Nyt on kyse niistä perunoista. Lopetin muuten sen säästämisen, kun ei se kuulemma säästäkkään.
Kuitenkin tässä yksi päivä ostin Rainbow:n ranskanperunia. Puoli tuntia olivat uunissa ja vieläkin vitivalkoisia.
Eines teurasjätepullat uhkasivat jo kovasti muuttua mustiksi ja koviksi palleroiseksi.
Ajattelin käydä mukavuuslaitoksessa virtsaamassa ja ottaa sitten uunista pois kaikesta huolimatta.
Nooh, minuutin reissun jälkeen palasin takaisin ja ranskikset olivat sillävälin muuttuneet lähes palaneiksi!
Siis oikeasti! Onko niiden paistamisaika tehtävä 30 sekunnin tarkkuudella?
Oletteko huomanneet ranskalaisista?
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ranskalaiset ovat keksineet hienon keksinnön tämän Pideé -suihkun. Eivät itse siitä innostuneet ihmetellen mikä on tämä köyhien suihku mitä suomalaiset pöntön vieressä roikuttavat.
Se on pesuhuoneen/wc tilojen pesemistä varten. Tai mistä minä tiedän. En ole muutakaan käyttöä keksinyt.
- Anonyymi
Saattas rasva tehdä tuon havaitsemasi uuni-ilmiön. Ja ranskis on kokonaisena vähän hankala kypsentää.
Nim. Perunaa viljellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810