Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
kalekoo
kalekoo
kalekoo
Vapaa kuvaus
Koulutus: Melkein valmistunut Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 21v sitten
1
aloitusta ·
6
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Melkein kuin omasta elämästäni tuo kirjoitus silläerotuksella että olen mies :)
Erosta kymmenisen vuotta....nuorimmainen asuu vielä kotona ja ei niin kiva työ :)
Itsekin miettinyt usein mistä tämän ikäinen enää ketään löytää kun en itsekään viihdy kapakoissa....
No en kuitenkaan ole toivoani menettänyt ja uskon kyllä kohtaloon...että jonkun kulman takaa tulee vastaan se "oikea" kun sitä vähiten odottaa :)
Hyvää kesää sinulle sinne jonnekin t. outolintu2
23.05.2014 19:09
No joo....olen kyllä samaa mieltä. Kyllä lasten menoihin pitää kummankin ottaa osaa samalla lailla. Ei missään nimessä ole reilua että vain yksi kustantaa kaiken !?
Tämä aloittajan kirjoitus oli aika provokatiivinen....olettaen että kaikki miehet näköjään ovat vastuunpakoilijoita ja kaikki yh:t ovat naisia ja vastuullisia??? Ilmeisesti aika nuori henkilö kyseessä??
Itse olen ollut yh reilu kymmenen vuotta ....yrittänyt "kasvattaa" lapsistani kunnollisia ihmisiä . Kyllä exä:nikin on ottanut osaa kustannuksiin mahdollisuuksiensa mukaan, mutta kyllä itse olen kantanut tämän arjen ja kaiken muun rumbailun aivan itsekseni :)
16.05.2013 21:13
Kyllä....ikää on, mutta enpä halua enää olla kolmekymppinen...muuta kuin korkeintaan ruumiillisen kunnon puolesta ehkä, mutta muuten olen kyllä tyytyväinen olotilaani nyt. Jääkiekkotermiä lainatakseni....kolmas eräni on alkanut ja yritän nauttia näistä päivistä tästä eteen päin....mitä ne sitten tuovatkaan tullessaan.....parhaani mukaan....:)
19.10.2011 21:58
Tässä uusi laulaja nightwishiin.....intiaani sopisi todella hyvin.....http://www.youtube.com/watch?v=Pvc_ucLIpxc
19.10.2011 21:30
Minullakin vähän samanlaisia kokemuksia....mutta siitäkin huolimatta aion olla vastaisuudessakin rehellinen kun seuraavan kerran törmään kiinnostavaan naiseen....meni sitten syteen taikka saveen...:) Totuudella on kuitenkin taipumus tulla esiin ennemmin tai myöhemmin.
11.10.2011 20:05
Itsekin olen ruusulinnassa käynyt jonkun kerran,mutta siitä on jo aikaa. Nytkin pitäisi varmaan petrata taitoja hieman jollain kurssilla . Mistäpäin olet itse? Olisi kiva saada tanssikaveri harjoittelemaan askelia vaikka jollekin kurssille.
07.04.2011 17:23
1 / 1