Nyt tämä on varmaa tietoa. Epärehelliset clubilaiset on erotettu ja homma jatkuu 100% varmuudella.
1.6.2008 aukeaa
10
2331
Vastaukset
- lupin ukko
16:30.
- varmaa tietoa
kuin ne kaikki aikaisemmatkin? Mikä on seuraava varavaravaravaravaravaravarapäivä? 16.6.?
- Vakuusvaje
Klubistahan erotettiin rehelliset ja rikolliset perustajat veivät potin.
Wincapitan kalenterissa 1.6. = ei koskaan.Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
- kerta
jaquesh kirjoitti:
Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
Tämä oli eka arvaus. Ei ole ennen käsitelty aihetta.
- Täällä on
jaquesh kirjoitti:
Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
- imehtelijä
Juu aukeehan se, mutta millä ehdoilla!?:
- clubi ei ole sama firma enään.
- virtuaalirahat jotka siirtyy ei siten ole uuden firman rahoja.
- virtuaalirahoja ei voi nostaa vaan niitä saa sijoittaa.
Herätkää jo vihdoin siihen että hande myi osuutensa clubille, tyhjensi kassan ja suksi sudaniin..
Vanha eikä uusi clubi ei ole eikä tule näyttämään tulostaan ja tasettaan josta rahojen olemassaolon voisi edes teoriassa osoittaa olevan olemassa..
..Ja kaikkea voidaan (mitä ada ei voi).. - iioioioooio
Ylälinjassahan ne rosvot ovat! Onko heidät erotettu?
- ei uhota
Arvailua, ellei tule suoraan klubista.
- Nyt helpotti
Olen painellut itkunsekaisin tuntein F5-näppäintä 7.3. lähtien ja odottanut Sivujen aukeamista. Välillä olen kyyristynyt lattialle sikiöasentoon nyyhkyttämään surkeaa kohtaloani pimeät ja itsetuhoiset ajatukset mielessäni. Olen hokenut itsekseni manauksia kaikelle mahdolliselle, syyttänyt kaikkea minua ympäröivää ja rypenyt itsesäälissäni. Välillä parkaisen julmasti, kun kadun syvästi rahojeni antamista Hannulle samalla toivoen, että Sivut aukeavat. Miten Hannu, Vapahtaja, Armahtaja ja Kultasydän saattoi näin hylätä? "Eeli, lama sabaktani" sanotaan sanassa.
Kun luin kirjoituksesi saatoin jälleen nousta seisomaan ja katsoa ikkunasta ulos. Nyt kun TIEDÄN Sivujen aukeavan, en enää pelkää tai häpeä surkeaa olemustani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180