1.6.2008 aukeaa

Clubilainen

Nyt tämä on varmaa tietoa. Epärehelliset clubilaiset on erotettu ja homma jatkuu 100% varmuudella.

10

2305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupin ukko

16:30.

• varmaa tietoa

kuin ne kaikki aikaisemmatkin? Mikä on seuraava varavaravaravaravaravaravarapäivä? 16.6.?

• Vakuusvaje

Klubistahan erotettiin rehelliset ja rikolliset perustajat veivät potin.

Wincapitan kalenterissa 1.6. = ei koskaan.

• Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?

• kerta
        jaquesh kirjoitti:

Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?

Tämä oli eka arvaus. Ei ole ennen käsitelty aihetta.

• Täällä on
        jaquesh kirjoitti:

Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?

http://suoli24.blogspot.com

• imehtelijä

Juu aukeehan se, mutta millä ehdoilla!?:
      - clubi ei ole sama firma enään.
      - virtuaalirahat jotka siirtyy ei siten ole uuden firman rahoja.
      - virtuaalirahoja ei voi nostaa vaan niitä saa sijoittaa.

Herätkää jo vihdoin siihen että hande myi osuutensa clubille, tyhjensi kassan ja suksi sudaniin..

Vanha eikä uusi clubi ei ole eikä tule näyttämään tulostaan ja tasettaan josta rahojen olemassaolon voisi edes teoriassa osoittaa olevan olemassa..

..Ja kaikkea voidaan (mitä ada ei voi)..

• iioioioooio

Ylälinjassahan ne rosvot ovat! Onko heidät erotettu?

• ei uhota

Arvailua, ellei tule suoraan klubista.

• Nyt helpotti

Olen painellut itkunsekaisin tuntein F5-näppäintä 7.3. lähtien ja odottanut Sivujen aukeamista. Välillä olen kyyristynyt lattialle sikiöasentoon nyyhkyttämään surkeaa kohtaloani pimeät ja itsetuhoiset ajatukset mielessäni. Olen hokenut itsekseni manauksia kaikelle mahdolliselle, syyttänyt kaikkea minua ympäröivää ja rypenyt itsesäälissäni. Välillä parkaisen julmasti, kun kadun syvästi rahojeni antamista Hannulle samalla toivoen, että Sivut aukeavat. Miten Hannu, Vapahtaja, Armahtaja ja Kultasydän saattoi näin hylätä? "Eeli, lama sabaktani" sanotaan sanassa.

Kun luin kirjoituksesi saatoin jälleen nousta seisomaan ja katsoa ikkunasta ulos. Nyt kun TIEDÄN Sivujen aukeavan, en enää pelkää tai häpeä surkeaa olemustani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe