Se oli sitä nuorta ja huoletonta aikaa. Tokihan nytkään ei ole huolta, vaan tassuttelua eteenpäin.
Mutta sunnuntain myöhäinen olkoon Leila K Eleckric:
https://youtu.be/Jl_5NHTvDAI?si=BozUjarxLAM7nGNC
Ysärimuistelua
13
310
Vastaukset
- Anonyymi
Sen sijaan haluaisin kysyä sulta, että jos se olisi vaan suonkin mitenkään mahdollista niin haluaisitko olla konepistooli tai raskas raketinheitin ja jos haluaisit niin miksi ihmeessä? Jos tuollaista esittää niin on kyllä pakko olla hyvät perustelut!!!
- Anonyymi
5imiti kirjoitti:
Sinulle vastakysymys. Miksi esität tuollaisia ylä-asteen oppilaalle kysyviä junttikysymyksiä?
Ajattelin, että kuulut ikäryhmään nuoret 14-18 vuotiaat? Ilmeisesti et sitten kuulu?
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin, että kuulut ikäryhmään nuoret 14-18 vuotiaat? Ilmeisesti et sitten kuulu?
En kuulu idarien joukkoon kanssasi!
- Anonyymi
Miksi sinulla on silmälappu?
- Anonyymi
Se leikkii merirosvoa! Siksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se leikkii merirosvoa! Siksi
Yrittää esittää cowaa. Menneisyytensä vanki. Elää vanhoissa jutuissaan, ei osaa katsoa eteenpäin. Työnhausta jotain höpäjäsi. Copolttitehtaan luottamusmies tuskin on vahvinta kaartia tämän hetken työmarkkinoilla.
Ei jatkoon.
- Anonyymi
pelkästään kantapäillä käytettävä älyluhelin pitäisi olla mikrodkooppidrn pirnry jalat jos eri rukkasillakaan pysty painamaan oikeita kirjaimia ja numeroita...
Jokuy IBM:ThinkPad-kone oli missä tulimukana sellainen tikku millä painella.
hu
lla on HP:n isohgko business juttu jolla testaankin juttuja, yhteensopivuuksia jotain - Anonyymi
jotIN AIKA HYVIÄKIN PELI-IDEOITA ON KYLLÄ... mutta niin testata niitä tuolla toisella koneella jossa Intelin Extreme Grafiikkajuttu jotta toimii....
oikeasti joku huvittava juttu kun noniin palelevat pippelit armeijan alokkailla, pelkästään villasukka kondomina ja lapin -34c pakkaseen näkkileipä evänä. - Anonyymi
polrom jub' åröo Prvod Nill vanhoidsta korteista jossa tietokonepelaaja vastassa pelaamassa eli siis periaattteeltaan kuin Kasino-korttipeli, mutta hassut kuvat korteissa.
- Anonyymi
Pecos Bill-korttipeli, niin kyllä pelaan itsekinjotain huvikseni... omia tekelweitäni.
Mutta eikö olekin aika epänormaalia jos nuorimies ei halua katsoa poenorähriwn siis ammattilaistwen kuvia - Anonyymi
Soittelin harmaalla lankapuhelimella silloin pilasoittoja ja yksi vastaaja sanoi, että arvaapa kuka täällä on. Sanoin Pekka ja hän sanoi, että ei oo Pekkakaan.
- Anonyymi
Nuorena huoletonta aikaa? No eikä.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
