Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Markku Veilo tässä taannoin puhui Turussa loukkaantumisesta. Samoin Katselimme Charles Stanleyn puhetta anteeksiantamisesta. Molemmat puhuivat samaa kieltä. Anteeksiantamattomuus sitoo ihmistä ja pahimmassa tapauksessa myös sairastuttaa.

Minä olen tässä miettinyt,, kun olen harjoittanut netteilyä kymmenkunta vuotta ja käynyt välillä hyvinkin kiihkeitä keskusteluja. Kumppanit näissä keskusteluissa ovat olleet myös lujaa tekoa, maanhiljaiset uskovat hyvion vähästä. Ei tarvita ladata loukkauksia sarjatulella, kun ymmärtävät yskän. Se on valitettavaa, kun siellä olisi paljon elämänkokemusta ja Pyhän Hengen viisautta.

Tutkiskelin mielessäni riidan anatomiaa ja havaitsin, että syyllinen ei olekkaan ensimmäisen poikkipåuolisen sanan sanoja, vaan se joka lähtee vastahyökkäykseen. Nimittäin tässä tulee esille se siveyden henki, joka pitäisi olla jokaisella Pyhästä Hengestä osallisella ihmisellä. Jos Henki saa hallita, niin huono sana annetaan heti anteeksi eikä ole mitään vatvottavaa siinä.