olemme matkalla niin
Paljon on Jumala maailmaa rakastanut , että Hän antoi ainoan Poikansa .
Maailmaan että joka Häneen uskoon ,ei hukkuisi .vaan pelastuisi ja
saisi Iankaikkisen elämän .. - teu,
"kertokaa minulle"
Nappasin otsikon ilmasta . se syntyi kun kuuntelin OS: sanaa eräästä
hänen SaARNASTAAN , joka oli meillä niiden 72 joukossa . , ja jossa
Hän toi niitä esimerkkejä esiin , kuten KIITOS ja KUNNIA ne on mentavä
lyhentämättömän taivaan ISÄN luo aina ja joka hetki ..
Eli niitä ei voi yksikään ihminen pitää maanpäällä millään lailla omana
ja nyt sitten tulee se seikka , kun jotkut menestys teologit kailottaa eli
tehkää niin kun sanon mistään muusta välittämättä , Jumalan kunniasta
puhumattakaan , Minunmieleeni tulee seikka "tesa" on ollut liian kova JA
kärkäs sanomaan omiaan , meidän ei tule kulla häntä joka asiassa vaan
ainoastaan niissä joissa hän on maltillinen ,,tai sitten ei .. - Wikibedia
tästä puhutaan kirjoitti:
käy tilaisuuksissa joissa Jumala palvelee sinua Sanallaan ja Sakramentillaan. Käy sairaita tervehtimässä ja vanhuksia auttamassa, jne.Tässä mielestäni aika hyvä selitys wikipediasta:
Pyhitys (hepreaksi קדיש, kadash, kreik. hagiadzoo) myös hengellinen kasvu,[1] [2] on tapahtuma uskovan elämässä, jossa itse uskova tai jokin muu asia erotetaan Pyhäksi Jumalalle epäpyhästä.[3] Kristillisyydessä pyhityksen vaikuttaa Pyhä Henki [4]. Uskovan elämässä pyhitys on, tai tulisi olla, jatkuva tapahtuma. Pyhitys on liitto Jumalan kanssa. Pyhityksen kautta uskovan elämä on vapautettu pyhän piiriin. Se on Jumalalle erotettua ja Jumalan omaa.[5] Pyhitys on myös katumusta ja parannusta; epäpyhästä elämän tavasta, tottumuksesta, sanoista, teoista, ajatuksista, näennäisestä uskosta, harhaluulosta tai epäuskosta.
Sairaiden katsomiset ja vanhusten auttamiset ovat mielestäni uskosta lähteviä hyviä töitä. Niitä ei saa tehdä siinä mielessä, että niillä ansaitsisi jotain.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256