5imiti

Vapaa kuvaus
Puolittain vammainen tippunut välille kaikessa. Ihan sama! Näillä mennään.
Aloituksia
19
Kommenttia
54
Miksi oikeisto hyökkää trollaamalla?
Jokaisen keskustelupalstan ovat tuhonneet jatkuvalla trollauksellaan. Lisäksi hallitus lopetti kansalaispulssi kyselyn.11252Jumalauta mikä mötkö
Se 2:n kilon siian saaja olisi kyllä pyörtynyt saadessaan tuollaisen ahvenen. Itse sain kerran ultra light virvelillä 701143Pirpanalle työneuvo
Jos kerran sinulle suunnattiin éri tehtävä mihin palkattu, niin olet vahvoilla oikeudessa. Sillä työsopimuksella ei ole1203He, jotka vievät enemmän.
Sukupuolella ei ole väliä. Jotkut ovat jo syntyjään narsisteja ja jotkut ylimielisesti koulutuksen myötä. Joka tapaukse0154Ysärimuistelua
Se oli sitä nuorta ja huoletonta aikaa. Tokihan nytkään ei ole huolta, vaan tassuttelua eteenpäin. Mutta sunnuntain my13310Salaattikastikkeena ketsuppia?
Raadiossa sanoi joku, että laittaa salaatin päälle ketsuppia! Siis oikeesti! Ketsuppi on toki hyvää, mutta salaatin pääl4201Hei palstan pöljät
Kiva kun ette trollaile. Joka paikasssa muualla trollaillaan täysillä. Idiotismi ja vastakkainasettelu jakaa Suomen kans0134Tupakan lopettajat huomio!
Siis tämähän saa jo naurettavia piirteitä. Olen lopettanut triljoonia vuosia sitten ja pärjään noilla laimeilla nikotiin8316Oletteko huomanneet ranskalaisista?
Nyt on kyse niistä perunoista. Lopetin muuten sen säästämisen, kun ei se kuulemma säästäkkään. Kuitenkin tässä yksi päi3215Mista aiot viela saastaa
Nyt kun leikkaaminen ja saastaminen on muotia niin mista saastat Itse ajattelin saastaa aa ja oo pilkuista seka valimerk63644Peruna kunniaan
Kuten totesin yhteen viestiketjuun on perunalle suotava kunniaa. Tietenkin joka ikinen vuosi pitää osoittaa perunan kun23562Pitkän ajan suunitelmia vuodelle 2025?
Minulla on selkeä suunitelma. Heti kun keli olosuhteet sallivat, haen kaupasta perunaa ja sinappisilliä. Sehän saattaap1183Olen humaloitunut
Lisäksi kuuntelen Hitmix radiokanavaa. Voiko ihmisrepale viettää aikaansa paremmin? Ja ne "mene töihin" huutelijat vois11325Olenko epäonnistunut sinkku?
Tokihan juttelen ihmisten kanssa somessa, mutta nyt on ruvennut ärsyttämään tämä vtun näppäily. Kokoontukaamme kaikki s6242Agraaripersut tuhoavat Suomen!
Nuo kuplassa elävät juntit vihaavat vientiteollisuuden työntekijöitä ja kuvittelevat olevansa tärkeitä. No eivät ole. V6260Missä mun lähetti viipyy!
Kauppatavara tilaus Prismasta pitäisi tulla klo. 11-14 välillä. Vielä ei näy kuljetinautoa! Eihän se poloinen kerkeä ask15375Laitoin tuimia vastauksia
Olin aamusella tosi hankalalla päällä ja kirjautuminenkin meni itsekseen välillä pois päältä. Vastailin viesteihin hank3232Katsoitteko emoji lastenelokuvaa
En nyt muista minä päivänä, mutta kuitenkin tuli joku emoji elokuva. Nuorennuin heti 45 vuotta ja jäin tuijottamaan sitä1162En muistanut mitään!
Noh, tein sitten uuden profiilin. Kyllä maailmaan profiileja mahtuu, mutta miksi tuo vammanaama palvelin teki mun kuvast3262