Nyt tämä on varmaa tietoa. Epärehelliset clubilaiset on erotettu ja homma jatkuu 100% varmuudella.
1.6.2008 aukeaa
10
2293
Vastaukset
- lupin ukko
16:30.
- varmaa tietoa
kuin ne kaikki aikaisemmatkin? Mikä on seuraava varavaravaravaravaravaravarapäivä? 16.6.?
- Vakuusvaje
Klubistahan erotettiin rehelliset ja rikolliset perustajat veivät potin.
Wincapitan kalenterissa 1.6. = ei koskaan.Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
- kerta
jaquesh kirjoitti:
Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
Tämä oli eka arvaus. Ei ole ennen käsitelty aihetta.
- Täällä on
jaquesh kirjoitti:
Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
- imehtelijä
Juu aukeehan se, mutta millä ehdoilla!?:
- clubi ei ole sama firma enään.
- virtuaalirahat jotka siirtyy ei siten ole uuden firman rahoja.
- virtuaalirahoja ei voi nostaa vaan niitä saa sijoittaa.
Herätkää jo vihdoin siihen että hande myi osuutensa clubille, tyhjensi kassan ja suksi sudaniin..
Vanha eikä uusi clubi ei ole eikä tule näyttämään tulostaan ja tasettaan josta rahojen olemassaolon voisi edes teoriassa osoittaa olevan olemassa..
..Ja kaikkea voidaan (mitä ada ei voi).. - iioioioooio
Ylälinjassahan ne rosvot ovat! Onko heidät erotettu?
- ei uhota
Arvailua, ellei tule suoraan klubista.
- Nyt helpotti
Olen painellut itkunsekaisin tuntein F5-näppäintä 7.3. lähtien ja odottanut Sivujen aukeamista. Välillä olen kyyristynyt lattialle sikiöasentoon nyyhkyttämään surkeaa kohtaloani pimeät ja itsetuhoiset ajatukset mielessäni. Olen hokenut itsekseni manauksia kaikelle mahdolliselle, syyttänyt kaikkea minua ympäröivää ja rypenyt itsesäälissäni. Välillä parkaisen julmasti, kun kadun syvästi rahojeni antamista Hannulle samalla toivoen, että Sivut aukeavat. Miten Hannu, Vapahtaja, Armahtaja ja Kultasydän saattoi näin hylätä? "Eeli, lama sabaktani" sanotaan sanassa.
Kun luin kirjoituksesi saatoin jälleen nousta seisomaan ja katsoa ikkunasta ulos. Nyt kun TIEDÄN Sivujen aukeavan, en enää pelkää tai häpeä surkeaa olemustani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065