jaquesh
Vapaa kuvaus
Maailmaa avoimin silmin ihmettelevä free lance -kirjoittaja, joka kirjoittaa milloin mistäkin milloin mihinkin. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Messenger: [email protected]
Aloituksia
27
Kommenttia
30
Kesällä Saaremaalle
Olisi suunnitelmissa reissata kesällä auton kanssa Saaremaalle. Tästä ketjusta löytyy varmasti vastauksia kysymyksiin, m8434Vesiputket
Olemme muuttamassa meille uuteen asuntoon ja muun kämpän remontti alkaa olla valmis, mutta kylppäri vaatii vielä toimia.1432Tietoja Kroatiasta
Moro, lueskelin tuossa noita keskusteluketjuja ja tulin siihen tulokseen, että 'ilmiannan' omat sivuni www.jarih.fi myös0398- 1330
Antalyaan 27.08?
Onko kukaan lähdössä Antalyaan Finnairin lennolla 27.08, lähtö Helsingistä klo 19.00? Olen itse lähdössä yksin liikentee1272SM -liigan taso?
Kirjoitan tätä Venäjä-Suomi -puolivälierän toisella erätauolla, tilanne on 3-3. Riippumatta siitä miten peli lopulta pää1162Historian havinaa
Huoh, tylsäksi on mennyt tämä WC –keskustelukin. Siksipä otan vapauden lainata itse itseäni tekstillä, joka niputtaa kai1159