Vapaa kuvaus

Maailmaa avoimin silmin ihmettelevä free lance -kirjoittaja, joka kirjoittaa milloin mistäkin milloin mihinkin. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Messenger: [email protected]

Aloituksia

27

Kommenttia

30

1. Onko tämä nyt sitten se "suuri tiedotustilaisuus" mistä tälläkin palstalla on puhuttu? Mielenkiinnolla odotan kuinka joku wincapitalainen jyrää kaiken, paljastaa suuren salaliiton ja todistaa H.Kailajärven tunnustuksen vääräksi.

Lisäksi Ajankohtaisessa Kakkosessa on luvassa yksi aidosti mielenkiintoinenkin aihe; suomalaisen juniorikiekon nykytila.
  2. Kiitos melooni asiallisista vastauksistas, justiinsa tietoa mitä mä etsinkin. Mua niin ottaa päähän noi "kyllä ennen oli halvempaa" -kommentit, mua EI KIINNOSTA mitä jokin juttu maksoi kaksi tai kolme vuotta sitten, mä olen lähdössä NYT! Puhumattakaan sitten näistä "peruuta matkasi" -tyypeistä, jotenkin musta tuntuu että niitä kirjoittelevat lähinnä semmoiset peräkammarin pojat joille "ulkomaan" matka on se fillarireissu jonka ne tekevät lähimpään kirkonkylään joka kuukausi kun Kelalta on tullut rahaa ja uudet miestenlehdet ilmestyneet.

Mutta sulle melooni muutama lisäkysymys; mites toi liikkuminen, tiedän että ne bussit (mitkä niiden nimet nyt sitten olivatkaan) on halpoja, mutta mites taksit? Onko ne minkä hintaisia ja pitääkö niiden käytössä noudattaa jonkinasteista varovaisuutta (esim. viralliset/ei-viralliset). Heitä mulle lisäks joku arvio paljon sulta kului rahaa perustarpeisiin (ruoka ja juoma) niiden parin viikon aikana. Ja ai niin, mä olen perillä joskus myöhään lauantai-iltana, ja olis tietty ihan kiva jos olis paikallista valuuttaa jo silloin. Eli vaihdoiks sä rahaa jo Suomessa, vai vasta siellä. Sen tiedän että siellä lentokentällä kurssi on huono, mutt mites esim. Helsingin päässä? Vai saaks niitä liiroja esim. jostain Forexista tms.?

Tässähän näitä kyssäreitä taasen oli. Jos et ihan kaikkiin tiedä vastauksia, niin toivottavasti joku muu tietää... Ja kiitos vielä kerran noista jo tulleista vastauksista!