dwnld

Itse: Jyväskyläläinen, 31-vuotias nolife, pientä tai isoa misantropiavikaa. Ehkä olen vain katkera syystä x.
En pidä: Märästä pyyhkeestä, kylmästä kahvista, valtaosasta maailman ihmisistä ja rusinoista
Vihaan: UMPTSUMPTSUMPTS-"musiikkia"
Pidän: Odotas...
Musiikki: Monenlainen metalli
Harrastukset: Monenlaiset pienehköt käsityöt, pelaaminen (vain PC), erilaiset jutut tietokoneella (no hax NSA tho).
Siviilisääty: Sinkku. Seura kelpaisi.
Seuraavaksi ne must-have quotet! :u
Flis: se on sitte hianoa ku downi typoo :u "PERKELE"
R-ceam: Totta se on. Downin sanavaraston raiskatuin sana: "PERKELE!" :u
{
shann: kaikki katos.
shann: huomaatko nyt kukaan ei kestä sua.
}
mowet: Oot iha outo kusipää ärsyttävä ladattu
Villikissah: tiesitkö rakas et oot aika masentavaa seuraa :u
{
Downloaded: Meen tästä ampumaan.
ch3rry-: =>Downloaded: toivottavasti osut ittees.
}
Lufei => Downloaded: TUTKA PAIKANTAA PERSEENNUOLIJAN!
Lucinella => Downloaded: Oot rasittava, mut yritetään nyt silti
Enkelipöksy => Downloaded: munapää :g
Enkelipöksy => Downloaded: kuole
möwet: Dowwi on edellee iha kusipää ladattu paska :X :X :X
Aquel87 => Downloaded: huoh, vedä ittes hirteen
Aquel87 => Downloaded: sä et sitten kelpaa mihinkään :u
Kitti-milliii: downi sä ärsytät mua!
{
Aquel87 => Downloaded: mee töihin :u
Downloaded => Aquel87: En tällä naamalla. :u
Aquel87 => Downloaded: voi helvetti, voita lotossa, mee plastiikkakirurgille ja sit mee töihin :u
}
Kitti-milliii: *tunkee downin viemäriin*
Aquel87 => Downloaded: sua pitäis ampua oikeasti
{
Sekaeläin-tiikeri: Mä Down oon alkanu vihata sua..
Sekaeläin-tiikeri: Oot itsekäs ja tylsä ihminen noin lyhyesti ilmastuna :P
}
rozcous: kaikki dissaa downii
Aquel87: Down hirtä ittes jo
Artisti-x: down vaikuttaa delainin peppukamulta
- Olen kanssa Firefoxin puolella. Kuten toinen vastaaja kertoi, IE avautuu Firefoxia nopeammin koska se on rakennettu Windowsiin kiinni. Mitä nettisivujen latautumiseen tulee, kannattaa hankkia ainakin seuraavat lisäpalikat:
Adblock: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10
Adblock Filterset.G updater: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1136
Fasterfox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1269
Jos tykkää, oikeinkirjoituspakettikin voi olla mukava (vain Firefox 2): https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3 (löytyy listasta) - Piti vielä mainita että oletusalbumia ei saa lukittua. Vain itse tehdyt albumit saa lukkoon.
- 1. Mene albumiin jonka haluat lukita.
2. Vasemmalla on palkki jossa näkyy kaikkea. Rullaa se ihan alas asti ja näät tekstin "Näkyvyys". Valitse avautuvasta listasta "Näkyy vain sisäänkirjautuneille".
3. Paina "Tallenna".
4. Ihaile sinistä lukkoa. - Ekana: tarvitset VIP -palvelut.
http://irc-galleria.net/VIP.php?page=mods
Kunhan olet tuon tilannut niin saat varmaan jostain ohjeet. Modaus tapahtuu muokkaamalla CSS -koodia. - Eka vaatimus on VIP -ominaisuus.
Toinen vaatimus on rekisteröityä vaikka last.fm -sivustolle ja ladata se ohjelma joka haistaa musiikinsoitto-ohjelman. last.fm (ohjelma) kerää soittimesta suoraan tietoja ja lähettää tiedot last.fm:n sivuille ja sitä kautta saat listan esiin. Kyseisestä paikasta saat myös HTML -koodin jonka kopioit Ihkuboksiisi. - Itsellä Windows Vista Ultimate (32bit, x86). Mulla ei ole ikinä ollut yhteensopivuusongelmia minkään kanssa, en käsitä mikä sekunda sulle on sattunut. Esiasennetuissa koneissa on aina jotain turhaa lisäohjelmaroskaa mikä tekee mistä vain käyttiksestä ei-niin-toimivan (kokemusta on XP:n osalta).
Tällä hetkellä Vistan oma palomuuri piisaa. Ainakin omassa koneessa. Virustorjunnaksi avast! 4 Home tai joku vastaava. Muihin en osaa sanoa mutta pienellä etsimisellä löytyy varmaan ajurit. Toimimattomien ohjelmien osalta kannattaa aina koittaa yhteensopivuustilaa. Hiiren oikealla yksi kerta vaikka ohjelman pikakuvakkeen kohdalla, sieltä "ominaisuudet". Siirry välilehdelle "yhteensopivuus" ja laita raksi ruutuun valiten vaikka "Windows XP SP2". Jos ei toimi niin ei toimi. Itsellä on ainakin auttanut moneen kertaan.
Voit kyllä purkaa kaupan jos tuote on kunnossa ja pakkaus tallessa (ja kuitti). Tällöin ei saa kaupasta riippuen täyttä hintaa, eräässä saa 80% myyntihinnasta takaisin, joillain kaupoilla saa kaikki rahat takaisin.
Laita XP:n asennuslevy asemaan, käynnistä kone ja kun ruudussa lukee "Press any key to boot from CD" tai vastaavaa, paina mitä vain nappia. Sieltä formatoit kiintolevyn ja voit asentaa XP:n. - Akun latauskertaa (tyypistä riippuen) ei voi laskea siitä miten monta kertaa se on laitettu lataukseen. Akun ikä riippuu ihan pääosin käyttötunneista. Nykyisiä Litium-Ion -akkuja ei tarvitse pelätä latauksen puolesta: ne ei hätkähdä vaikka laitetaan lataukseen ilman että akku on ihan tyhjä.
Nikkeli-metallihydridi -akut kestää paremmin jos ne kuluttaa ihan tyhjäksi ja sitten lataa täyteen.
Jos haluat laittaa vaikkapa kannettavan akun talteen, varaus voi olla ~60 % jolloin se säilyy parhaiten. Tarkempi selostus löytyy jostain lappusesta joka tulee vehkeen mukana. - 200mg aamuin illoin. Joskus ei pysty nukkumaan mutta ei läheskään aina. Sanotaan että kerran viikossa tai pari kertaa kuukaudessa.
- Varmasti lähes jokaisella on jotain "poikkeavuutta" mutta joillain se aiheuttaa jonkin sairauden ja joillain ei. En siis usko että sinun lapsella on mitään suurta hätää, mutta sitten sen näkee.
- Toisinaan lääkärit ovat uskomattoman hattumaisia kun niillä on kiire tekemään muita tärkeämpiä asioita (juomaan kahvia ja nauttii kovaa palkkaa vaikka ei perehtyisi asiaan).
Mitä tuohon kovempaan tulee, se luultavasti tarkoitti että jos tavallisesti tulee vaikka lyhyt kouristus (eli ajantaju ja aistit säilyy) niin se on se "normaali" ja "lievä" kohtaus. "Iso" kohtaus voi olla siinä tapauksessa joku missä alkaa jo aistit kadota (näkö, kuulo, tunto) ja alkaa tulla tärinää.
Jos normaalisti on "tärinä"kohtaus joka kestää vaikka alle minuutin niin "iso" kohtaus on se että sen kesto on vaikka pari kolme minuuttia.
Lääkäreille pitäisi vain haistattaa paskat ja sanoa että ette te viitsi potilaita hoitaa tunteella, tavoitteena on vain nauttia ylisuurta palkkaa kun ollaan niin parempaa ihmistä koska on kouluja käyty ja arvosanat loistaa. Saisivat oikeasti panostaa enemmän.
Omassa kohdassa yksi lääkäri kysyi että "Onkos muuta kysyttävää?" ja nousi heti penkistään ja oli saattamassa mua pois huoneesta ennen kun ehdin edes suuta avata. Meni sentään vielä takaisin istumaan kun esitin "muun" kysymyksen. Se myös puhui asiat nopeasti ja lyhyesti että tietoja sai kaivaa jos sitä tarvitsi. Tavallinen vastaus on "No nostetaampa lääkeannostusta" tai "Laitetaan toinen lääke rinnalle". Säälittävää. - Oma muisti on aina ollut melko huono. Ei sillä että unohtelen ihan kaikkea tietyn ajan päästä, vaan sitä että tietyt asiat ei jää päähän yhtä helposti kuin jotkut toiset. En käsitä että mikä siinä on, luultavasti se ei mene ikinä pois.
Sulle kuitenkin toivotan todella onnea, toivottavasti tokenet tuosta. - Tosin minä en ostanut mitään kun oli ruisleipää ja voita. Ne saa riittää huomiseen.
- Eipä tuohon saa hyödyllisiä koodeja. Jos tahdot huijata niin hanki traineri. Se Black Edition on ihan sama Most Wanted mutta sisältää pari ekstravideota.
- Ei saa käyttää koodeja moninpeleissä. Mene roskiin.
- Toi on muuten harvinaisen totta. Ainakin mun kohdalla, tosin en omista pikkusiskoa..
- No vaikea uskoa että joku ottaisi nimen, ja mitä sitten vaikka ottaisi? Ei ne pelkällä nimellä mitään saa irti, koska maailmassa on hyvin monta ihmistä jolla onihan sama nimi jonka siihen lappuun raapustaa. No jos kirjoittaa myös sukunimen niin sitten voisi olla helpompaa mutta pidän edelleen erittäin epätodennäköisenä sitä että joku tekisi sellaista, hei haloo.
- Otsikko kertoo kaiken.. :u
No "Rautatieasemalla". Minkä kaupungin? :u - Tiedän, tämä ketju on ~2 kuukautta vanha mutta laitan silti viestiä.
"Vanha sanonta "ei haukka haavaa tee" ei todellakaan pidä paikkaansa". Tuo KYLLÄ on totta (siis ettei pidä paikkaansa).
Olen tässä joskus lukenut noita juttuja kiusatuiden mielipiteistä tai jotain ja kaikkea. Niitä on paljon (kiusattuja).
Kannattaa muistaa ettet ole ainoa jolle on noin käynyt, et todellakaan ole ainoa. Ja usko pois, tiedän mistä puhun.
heihei. - Jostain syystä en tajunnut mikä tuossa oli niin hauskaa.
- Koittanut poistaa esim. Easy Cleanerilla? Löytyy tuolta:
http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm#download
Jos "Program Files" -kansiosta löytyy jotain siihen liittyvää, poista ne. Jos wintoosa valittaa että tiedosto on käytössä, ei voi poistaa, paina Ctrl Alt Del ja valitse Processes/Prosessit (Riippuu käyttöjärjestelmästäsi). Sieltä sitten koitat poistaa sen käytöstä.
Tuon tuntemattoman ehdotus "vikasietotilassa" kertoo taas paljon. Kaikki eivät yhdistele otsikko nimimerkki viesti.
Oli miten oli, vikasietotilaan pääset näin:
Kun käynnistät koneesi uudestaan, paina F8 ja valitse sieltä vikasietotila. Ei ole vaikeaa.
Mistä muuten yrität poistaa sen?