Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ariel14
profiilit
ariel14
ariel14
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eläinkokeet ovat täysin turhia! Nykyään lääkkeet voitaisiin testata paljon tehokkaammin soluviljelmillä ja muilla keinoilla. Lisäksi vain murto-osa eläimillä testatuista lääkkeistä pääsee koskaan markkinoille, koska eläinten ja ihmisten keho ei ole samanlainen.
30.05.2008 21:46
Karvaton marsu on jalostettu vain ihmisen mieliksi - se siinä häiritsee eniten. Ja kyllä niistä on taatusti kurjaa puhdistaa olematonta turkkia. Jos olette noin huonoja lukemaan marsujen tunteita niin älkää edes hankkiko sellaisia.
25.05.2008 10:42
Koska kyseiselle henkilölle lähetettiin niin töykeitä viestejä. Halusin puolustaa alkuperäisen keskustelun aloittajaa.
23.05.2008 19:03
Oman käsitykseni mukaan Raamatun ja evoluutioteorian voi yhdistää. Eikä kenenkään tarvii haukkua Raamattua satukirjaksi. Sitä uskoo mihin uskoo.
23.05.2008 13:40
Marsut tarvitsevat ehdottomasti kaverin!!! Ihminen ei voi koskaan olla toinen marsu , vaikka viettäisi 24 tuntia vuorokaudesta marsunsa kanssa. Valjaita ei ole tarkoitettu marsuille, koska niiden ruumiinrakenne on liian "puikula". Valjaat eivät pysy päällä ellei niitä laita tuskallisen kireälle. Ulkoiluta marsua laittamalla häkin yläosa maahan ja marsu sinne tai rakenna aitaus. Kuulostaa siltä, että olet hankkinut marsun selvittämättä niiden tarpeita. Surffaahan nyt tänne: http://www.marsut.net/
Ruokintaohjeet löytyvät marsutietoa-kohdasta.
11.05.2008 10:26
Tarkkaile sitä jalkaa vähän aikaa. Jos se on hiertynyt mökin katolle kiipeämisen takia, niin karvat kasvaa kyllä takaisin. Jos mitään ei tapahdu, niin ehkä kannattaa soittaa eläinlääkärille.
03.05.2008 13:35
Ehkä kantsis osta eläinkaupasta? Jos ei siis löydy kasvattajaa ja on hirvee marsunkaipuu!
01.05.2008 12:46
Nokkosessa on myös kalkkia sitovia aineita, joten siksi nokkosen runsas kalkkisuus ei haittaa. Joten nokkosta voi antaa niin paljon kuin haluaa- varsinkin jos keittää veden ensin.
29.04.2008 19:22
Marsut voi viedä ulos silloin kun itse pärjäät ulkona T-paidassa eikä palele. Eli noin 18-20 astetta kun on lämmintä, niin voi viedä ulos- jos maa ei ole kylmä tai märkä! Maahan lämpenee tosi hitaasti niin ei mitään kiirettä. Jotkut vie jo viidessätoissaasteessa, mutta itse en, koska marsut vilustuu helposti. Kun ruoho on kasvanut jo kunnolla, niin voi alkaa harkita.
27.04.2008 09:42
Hei! Nokkonen on parasta mitä voi antaa! Siinä on kaikki parhaat ravintoaineet. Liikaa kalkkia siinä ei ole.
27.04.2008 09:39
Mun kaks poikamarsua on vapaana koko yön ja myös osan päivää heti kun tulen koulusta. Niillä on koko ajan mahdollisuus mennä takaisin häkkiin. ne saa juosta koko mun huoneessa ja joskus myös mun huoneen vieressä olevassa eteisessä kun laittaa muuhun taloon johtavan oven kiinni.
27.04.2008 09:36
Olen täsmälleen samaa mieltä! Hyvä että kirjoitit asiallisesti.
20.04.2008 11:28
Miten joku voi tehdä noin? Ilmoita heti eläintensuojeluvalvojalle! Ihan sairasta antaa kanin olla marsun häkissä ja satuttaa sitä. Lisäksi marsu tarvitsee yhtä paljon vapaana juoksentelua ja myös vitamiinia! Tuollainen on oksettavaa. Toivottavasti kaverisi saisi eläintenpitokiellon. Harmi etteivät eläimet voi valita kenen käsiin joutuvat! Vaikka pelkäisit saavasi kaverisi vihat päällesi, ilmoita silti jonnekin.
19.04.2008 11:14
1 / 1